- Waardering
- 1.502
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik niet, maar ga maar uit van een monolift, hamstring, boven parallel in 3ply squat.
laat ik r wel ff bij zeggen dat ik het een super prestatie vind! anders krijg ik daar weer gezeik over![]()
zijn toch diep genoeg...t*ring wat een diepe squats ....... dit zijn gewoon quarters man.
simpel, omdat ze diep genoeg zijn...
Niels overdrijft ook maar als je de 540 goed stilzet is het ongeveer par. Zeker niet eronder.
Belachelijk gewicht, belachelijk sterk, jammer dat sommige bonden er alles aan doen om maar maffe gewichten voor elkaar te kunnen krijgen.
Niels overdrijft ook maar als je de 540 goed stilzet is het ongeveer par. Zeker niet eronder.
Belachelijk gewicht, belachelijk sterk, jammer dat sommige bonden er alles aan doen om maar maffe gewichten voor elkaar te kunnen krijgen.
Ik vroeg niet waarom jij dat zei maar waarom zij dat zeiden. Dus nogmaals: waarom denk je dat zij dat zo zeggen?
haha+1t*ring wat een diepe squats ....... dit zijn gewoon quarters man.
,Gijs dat is toch wat de mensen willen zien, dat er met immense gewichten word gewerkt.
sorry maat,maar elk zn mening

Ja. Ik heb ook meer dan 500 kg op de bar gehad dus..................
Wat ik wil zeggen is dat er aan alle sporten regels zijn omdat je anders prestaties niet kunt vergelijken. Ook maar iets aan die regels tornen betekend afbreuk aan de integriteit van de sport. Je staat een formule 1 team ook niet toe om als enige 100cc meer te mogen hebben terwijl we toch allemaal snelheid willen zien.