- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee of dit hier thuis hoort, maar Tian Tao stopt ermee na 8 jaar internationaal gewichtheffen. Had gehoopt hem nog te zien op de Olympische spelen dit jaar, maar dat mocht niet baten. Had het ook wel verwacht overigens, gezien de situatie waar China in zit en Tian Tao's prestaties. Een aantal mooie titels: Goud op WK2019, zilver op Olympische spelen 2016, zilver op WK2018, meerdere wereld records; onder meer het huidige -96kg wereldrecord Clean&jerk.
Kon helaas geen mooie video vinden van z'n prestaties op de 2016 Olympics.
Ik haat die filmpjes van lifting vault met die verschrikkelijke voice over, maar dit moet hier gewoon gepost worden. Misschien maakt Taylor zelf nog eens een beter YT-filmpje.
Taylor Atwood 838,5 kilo totaal @ -74 (303 - 195 - 340,5)
#1 all time, tested/untested op wilks points, ipf points of welke formule je er maar op na wilt houden.
Hoogste totaal ooit in -74, tested/untested.
Eerste raw 74 kg lifter die 1800lbs totalt
Eerste tested lifter die 600 wilks haalt
Meer dan 11x bodyweight totaal
Taylor Atwood is de beste powerlifter aller tijden.
Klopt. Hij heeft naderhand nog 215 gebencht in trainingNiet te vergeten dat als hij zjin bench niet gemoved had voor het start signaal hij ook de -83 russel orhi champ had verslaan!!!
Taylor is echt de GOAT!!!!! niet normaal die kerel

www.instagram.com
Kieliskowski is ook geen 200kg dikkerd maar een athleet, 5k kcal dagelijks is zeker genoeg, als het kwaliteitsvoedsel is.Kom toch zeker wel richting de 5k als ik het zo een beetje inschat, lijkt me niet echt weinig, zeker niet als je dat jarenlang consistent écht eet. Eerder realistisch denk ik. Hij is ook nog relatief lean, kan me goed voorstellen dat hij niet 8 of 10k per dag eet.
Het is in elk geval veel makkelijker te geloven dan dat filmpje van Oberst waarin hij claimt elke dag 15-20k kcal te eten.

Kieliskowski is ook geen 200kg dikkerd maar een athleet, 5k kcal dagelijks is zeker genoeg, als het kwaliteitsvoedsel is.
Niemand eet 15-20k kcal per dag, mss die menselijk kussen uit my 600lb life met zuurstof in hun neus die niet uit hun bed kunnen![]()
Geen idee of dit het juiste topic hiervoor is, maar ik zat deze video te kijken, en het valt mij op dat Mateusz Kieliszkowski echt heel weinig eet eigenlijk. Wat zou dit zijn denken jullie?Hoe weegt deze man 150kg+?!