MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

hoe kun je ZO sterk zijn op die leeftijd

Falstyr dropping that knowledge!

beter dan dropping with a beer keg :P

[link niet meer beschikbaar]

Wat denk je? Das echt niet naturel. Dan zou je er jaren over doen.
Alsnog respect voor het harde werk.

Dat begreep ik ook wel.... dan nog is het sick... anabolen zijn geen wondermiddel mensen die dat gebruiken gaan nog altijd diep om zoiets te bereiken ben je gewoon echt een talent !

Geil, mis alleen nog de sterkste man odds om het mijn ideale gym te noemen.

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Ja al die breezers in mijn gym die gebruiken kunnen dit ook. Denk je niet dat er hier een enorme aanleg aan ten grondslag ligt die de simpele zielen hier gewoonweg niet kunnen bevatten?

Ja al die breezers in mijn gym die gebruiken kunnen dit ook. Denk je niet dat er hier een enorme aanleg aan ten grondslag ligt die de simpele zielen hier gewoonweg niet kunnen bevatten?

I know. Daarom vermeld ik er bij nog steeds respect te hebben voor het harde werk. Die breezers op de sportschool gebruiken ook, maar wat doen ze er mee? Geen hard werk en qua voeding klopt er helemaal geen zak van en dan beginnen we nog niet eens over gebrek aan talent.

Kolereveel schijven en goede snelheid bij de 300. :eek:

iedereen met roids kan dat idd.

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

ja is de club van M. Bell, zijn echt rlxde gasten daar :D

vet filmpje die van de dl medley :D ik snap niet dat ie m zo makkelijk van de grond krijgt en dan pas echt op het allerlaatste (lockout) moeilijk krijgt :o heb zelf altijd veruit de meeste ''problemen'' bij de lift off.
echt dikke gewichten trouwens

Peter Rundberg, 2de sterkste man van Zweden afaik. Deed normaal mee in SM van Vlaanderen maar is uitgeschreven, jammer :(

bruut filmpje...

damn die gast met die sumo deads, wat een beest.

Terug
Naar boven