XXL Nutrition

Sticky Het grote pics & vids topic

Tsja...
Heeft ie hier nou ook echt nog wat aan gehad denk je..?
Het is wel een prestatie natuurlijk, maar toch.

Pfff, van die superlange reeksen zijn moordend.

Ik heb eens met iemand van bij mij op de club een wedstrijd gedaan om ter meest 70 kg full squat doen.
Hij kwam aan 50 keer en ik aan 60 keer 70 kg full squat :D
Man man wat was ik dood na die set, steken in mijn hoofd en mijn maag lag ook totaal overhoop. Nog nooit zoveel spierpijn gehad trouwens.
Ik had de laatste 2 maand ook niet meer dan 3 herhalingen gedaan.

Mijn record staat op 25 x 80 ofzo, ik was toen kapot (hoewel er nog iets meer in zou kunnen zitten) Als ik volledig hersteld ben, dan zal ik nog eens max op reps met lichaamsgewicht (85kg)

oke, morgen zie ik een filmpje van jou?...en ik bedoel gewoon jesse marunde zelf ook, vond het wel een brute SM

Daar zeg ik niks over. Misschien is dit wel de laatste van 15 sets squat. Dan is het wel heel wat. maar op zich 20x180 op de squat is niet bijzonder.

Daar zeg ik niks over. Misschien is dit wel de laatste van 15 sets squat. Dan is het wel heel wat. maar op zich 20x180 op de squat is niet bijzonder.
dit was op het allerlaatste van zijn training, hij had daarvoor al zwaar gepowercleant en clapping pullups gedaan, en godweet hoeveel sets squat er nog voor.

Serge Reding @ 2:00 (incl. de Brabançonne) :p

Nm

Pfff, van die superlange reeksen zijn moordend.

Ik heb eens met iemand van bij mij op de club een wedstrijd gedaan om ter meest 70 kg full squat doen.
Hij kwam aan 50 keer en ik aan 60 keer 70 kg full squat :D
Man man wat was ik dood na die set, steken in mijn hoofd en mijn maag lag ook totaal overhoop. Nog nooit zoveel spierpijn gehad trouwens.
Ik had de laatste 2 maand ook niet meer dan 3 herhalingen gedaan.

de barbell die alle zenuwen en spiertjes verdoofd is ook heerlijk... ik kreeg bij 20 reppers ook altijd slapende armen enzo

mooi filmpje cuda

• Like
Waarderingen: cuda
Terug
Naar boven