XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

@Woopy mss zagen ze vroeger alleen maar die reportage van telefacts van flor"de sterkste man van belgie" toen.
tzal daarmee zijn:D:D:D

die move op 2.23 na die tire flip zou echt een gifje van moeten komen... ****ing grappig :roflol:

edit: omg vanaf 3.00 begint het pas echt.. ik ga stuk hier... zoveeeel gif-jes mogelijkheden :roflol:

dat eerste filmpje is echt iets wat Jopthelis ook zou doen.

Laatst bewerkt:
Die teksten ook:

"Hey, I'm up here, pervert!"

"Don't hate us, because you ain't us"

"Swollgasm"

Geniale gasten. Ze hebben ook een filmpje waarin ze Dave Tate ook ff goed te kakken zetten, als reactie op z'n Death Squat filmpje.

Wel toffe reactie dat Dave ze dan ook gewoon uitnodigt voor die UGSS, en ze een log geeft op Elitefts hahaha..

---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Waar dat idee toch telkens vandaan komt..
Enkele van de belangrijkste winnaars van World's Strongest Man:

Kazmaier:
Geoff Capes:

Sigmarsson:

Magnusson:

Jouko Ahola:

Pudzianowski:

Savickas kan je als dik aanzien, maar imo zijn er (op het hoogste niveau) altijd meer atletische dan dikke strongmen geweest.

Waar dat idee vandaan komt?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

andy.jpg

Dat is wel het stereotype wat mensen er van hebben.

Zijn dat geen powerlifters?
Het ging over strongmen.

Laatst bewerkt:
box squats

Gisteren weer eens boxsquats gedaan.
Hier alvast 1 filmpje.
Er zijn nog 2 filmpjes gemaakt maar die moet ik nog krijgen.
Dit filmpje is niet erg mooi omdat het met een telefoon is gefilmd door 1 van de jongens in de sportschool.

Kijk maar even
Box squat 270kg x 8
http://www.youtube.com/watch?v=T4t2U0sU5Bw

Zieke shit.

Haha die kerel erachter: "yalla, wahed, yalla fnien, yalla..." :D

Gijs,er is daar gaan lagere box!
En veel lager als parallel heeft geen zin
En welke yoke heb jij ooit meegemaakt die je onder parallel moet uittillen????

Juist bij een yoke sta je 9 van de 10 keer net door je knieen heen.
Voor een squat op de wedstrijd heb een beetje gelijk,maar ook op de sterkste man wedstrijden kijken ze naar de bovenkant van je dijbenen als dat 90 graden is.

Desondanks bedankt voor de reactie,en laten we een keer een training doen als -105kg onder elkaar hahaha

grt Fouad

http://www.youtube.com/watch?v=T4t2U0sU5Bw

Netjes Fouad maar nog steeds zeg ik dieper doen. Deze box al helemaal. Zo heeft het vooral overdracht naar het uitpakken van een yoke.

Fouad Gijs bedoelt juist dat je huidige boxsquat eigenlijk alleen overdracht heeft naar yoke en minder naar andere onderdelen omdat hij vrij hoog is ;)

Fouad Gijs bedoelt juist dat je huidige boxsquat eigenlijk alleen overdracht heeft naar yoke en minder naar andere onderdelen omdat hij vrij hoog is ;)

Thanks Cor paul nu begrijp ik het ,maar goed dat ik deze oefening juis voor de yoke doe hahaha
Maar ik zal het andere filmpje wel proberen te krijgen daar kan je zien dat het niet zo hoog is als dat er gedacht wordt.

Precies CP legt het juist uit. Het is ook een mooie prestatie Fouad. Echter ik denk dat je box zo'n 10cm lager moet zijn voor optimaal nut. Uitpakken van een yoke vind ik persoonlijk dat je het best kan trainen met zeer zware axle lockouts.

Uitpakken van een yoke vind ik persoonlijk dat je het best kan trainen met zeer zware axle lockouts.

misschien een stomme vraag maar waarom niet gewoon met een yoke? (ervan uitgaande dat je die tot je beschikking hebt maar volgens mij is dat wel zo in Fouad's geval)

Terug
Naar boven