MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

WUTTTT? Die gast die inelkaar zakt is echt hilarisch.

wtf... hoe krijg je dat voor elkaar :s

Damn...

Hoeveel clean jij Tom?

Tom jij zal het wel beter weten maar.... dat is toch een clean en geen powerclean? Of noem jij het pas een echte clean als je gat bijna de grond raakt :)

Staat in mijn handtekening ;)

Clean: 160
Power clean: 145
Ow, had er over gekeken, zag alleen maar clean & jerk staan.
Tom jij zal het wel beter weten maar.... dat is toch een clean en geen powerclean? Of noem jij het pas een echte clean als je gat bijna de grond raakt :)

Is hier een verschil in dan? :o
Blijkbaar wel want scheelt 15kg bij Tom... Iemand?
(power clean en hang clean kende ik, maar daar gaat het dus niet over?)

Als je opvangt zoals op het stilstaand plaatje van het filmpje van op youtube is het voor mij en vele andere gewichtheffers een powerclean. Het mag zelf nog een paar cm dieper.
Zolang het onderste van je been gelijk of boven parallel is noemen wij het een powerclean.

Is hier een verschil in dan? :o
Blijkbaar wel want scheelt 15kg bij Tom... Iemand?
(power clean en hang clean kende ik, maar daar gaat het dus niet over?)

Powerclean is opvangen boven parallel.
Clean is volledig in hurkzit opvangen.

En Ilya Ilin is natuurlijk ook een held.

freaking dikke lifts van die iljan gast... valt me trouwens op dattie best stevige kuiten heeft? zouden oly lifts iets doen met je kuiten?

wel jammer dat kazachstan voor mij voor eeuwig verpest is door Borat... ik denk altijd gelijk: "this is my sister, she is number one prostitute in whole kazachstan!"

ik kan even zo 1 2 3 niet plaatsen waarvoor je de onderste zou doen? hip thrusts ofzo..?

ter verbetering van je deadlifts lockout ofzo?

ik verwacht wel dat we de komende week ineens in een paar logjes die oefening terug gaan zien :roflol:

ik kan even zo 1 2 3 niet plaatsen waarvoor je de onderste zou doen? hip thrusts ofzo..?

ik verwacht wel dat we de komende week ineens in een paar logjes die oefening terug gaan zien :roflol:
Dan word je beter bed. :hornyna:

ik weet het ook echt niet... hoewel ik wel een idee heb... met wheelflips doe je ongeveer een soortgelijke beweging op het einde... misschien daarvooor ?

Terug
Naar boven