- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is het voordeelvan hookgrip?

wtf is up met die hamsterwangetjes? operatie in zen gezicht gehad ofzo?
Starter. Het is nu wel leuk geweest vind je ook niet?

hook is met duimen tussen stang en vingers denk ik.Dumb question, maar hook grip is gewoon overhand zonder duimen? Snap het nog niet helemaal
Edit: nvm, filmpje gevonden op youtube.
hook is met duimen tussen stang en vingers denk ik.
overhands gewoon.
iemand moet me maar verbeteren als ik fout ben.
haha believe me, dit hou ik nog wel een jaartje vol. maare ik was het niet dit keer he...
wel meesterlijk filmpje, hoe dat beest ook ff freezed op 0.57 puur om te tonen dattie de situatie overziet. en die andere die even de hond pwned. geniale beesten.
we hadden een 1 op 1 battle moeten organiseren met die rat van dumba en zo'n beest
misschien vind je het zo leuker:http://www.youtube.com/watch?v=iVfbLnsoNDI
hahahha juist jij snapt t dus wel!nee juist niet. overhands = pronated.
hookgrip is:
http://www.crossfitgoodland.com/.a/6a0111690ec1ea970c0134802e6a73970c-500pi
---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------
hahahha juist jij snapt t dus wel!
en die blonde sl*t is ****ing geil
Hook grip is dus pronated grip met duim geklemd onder de vingers?kun je explosiever pullen, zoals bij gewichtheffen.
daarnaast vind ik bij deadlifts een hookgrip prettiger aanvoelen in me rug dan mixed grip. opzich logisch want je ene schouder staat in endorotatie & protractie, je andere schouder staat in exorotatie & retractie (bij mixed grip). maw: je ene schouder en arm wil naar voren toe en de anderen naar achter.

Damn **** het is echt de nieuwe generatie strongman, ****ing buff en sterk
@leeman,met gewoon,bedoelde ik uiteindelijk ook pronated.
---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------
![]()