XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

djees wat doe ik hier nog

huge ass log thoXD

jammer dat in 2015 ze nog altijd met telefoons uit 2005 filmen..

thor 450kg blockpull

[Link niet meer beschikbaar]

Sterkste Man van Nederland 1994 Borculo: http://youtu.be/KBewHVUME8U

Coole line up: Vd parre, veneberg, Vd bosch, Zijlstra.

Grappig dat in die tijd de max van velen nu op reps wordt gedaan in dorpswedstrijden.

leuk om terug te zien, wat is er een hoop veranderd :p

wel raar om te zien dat er zoveel vooruit is gegaan. Zeker als je het vergelijkt met PL

Ik weet van Tjalling(ken ik van iets anders dan pl) dat het vooral komt omdat men in die tijd domweg bijna niet specifiek kon trainen op onderdelen, iedereen uit de strongman wereld heeft nu bv wel een boom of wat stenen liggen maar toen stond het zo in de kinderschoenen dat men het moest doen met sportschooltraining en onderdelen op de wedstrijden.

Ik weet van Tjalling(ken ik van iets anders dan pl) dat het vooral komt omdat men in die tijd domweg bijna niet specifiek kon trainen op onderdelen, iedereen uit de strongman wereld heeft nu bv wel een boom of wat stenen liggen maar toen stond het zo in de kinderschoenen dat men het moest doen met sportschooltraining en onderdelen op de wedstrijden.

ja is bij dat log ook wel duidelijk te zien dat er veel echt geen idee hebben wat een beetje efficiente techniek is :roflol:

strongman is nou niet het toppunt van techniek maar je moet de basics wel enigszins beheersen blijkt

ja is bij dat log ook wel duidelijk te zien dat er veel echt geen idee hebben wat een beetje efficiente techniek is :roflol:

strongman is nou niet het toppunt van techniek maar je moet de basics wel enigszins beheersen blijkt

IFSA log is ook wel iets anders dan gewoon zon boomstam die ze daar hebben :p

Specifieke training + materiaal. Ben benieuwd hoeveel er nu nog een 130 steen tillen onder de modder en regen.

Terug
Naar boven