AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

Hij was niet diep genoeg. :D

t*ring wat een diepe squats ....... dit zijn gewoon quarters man.

wat een gewichten! asociaal

Niels overdrijft ook maar als je de 540 goed stilzet is het ongeveer par. Zeker niet eronder.

Belachelijk gewicht, belachelijk sterk, jammer dat sommige bonden er alles aan doen om maar maffe gewichten voor elkaar te kunnen krijgen.

Niels overdrijft ook maar als je de 540 goed stilzet is het ongeveer par. Zeker niet eronder.

Belachelijk gewicht, belachelijk sterk, jammer dat sommige bonden er alles aan doen om maar maffe gewichten voor elkaar te kunnen krijgen.

Gijs dat is toch wat de mensen willen zien, dat er met immense gewichten word gewerkt.

Laten we het er op houden dat wanneer een "mindere god" in een wedstrijd een PR probeert te zetten die 200kg onder het record in zijn klasse ligt, en hij zijn beurt op die diepte doet, hij gegarandeerd afgekeurd zal worden. ;)

zucht...

De Bullfarm boys heersen toch wel een pak (multi-single-or whatever:D)
Onlangs filmpje gezien van een gast die daar traint nog 10*200 raw te benchen na een zware banksessie. :cool:

Gijs dat is toch wat de mensen willen zien, dat er met immense gewichten word gewerkt.

Ja. Ik heb ook meer dan 500 kg op de bar gehad dus..................

Wat ik wil zeggen is dat er aan alle sporten regels zijn omdat je anders prestaties niet kunt vergelijken. Ook maar iets aan die regels tornen betekend afbreuk aan de integriteit van de sport. Je staat een formule 1 team ook niet toe om als enige 100cc meer te mogen hebben terwijl we toch allemaal snelheid willen zien.

Ja. Ik heb ook meer dan 500 kg op de bar gehad dus..................

Wat ik wil zeggen is dat er aan alle sporten regels zijn omdat je anders prestaties niet kunt vergelijken. Ook maar iets aan die regels tornen betekend afbreuk aan de integriteit van de sport. Je staat een formule 1 team ook niet toe om als enige 100cc meer te mogen hebben terwijl we toch allemaal snelheid willen zien.

Het is een beetje hetzelfde als bij zwemmen, bijv. Pieter vd Hoogeband was ook zwaar negatief beinvloed door de nieuwe generatie pakken maar ja de de mensen willen snellere tijden...
Inderdaad jammer dat dat op zulke manieren moet maar ja.

Terug
Naar boven