MuscleMeat

Het grote playstation 3 topic

  • Topic starter wwe
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 55K
  • Volgers 74

Bezoekers in dit topic

Ik niet. Alé ja, zowiezo was ik van plan om ze alledrie te halen, maar zo'n game zou zalig eruit gezien hebben op ps3. Op wii zal het qua grafisch maar flauwtjes worden.



Zelfde reden waarom gamecube weinig third party support had. Opbrengsten wogen niet op met de kosten.
Je leest het ook hé, het was een populaire game, dus het zou zeker voor een boost zorgen voor de sales van ps3. Topgames blijven weg, ps3 wordt genegeerd, waardoor developers geen potentie meer zien in ps3, en de cirkel is rond. Spiral of death ?

Spiral of death... nee, hoor. Sony heeft genoeg resources om rake klappen te ontvangen. Het zal niet zo een megahit worden als de ps en ps2, maar de volgende generatie staan ze er weer. En misschien met genoeg investeringen maken ze van deze generatie ook nog iets.
 
Spiral of death... nee, hoor. Sony heeft genoeg resources om rake klappen te ontvangen. Het zal niet zo een megahit worden als de ps en ps2, maar de volgende generatie staan ze er weer. En misschien met genoeg investeringen maken ze van deze generatie ook nog iets.

Ja, met spiral of death bedoel ik dus dat ze de 'verliezer' lijken te worden van deze generatie. Niet zo dat ze zouden eindigen gelijk sega.
 
Eerder noemde Vave Software baas Gabe Newell de PlayStation 3 al eens een complete ramp waarbij Sony had verloren wat de consumenten en ontwikkelaars nu daadwerkelijk wilden, zijn reactie is in de tussentijd echter niet bijgedraait.
,

Dit is geen selectief nieuws van mij. Ik ga gewoon het rijtje af van algemeen ps3 nieuws. Ze komen allemaal van Gamed.nl (en zij zijn echt geen fanboy-siteje)
 
Maar het was toch ook al makkelijker om voor de xbox games te maken dan voor de ps2?
 
Wat wil je hiermee zeggen ?


Newell geeft aan dat consumenten zeker niet teleurgesteld zullen zijn in de game, maar dat het lastiger is om de game op een zelfde standaard te krijgen als de Xbox 360 en PC versies.

Het was altijd al lastiger om voor de playstation games te maken. Warom het is lastiger is weet ik eigenlijk ook niet maar hij moet er niet over bitchen hij is tenslote game maker:p
 
Hij zegt gewoon hoe het zit hé. Hij is niet tevreden met ps3, mede door de moeilijke programmatie. Of hij is een dikke luiaard of hij is een noob, maar dat is zowiezo al geen voordeel voor ps3.
Je zal maar als developer vooral moeite insteken in een machine dat de kleinste userbase heeft.
 
Ja, met spiral of death bedoel ik dus dat ze de 'verliezer' lijken te worden van deze generatie. Niet zo dat ze zouden eindigen gelijk sega.

Het uitbrengen van een gestripte ps 3 doet me anders wel denken aan de upgrade madness van sega lang geleden. Het was veel te moeilijk voor de consument om te begrijpen wat met wat compatibel was. Ik, en een vriend van me, heb de indruk dat die gestripte ps 3 met minder gb's en usb etc... ook voor compatabiliteitsprobs gaat zorgen, of is dit een foute indruk?
 
Het uitbrengen van een gestripte ps 3 doet me anders wel denken aan de upgrade madness van sega lang geleden. Het was veel te moeilijk voor de consument om te begrijpen wat met wat compatibel was. Ik, en een vriend van me, heb de indruk dat die gestripte ps 3 met minder gb's en usb etc... ook voor compatabiliteitsprobs gaat zorgen, of is dit een foute indruk?

Bwahaha Sega CD :D

Gametrailers.com - ScrewAttack - Angry Video Game Nerd: Sega CD
Gametrailers.com - ScrewAttack - Angry Video Game Nerd: Sega 32X
 
Over welke zaken heb je het precies als je het over 'upgrade madness' hebt ?

Lijkt me eerder dat een downgradede ps3 in Backwards compatibility, gigs en card readers niet echt zal zorgen voor compatibiliteitsproblemen. Je kan er minder mee aanvangen qua hoeveelheid, maar voor de rest is een 40 gb model en 60 gb model evenwaardig.
 
Over welke zaken heb je het precies als je het over 'upgrade madness' hebt ?

Lijkt me eerder dat een downgradede ps3 in Backwards compatibility, gigs en card readers niet echt zal zorgen voor compatibiliteitsproblemen. Je kan er minder mee aanvangen qua hoeveelheid, maar voor de rest is een 40 gb model en 60 gb model evenwaardig.


ja, downgrade of upgrade... zorgt beiden voor compatabiliteitsprobs => heel moeilijk voor de consument om door het bos de bomen te zien. Welke ps3 speelt mijn ps2 games af en welke niet + waarom? Dat zijn overbodige vragen waarmee je de klant niet wil opzadelen. Ik persoonlijk zie de backwards compatability van ps3 naar ps2 echt wel als verkoopsargument, aangezien ik een ps 2 heb.

De upgrade madness van sega: 32x en mega cd (keb ze allebei gehad + een megadrive :) )
 
Zolang ze niet met 10 verschillende packs naar de markt stappen.

Maar hun koersverandering vind ik eigenlijk heel goed, in de ogen van de bedrijf. Ps3 is gewoon erg duur en ze maken enkel winsten via de software. Dus hoe meer units ze verkopen, des te meer software erop verkocht wordt. Een ogenschijnlijk goedkoop ps3 zal beter verkopen dan huidig model en daar draait het toch om.
 
voor de geïntereseerde de PS3 staat momenteel enkel en alleen in carrefour(een grootwarenhuis,de belgen kennen dit wel) voor 399€!!!

just letting you know...
 
PS3 is net een stap meer next gen dan de 360, wat de 360 niet slecht maakt natuurlijk.
Maar de levensduur van de console op technologisch gebied is gewoon gunstiger voor de PS3 van Sony.
 
Cijfers dan van deze week ?

Hardware

USA
,

JP

,

X360_b.png


Wii_b.png


PSP_b.png


PS2_b.png


PS3_b.png


GBA_b.png


GC_b.png
 
wat is grafisch nou imposanter? xbox 360 of playstation 3? en gaat de xbox langer mee? of andersom?
 
wat is grafisch nou imposanter? xbox 360 of playstation 3? en gaat de xbox langer mee? of andersom?

grafisch is de PSIII toch net iets beter,de levensduur is echter compleet theoreties en kan je enkel een goed beeld geven als je ze zelf gebruikt...het is allemaal afhanklelijk hoeveel je speelt,hoelang per keer,en in welke condities hij in je huis vertoeft(koud/warm,veel stof,vochtige lucht)
 
Back
Naar boven