XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

Shiiiit man insane

Is die 180 snatch ergens te zien?

edit:
@53:20

easy

For some historical reference, here are the best C&Js as a junior by several top recent/current supers:⁣

Lasha Talakhadze: 222kg⁣
Got Minasyan: 230kg⁣
Eduard Ziaziulin: 228kg⁣
Ali Davoudi: 237kg (current Jr WR)⁣
Ruslan Albegov: 212kg⁣
Hoja Toychyyev: 218kg⁣
Jiri Orsag: 220kg⁣
Ruben Aleksanyan: 237kg⁣

Enzo dus 231 nu.

Geen idee of dit hier thuis hoort, maar Tian Tao stopt ermee na 8 jaar internationaal gewichtheffen. Had gehoopt hem nog te zien op de Olympische spelen dit jaar, maar dat mocht niet baten. Had het ook wel verwacht overigens, gezien de situatie waar China in zit en Tian Tao's prestaties. Een aantal mooie titels: Goud op WK2019, zilver op Olympische spelen 2016, zilver op WK2018, meerdere wereld records; onder meer het huidige -96kg wereldrecord Clean&jerk.

Kon helaas geen mooie video vinden van z'n prestaties op de 2016 Olympics.

.

Laatst bewerkt:
Geen idee of dit hier thuis hoort, maar Tian Tao stopt ermee na 8 jaar internationaal gewichtheffen. Had gehoopt hem nog te zien op de Olympische spelen dit jaar, maar dat mocht niet baten. Had het ook wel verwacht overigens, gezien de situatie waar China in zit en Tian Tao's prestaties. Een aantal mooie titels: Goud op WK2019, zilver op Olympische spelen 2016, zilver op WK2018, meerdere wereld records; onder meer het huidige -96kg wereldrecord Clean&jerk.

Kon helaas geen mooie video vinden van z'n prestaties op de 2016 Olympics.

Damn, das best jammer, had hem ook nog graag gezien!

Ik haat die filmpjes van lifting vault met die verschrikkelijke voice over, maar dit moet hier gewoon gepost worden. Misschien maakt Taylor zelf nog eens een beter YT-filmpje.
Taylor Atwood 838,5 kilo totaal @ -74 (303 - 195 - 340,5)

#1 all time, tested/untested op wilks points, ipf points of welke formule je er maar op na wilt houden.
Hoogste totaal ooit in -74, tested/untested.
Eerste raw 74 kg lifter die 1800lbs totalt
Eerste tested lifter die 600 wilks haalt
Meer dan 11x bodyweight totaal

Taylor Atwood is de beste powerlifter aller tijden.

Ik haat die filmpjes van lifting vault met die verschrikkelijke voice over, maar dit moet hier gewoon gepost worden. Misschien maakt Taylor zelf nog eens een beter YT-filmpje.
Taylor Atwood 838,5 kilo totaal @ -74 (303 - 195 - 340,5)

#1 all time, tested/untested op wilks points, ipf points of welke formule je er maar op na wilt houden.
Hoogste totaal ooit in -74, tested/untested.
Eerste raw 74 kg lifter die 1800lbs totalt
Eerste tested lifter die 600 wilks haalt
Meer dan 11x bodyweight totaal

Taylor Atwood is de beste powerlifter aller tijden.

Niet te vergeten dat als hij zjin bench niet gemoved had voor het start signaal hij ook de -83 russel orhi champ had verslaan!!!
Taylor is echt de GOAT!!!!! niet normaal die kerel

Niet te vergeten dat als hij zjin bench niet gemoved had voor het start signaal hij ook de -83 russel orhi champ had verslaan!!!
Taylor is echt de GOAT!!!!! niet normaal die kerel
Klopt. Hij heeft naderhand nog 215 gebencht in training :eek:

bijna 3 x BW bench

Voor ik begin, de mate van 'strengheid' op de spelen dit jaar bij WL sloeg helemaal nergens op. Beurten die gewoon goed waren, afgekeurd of overruled door de jury, voor echt minieme fouten. Veel mensen zijn er nu voor om de press-out regel uit WL te halen, waar ook ik zeker voorstander van ben om het eruit te halen.

Het gemak waarmee deze man all-time wereld records verplaatst, is echt ongekend!

