AndroidHealthClinic

Sticky Het grote pics & vids topic

Man man hij heeft wel echt een leijke pens, lijkt ook wel alsof zijn obliquus (zijkant) echt extreem ontwikkeld zijn of gewoon maffe vetopslag.

Verder wel dikke massa maar ik vind Poundstone bv mooiere fysiek voor een strongman.

vergeet mariusz pudzianowski die heeft opzich ook een vet fysiek

Man man hij heeft wel echt een leijke pens, lijkt ook wel alsof zijn obliquus (zijkant) echt extreem ontwikkeld zijn of gewoon maffe vetopslag.

Verder wel dikke massa maar ik vind Poundstone bv mooiere fysiek voor een strongman.

vond hem toch een mooiere fysiek hebben toen hij daar bij mtv true life deed ofzo, maarja nu is hij waarschijnlijk wel iets sterker en daar komt het toch op neer niet? :D

Hij is pas 24. Hij heeft nog genoeg tijd om "huge" te worden en aan z'n fysiek te werken.:p

hij heeft wel rare tepels. Gyno of gewoon vet?

Nee heeft dikke gyno en een GH gut man!Bah

Die buik is echt niet normaal meer, haha.

Zijn onderarmen/Kuiten blijven toch extreem uit verhouding.

Hij heeft gewoon puffy nipples... niet echt gyno. Zelfde voor die vetopslag in z'n zij..

Die gut zelf lijkt wel gh ja ;)

Hij heeft gewoon puffy nipples... niet echt gyno. Zelfde voor die vetopslag in z'n zij..

Die gut zelf lijkt wel gh ja ;)

die dude heeft beide man!
Hij heeft van die slappe tepeltjes,maar ook loopt zn borst gewoon in een punt richting zn tepel,das echt wel gyno. En zo'n bolle, hard ogende pens waar wel bijna blokjes opstaan lijktverdacht veel op HGH

Wat is het nut van GH voor een strongman?

Groot en sterk worden. ;)

Of bedoel je die buik? Dan kan je de stones beter over de rand wippen.:P

Laatst bewerkt:
is idd overduidelijk gyno, dat ziet m'n oma zelfs

hg gut of wat dan ook, ik blijf het er gewoon ziekelijk bruut uit zien :D daarbij staat ie natuurlijk ook op topniveau ,.. op zijn 24,...

"The King of the Power Gut" is natuurlijk Glenn Ross. Toch heeft het hem jaren van training gevergd. Andy Bolton doet zijn best maar kan nog niet aan hem tippen.

glenn ross.JPG

glenn ross 1.jpg

andy-bodybuilding.jpg

Andy Bolton and Benni Magnusson.jpg

doe het maar na, vrind

Ben ik het wel mee eens: 20x 180kg is niet echt bijzonder voor een SHW.

Terug
Naar boven