XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

Toch ken ik er maar heel weinig die zo flippen, zelfs koning Rick niet. Biceps gaat er alleen af als de band terug komt of als je extreem verkorte biceps hebt. Ik vind het een beetje bangmakerij. Daarbij is de helft van de tijd de ondergrond te glad om zo te flippen.

Ja en wat denk je wat er met je achillespees kan gebeuren bij deze stand van de voeten en denk erom dat is een nasty blessure als het je over komt...

Hmm niks alles wordt goed doorgespoelt met vodka!
Studentenleven, nu 3 weken vrij..... :trollface:

slecht camerawerk.. wel bizar sterk idd

wel gangstah, maar functional..

grappig bedacht, al snap ik niet waarom die niet gewoon een barbell met weights neerlegt

300lbs aan bakstenen op een hefboom zal nu ook niet zo moeilijk zijn om te deadliften lijkt me :)

inventief maar voor squat en andere is de beweging een stukje anders dan met een barbell, zou dat veel verschil maken?

300lbs aan bakstenen op een hefboom zal nu ook niet zo moeilijk zijn om te deadliften lijkt me :)
Apparaat zelf weegt vast ook het een en ander.

Grappig bedacht dat alles van scrap materiaal gemaakt is maar zoals CP al zei had ik lekker een barbell gekocht :p

Ik heb hier thuis een gelijkaardige constructie, en voelt toch heel anders.
En ja, de constructie weegt zelf ook wat, maar ik denk niet dat ze meer dan de mijne zal wegen, en op mijn constructie heb ik nog niemand zien falen met 150kg, zelfs beginners niet :o

amai,goed voor de stang/rack

Terug
Naar boven