- Waardering
- 77
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is een beetje hetzelfde als bij zwemmen, bijv. Pieter vd Hoogeband was ook zwaar negatief beinvloed door de nieuwe generatie pakken maar ja de de mensen willen snellere tijden...
Inderdaad jammer dat dat op zulke manieren moet maar ja.
Met het enige verschil dat zwemmen door een vrij breed publiek gevolgd wordt en dat de meeste mensen niet eens weten wat PL is.
sorry maat,maar elk zn mening
die deadlifts ok ,maar die squats en benches bij powerlifting...nee sorry.
(ook al zijn het monster gewichten)

Dat is totaal irrelevant. Doet niks af aan de discussie.
vind jij het mooie lifts dan?(en ik heb het niet over het gewicht he)

-ik vind dat hij niet diep genoeg gaat,maar hij staat redelijk wijd ook,maar zoals je schrijft,daar kunnen we lang over discuseren,maar als ze die lifts goedkeuren,zoveel te beter.als je met zulke gewichten, je techniek zo goed kan houden, ja...
dat vind ik mooie lifts, en imo zijn ze net diep genoeg, en nee ik ben redelijk streng kwa diepte maar dit vind ik van wat ik kan zien, diep genoeg.
de discussie over de diepte kan ver gaan, feit is, we weten het niet omdat het van een redelijke k*thoek gefilmd is
wat bench shirts betreft, voor mijn part mag het allemaal RAW, zou veel mooier zijn imo. Zo is de realiteit nu eenmaal niet spijtig genoeg, al vind ik het wel absurd dat sommige 100+kg uit een shirt halen.

wilt toch zeggen dat ze streng zijn op de squat.je overdrijft met het goedkeuren van halfsquats en quartersquats, er zijn inderdaad bonden in amerika die redelijk hoge squats toelaten (IPA is daar een voorbeeld van), maar de lifters van die bonden zie je nooit terug op EK's en WK's waar de diepte wél streng beoordeeld wordt.
ipf is het strengste op diepte (misschien zelfs iets té streng soms), de WPC is ook redelijk streng op squatdieptes. Het is niet voor niets dat de helft van de deelnemers uitgebombed zijn door de squat op het afgelopen WKwilt toch zeggen dat ze streng zijn op de squat.
Je vermeende causaliteit klopt niet. Jij zegt dat de helft van de deelnemers uitbombed doordat met streng is. Ik zeg: Men rekent zichzelf rijk door elke kg mogelijk erop te leggen en dat mogelijk te maken door de diepte tot op het minimum toelaatbare te trainen. Hierdoor is de kans veel groter dat de squat wordt afgekeurd.
Hier heb je wel redelijk gelijk mee Gijs, maar aan de andere kant is iedere cm die je onder de minimum diepte zit een cm teveel. Ik vind diepe squats ook mooi om te zien, maar op een wedstrijd moet je gewoon op het randje zitten om maximale kilo's te behalen.

mijn causaliteit klopt dan wel, want men wordt afgekeurd op de squat.Je vermeende causaliteit klopt niet. Jij zegt dat de helft van de deelnemers uitbombed doordat met streng is. Ik zeg: Men rekent zichzelf rijk door elke kg mogelijk erop te leggen en dat mogelijk te maken door de diepte tot op het minimum toelaatbare te trainen. Hierdoor is de kans veel groter dat de squat wordt afgekeurd.
ook echt iets dat je kan verwachten van STGhttp://www.youtube.com/watch?v=H8Z8hNlnktI&feature=player_embedded
wat zijn dat daar ook een bende wortels hahaha![]()