Daarna een jonge gast nog uit Uzbekistan die ik altijd enorm interessant vind om te kijken, Akbar Djuraev, heeft olympisch goed gepakt over de eigenlijke favoriet Simon Martirosyan, in de -109kg. Interessant ook dat Martirosyan in voorbereiding een week eerder een hele harde 240kg pakte, om tijdens de wedstrijd zelf 238kg 2x te missen. Overigens ook mooi aan Djureav is dat hij z'n cleans zo rete hard opstaat vaak, ongekende benen kracht, helemaal voor zijn nog jonge leeftijd!

Nog een van mijn favoriete lifters, Fares "Meso Hassona" El bakh, in de -96kg. Deze man lacht altijd, heerlijk om hem te zien liften! Stiekem alleen wel jammer dat Tian Tao niet mee mocht van China, had graag de strijd tussen die twee gezien!

Op dit Youtube kanaal staan trouwens nog meer clips van anderen, en paar interessante video's van toplifters die er niet bij waren. Vrij onbekend kanaal, maar altijd top content! Van onze Enzo de video's nog niet kunnen vinden, maar een hele sterke 6de plaats met wederom echt belachelijk sterke lifts!

Edit:

Hier de video's met een paar beurten van Enzo: https://nos.nl/tokyo2020/artikel/23...-eindigt-op-zesde-plaats-bij-olympisch-debuut

Laatst bewerkt:
Geen idee of dit het juiste topic hiervoor is, maar ik zat deze video te kijken, en het valt mij op dat Mateusz Kieliszkowski echt heel weinig eet eigenlijk. Wat zou dit zijn denken jullie?Hoe weegt deze man 150kg+?!

Kom toch zeker wel richting de 5k als ik het zo een beetje inschat, lijkt me niet echt weinig, zeker niet als je dat jarenlang consistent écht eet. Eerder realistisch denk ik. Hij is ook nog relatief lean, kan me goed voorstellen dat hij niet 8 of 10k per dag eet.
Het is in elk geval veel makkelijker te geloven dan dat filmpje van Oberst waarin hij claimt elke dag 15-20k kcal te eten.

Kom toch zeker wel richting de 5k als ik het zo een beetje inschat, lijkt me niet echt weinig, zeker niet als je dat jarenlang consistent écht eet. Eerder realistisch denk ik. Hij is ook nog relatief lean, kan me goed voorstellen dat hij niet 8 of 10k per dag eet.
Het is in elk geval veel makkelijker te geloven dan dat filmpje van Oberst waarin hij claimt elke dag 15-20k kcal te eten.
Kieliskowski is ook geen 200kg dikkerd maar een athleet, 5k kcal dagelijks is zeker genoeg, als het kwaliteitsvoedsel is.
Niemand eet 15-20k kcal per dag, mss die menselijk kussen uit my 600lb life met zuurstof in hun neus die niet uit hun bed kunnen :D

Kieliskowski is ook geen 200kg dikkerd maar een athleet, 5k kcal dagelijks is zeker genoeg, als het kwaliteitsvoedsel is.
Niemand eet 15-20k kcal per dag, mss die menselijk kussen uit my 600lb life met zuurstof in hun neus die niet uit hun bed kunnen :D

Elke dag, snoob. Elke dag

Ik eet makkelijk 4-5k kcal dagelijks, als ik zie wat Mateusz binnengooit, ik zou er moeite mee hebben, is allemaal clean. Nuja je kan ook overal nog een hoop vet bijgooien, ga je er gelukkiger van worden? Denk het niet :)

Geen idee of dit het juiste topic hiervoor is, maar ik zat deze video te kijken, en het valt mij op dat Mateusz Kieliszkowski echt heel weinig eet eigenlijk. Wat zou dit zijn denken jullie?Hoe weegt deze man 150kg+?!

Uit het forum interview met Alex Moonen, ook geen kleine jongen:

Kun je eens beschrijven hoe een gemiddelde dag voeding er bij jou uitziet?

* Ontbijt: kom muesli met halve liter melk

* Eerste pauze: blik tonijn en twee dubbele boterhammen met vleesbeleg.

* Grote pauze: 0,5ltr kwark en twee dubbele boterhammen met vleesbeleg.

* Kleine pauze: proteïne of energy bar…afhankelijk van welke training

* Avondeten: een goed bord met vlees, koolhydraten en groenten

* Voor het slapen gaan: whey shake

Doorgaans drink ik ieder dag 1 ltr melk, 1 ltr koffie en 3 liter water en een glas vruchtensap

Terug
Naar boven