XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

Denk zoiets zelfs lastiger met massa verder naar buiten

Eddie Hall 450 raw deadlift no belt no suit

http://www.facebook.com/video.php?v=707366536050462

Wanted to check the true weight as felt so unreal, so weighed all the weights to be 100% sure and it came out at 457.2kg / 1008lbs total, Not including collars (All the rubber weights weighed more); that's 3.8kg off the World Record...

wutwut.

Hij is anders wel absurd sterk ...
Nog vrij nieuw op het gebied van wedstrijden, als hij paar jaar blessurevrij kan blijven en ervaring opdoet zal hij wel topper worden.

Enige met Eddie Hall is dat hij wel een hele grote mond heeft maar tot nu toe op een wedstrijd zichzelf nog nooit écht bewezen heeft..

Erg zwakjes om gelijk met Thor op kop te eindigen idd..:o

inal Stage Kuala Lumpur Standings

1. Hafthor Julius Bjornsson – Iceland 67

2. Eddie Hall – England 67

3. Krzysztof Radzikowski – Poland 61.5

4. J.F. Caron – Canada 57

5. Ole Martin Hansen – Norway 54

6. Vidas Blekaitas – Lithuania 51.5

7. Ervin Katona – Serbia 50.5

8. Dainis Zagaris – Latvia 50

9. Martin Wildauer – Austria 47.5

10. Alex Moonen – Holland 40

11. Matjaz Belsak – Slovenia 30.5

12. Lauri Nami – Estonia 26.5

13. LV Xiang – China 8

14. Zarol Alfiyan –Malaysia 5

Erg zwakjes om gelijk met Thor op kop te eindigen idd..:o

inal Stage Kuala Lumpur Standings

1. Hafthor Julius Bjornsson – Iceland 67

2. Eddie Hall – England 67

3. Krzysztof Radzikowski – Poland 61.5

4. J.F. Caron – Canada 57

5. Ole Martin Hansen – Norway 54

6. Vidas Blekaitas – Lithuania 51.5

7. Ervin Katona – Serbia 50.5

8. Dainis Zagaris – Latvia 50

9. Martin Wildauer – Austria 47.5

10. Alex Moonen – Holland 40

11. Matjaz Belsak – Slovenia 30.5

12. Lauri Nami – Estonia 26.5

13. LV Xiang – China 8

14. Zarol Alfiyan –Malaysia 5

Zo bedoel ik het niet.

Maar bijv dat gevecht met Oberst.

Respect voor zijn kracht natuurlijk maar ik vind dat arrogante gedrag en geruzie persoonlijk waardeloos, hoe goed je ook bent. Of t nou nep is of niet.

Ach, beetje show maakt het wel leuk.

een eddie hall video is niet compleet zonder geschreeuw en LIGHT FUCKING WEIGHT imo

Beetje showmanship vind ik persoonlijk niets mis mee. Maakt een sport interessanter. Typetjes zoals ronnie coleman. Dave tate. Benni. Etc persoonlijk vind ik bv tuscherer een saaie gast en nauwelijks vermaak bieden.

Als het geen gemeende haat is of misplaatste arrogantie dan is het altijd wel leuke entertainment. Het zou anders zijn als Eddie Hall zou roepen dat Big Z een slappeling is of iets dergelijks. Oberst begon zelf met die domme callout dacht ik?

Maakt mij verder ook niet uit, is gewoon mijn mening zoals ik al zei.
Ik vind Mike T dan weer totaal niet saai en juist bijzonder informatief, in elk geval iemand waar veel lifters imo veel meer aan zouden kunnen hebben dan aan Eddie of Robert. Maar zijn ook niet echt vergelijkbaar verder.

Beetje showmanship vind ik persoonlijk niets mis mee. Maakt een sport interessanter. Typetjes zoals ronnie coleman. Dave tate. Benni. Etc persoonlijk vind ik bv tuscherer een saaie gast en nauwelijks vermaak bieden.

Hehe dit maakt ook dat sterkste man vele malen leuker is om naar te kijken dan een stream van een pl meet.

Zelf vind ik pl onderhand leuker om te doen maar, qua amusementwaarde is strongman veel leuker.
Type's als Hall maken die show, vroeger had je dat al(Veneberg vs Zijlstra) vond dat als kind prachtig :)

Daarom is het tof bij PL om weer figuren als Ray Williams te zien die gewoon leip gaan.

[/COLOR]
Maakt mij verder ook niet uit, is gewoon mijn mening zoals ik al zei.
Ik vind Mike T dan weer totaal niet saai en juist bijzonder informatief, in elk geval iemand waar veel lifters imo veel meer aan zouden kunnen hebben dan aan Eddie of Robert. Maar zijn ook niet echt vergelijkbaar verder.

Informatief mss wel maar ik kijk niet uren voor informatie. Hoeveel nieuwe dingen kan iemand vertellen over squat? Er valt altijd wat te leren maar ik kijk vooral omdat iets entertainment waarde heeft of motiveert. Ik ben al moe van tuscherer voor hij de stang aanraakt met dat hele riedeltje wat hij afloopt.

Hehe dit maakt ook dat sterkste man vele malen leuker is om naar te kijken dan een stream van een pl meet.

Zelf vind ik pl onderhand leuker om te doen maar, qua amusementwaarde is strongman veel leuker.
Type's als Hall maken die show, vroeger had je dat al(Veneberg vs Zijlstra) vond dat als kind prachtig :)

er is een reden waarom het nl strongman wordt uitgezonden op tv en pl niet.

komt weer een sicke total aan van eric lilliebridge raw zonder wraps

914/551 en deadlifts zijn straks

---------- Toegevoegd 1 February 2015 om 00:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst 31 January 2015 om 22:18 ----------

2353 @ 308 raw without wraps

Terug
Naar boven