Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

damn.. wat een mooi tv moment!

Mannen!

Wat een reclame :rolleyes: De verkeerde manier van BIG natuurlijk, maar wel de makkelijke (hoop niet dat die sugar-boy een bekende PL of iets dergelijks is:o)

Kicken zeg, in Amerika is alles ook echt zwart en wit.

Jullie begrijpen dat dit een parodie is op de planet fitness reclames toch hé?

Ok, toch even informeren.

Die "cardio-area" zag ik niet direct aankomen maar supergoed :roflol:

Gnahahaha.. nice. Als ze van die Iron Sport Gym nou een keten zouden maken, door het hele land, over de hele wereld.. Wouldn't live be sweet?

Gnahahaha.. nice. Als ze van die Iron Sport Gym nou een keten zouden maken, door het hele land, over de hele wereld.. Wouldn't live be sweet?

Die gast van Ironsport gym is Steve Pulcinella, sterke gast met een rijke en grappige levengeschiedenis, check zijn log @ elitefts, grappig shit altijd

Toch ken ik er maar heel weinig die zo flippen, zelfs koning Rick niet. Biceps gaat er alleen af als de band terug komt of als je extreem verkorte biceps hebt. Ik vind het een beetje bangmakerij. Daarbij is de helft van de tijd de ondergrond te glad om zo te flippen.

Ben het eens met die tire .... je moet er in hangen en dan met je bw door heen driven!!
Tis geen deadlift...Armen hou ik smal, maar dat vind ik zelf fijn.

Ik zeg ook niet dat je hem recht moet optillen maar zo met smalle stand en zo ver van de band af doen er maar heel weinig.

Op de WSM zie je ze dit wel weleens doen met die 450-500kg tire, maar in NL zie je het de beste flippers niet doen.

Terug
Naar boven