MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.601
heeft wellicht te maken met het lichaamsgewicht. Zwaarder=minder hoeven te leunen

Mijn eerste wheelflip training werd het mij ook zo aangeleerd. Het is sowieso een fijnere manier als je met je handen geen grip krijgt. Het duurt echter wel langer om een volledige flip te maken dan wanneer je de smalle stand hanteert, vandaar dat ik nu ook smaller sta en smallere grip heb.

De manier van het filmpje is overigens wel een stuk fijner om te ''proeven'' aan een zwaardere tire.

Conclusie:
Probeer het eens uit;) ik gebruik deze techniek dus bij : Zware banden of no grip banden. en bij lichte banden gebruik ik de ''normale'' techniek

just my 2 cents

Wtf, uitleg over de techniek van een tireflip...je hoeft hem alleen maar te flippen kan dus niet veel moeilijks aan zijn

Wtf, uitleg over de techniek van een tireflip...je hoeft hem alleen maar te flippen kan dus niet veel moeilijks aan zijn

Ben ik het niet mee eens, een goeie beheersing van de techniek scheelt al gauw tussen de 5 a 10 seconden per flip. (true story)

idd, je zou die back 2 back sessie tussen mij en Chewie moeten zien :roflol:

Ken je nagaan dat er ook nog een uitleg staat over farmers walk. Moet je ook alleen oppakken en er mee lopen.

Bankdrukken ook.. liggen op een bankje en drukken.

Dat ligt inderdaad aan jou.

Biomechanica, hefbomen etc.
Dikkerdje van me :kiss:

Ken je nagaan dat er ook nog een uitleg staat over farmers walk. Moet je ook alleen oppakken en er mee lopen.

Bankdrukken ook.. liggen op een bankje en drukken.

Idd @ 2:10

http://www.youtube.com/watch?v=wwnop2MOS8Y

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

Dat ligt inderdaad aan jou.

Biomechanica, hefbomen etc.
Dikkerdje van me :kiss:

Oh boy, wanneer kom je nou eens uit de kast :D

Jij past niet eens in een kast, "Niels".

• Like
Waarderingen: 515
hij heeft anders wel een kast van een huis

• Like
Waarderingen: 515
Euhm, no offence maar Niels = een Kast :P

Pfff... jullie lijken wel een stel wijven met jullie "er is niet genoeg kastruimte"...

Chopper kan er ook niks aan doen dat een hoop dingen bij hem aangeboren zijn.
Zoals grip squats stones en wat nog allemaal meer heheh

Laatst bewerkt:
Trouble in Paradise..

Terug
Naar boven