Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

wtf is up met die hamsterwangetjes? operatie in zen gezicht gehad ofzo?

Haha inderdaad.... vocht?:d

wat is het voordeelvan hookgrip?:dunno:

kun je explosiever pullen, zoals bij gewichtheffen.

daarnaast vind ik bij deadlifts een hookgrip prettiger aanvoelen in me rug dan mixed grip. opzich logisch want je ene schouder staat in endorotatie & protractie, je andere schouder staat in exorotatie & retractie (bij mixed grip). maw: je ene schouder en arm wil naar voren toe en de anderen naar achter.

Laatst bewerkt:
Starter. Het is nu wel leuk geweest vind je ook niet?

Starter. Het is nu wel leuk geweest vind je ook niet?

haha believe me, dit hou ik nog wel een jaartje vol. maare ik was het niet dit keer he... :o

wel meesterlijk filmpje, hoe dat beest ook ff freezed op 0.57 puur om te tonen dattie de situatie overziet. en die andere die even de hond pwned. geniale beesten.

we hadden een 1 op 1 battle moeten organiseren met die rat van dumba en zo'n beest

misschien vind je het zo leuker:http://www.youtube.com/watch?v=iVfbLnsoNDI

Laatst bewerkt:
Dumb question, maar hook grip is gewoon overhand zonder duimen? Snap het nog niet helemaal:o

Edit: nvm, filmpje gevonden op youtube.
hook is met duimen tussen stang en vingers denk ik.
overhands gewoon.
iemand moet me maar verbeteren als ik fout ben.

hook is met duimen tussen stang en vingers denk ik.
overhands gewoon.
iemand moet me maar verbeteren als ik fout ben.

nee juist niet. overhands = pronated.

hookgrip is:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

haha believe me, dit hou ik nog wel een jaartje vol. maare ik was het niet dit keer he... :o

wel meesterlijk filmpje, hoe dat beest ook ff freezed op 0.57 puur om te tonen dattie de situatie overziet. en die andere die even de hond pwned. geniale beesten.

we hadden een 1 op 1 battle moeten organiseren met die rat van dumba en zo'n beest

misschien vind je het zo leuker:http://www.youtube.com/watch?v=iVfbLnsoNDI

:roflol: hahahha juist jij snapt t dus wel!

en die blonde sl*t is ****ing geil

haha poundstone goes BBing?

@leeman,met gewoon,bedoelde ik uiteindelijk ook pronated.

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

kun je explosiever pullen, zoals bij gewichtheffen.

daarnaast vind ik bij deadlifts een hookgrip prettiger aanvoelen in me rug dan mixed grip. opzich logisch want je ene schouder staat in endorotatie & protractie, je andere schouder staat in exorotatie & retractie (bij mixed grip). maw: je ene schouder en arm wil naar voren toe en de anderen naar achter.
:eek:

Ja, ik denk dat de tijd van de dikke, lompe, hijgende, strongman/powerlifters wel ten einde is gekomen.. En de tijd van de nichterig trainende BB-ers ook..

Waar dat idee toch telkens vandaan komt..
Enkele van de belangrijkste winnaars van World's Strongest Man:

Kazmaier:
bill-kazmaier-workout.jpg

Geoff Capes:
Geoff%20Capes%20-%20stone%20-%201983.jpg

Sigmarsson:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Magnusson:
mag_truck.jpg

Jouko Ahola:
gym4.jpg

Pudzianowski:
mariusz-pudzianowski.jpg

Savickas kan je als dik aanzien, maar imo zijn er (op het hoogste niveau) altijd meer atletische dan dikke strongmen geweest.

@leeman,met gewoon,bedoelde ik uiteindelijk ook pronated.

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

:eek:

een hookgrip is niet hetzelfde als een ''gewone'' pronated natuurlijk, dat wil ik er mee zeggen.

Terug
Naar boven