MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

Wtf, kip + water. Nice!

building the hitch :D

Inderdaad, of hij moet een handicap hebben dat ze hem toch goedkeuren ???

Lijkt alsof z'n arm zo kan breken.

Inderdaad, of hij moet een handicap hebben dat ze hem toch goedkeuren ???

Ze zeggen het toch in het filmpje waarom hij goed gekeurd is? Hij kan zijn arm gewoon niet meer locken en hij heeft dat moeten bewijzen aan de scheidsrechters voor de wedstrijd. Is meer een nadeel dan een voordeel voor hem.

had niet veel langer moeten duren dan zou z'n arm er anders uitzien denk ik:D

volgens mij zeggen ze dat niet duidelijk, want zij kijken er zelf ook van op. ze denken dat ie dat mss geregeld heeft. toch blijf ik t raar vinden, ook al heb je een medische verklaring. jon pall sigmarson moest immers stoppen met gewichtheffen omdat ie zn elleboog niet volledig kon strekken.

volgens mij zeggen ze dat niet duidelijk, want zij kijken er zelf ook van op. ze denken dat ie dat mss geregeld heeft. toch blijf ik t raar vinden, ook al heb je een medische verklaring. jon pall sigmarson moest immers stoppen met gewichtheffen omdat ie zn elleboog niet volledig kon strekken.

Jon Pall stopte met gewichtheffen omdat ie z'n elleboog niet volledig kon strekken en daardoor minder zware gewichten hanteerde dan dat hij werkelijk kon hebben. Dat is wat anders dan dat je je elleboog niet kan locken en dan toch op WK niveau tilt. Waarschijnlijk een blessure kwestie.

Terug
Naar boven