XXL Nutrition

Het grote playstation 3 topic

• Topic Starter Topic Starter
Is er nog iemand die weet wanneer de speciale game of the year edition van oblivion uitkomt?

Onzin, het is gewoon een feit dat de grafische kaart vd 360 (Xenon) beter is dan die van de PS3 (RSX).

Processor is dan weer een heel ander geval. De Cell van de PS3 is heel wat beter maar het enige wat daarvan gebruik maakt is Folding @ Home :D

Ps3 is gewoon een stap vooruit op de 360, ook op de elite versie.
Nu zijn de verschillen nog niet goed te zien maar het is een kwestie van tijd totdat de makers van games zijn kracht kunnen gebruiken op volle toeren.

Whaha kom op, maat van me werkt voor een groot NL Gaming bedrijf. Die processoren van de PS3 zijn op dit moment zo ingewikkeld. Dat er nog niets fatsoenlijk mee gedaan wordt. De PS2 was ook moeilijk progameerbaar in vergelijking met de XBOX (PC). Het probleem is eigenlijk alleen maar erger geworden. Maar binnen 1 jaar moet dit probleem zo goed als opgelost zijn. Daarnaast zitten er nog een hoop Bugs in de PS3 (voor spelontwikkelaars) Binnen 10 maanden zien we pas 90% van de echte kracht van de PS3. De Games van nu halen de net de 80% ongeveer. Wait & See dude's

Zit er zelf serieus over na te denken om ook een ps3 te kopen, waarom ik er 600 euro voor over heb? ik ben een echte film freak, en die blu-ray speler in de ps3 trekt me wel!

Ja, ik weet dat er ook een HD-DVD addon is voor de Xbox, maar ik ben ervan overtuigd dat Blu-ray (in europa) zal winnen. In de US is dat misschien een ander verhaal, Zou kunnen dat ze zo de regio's gaan onderscheiden. wie weet.

Maar goed, weet iemand iets over die "voordeel" packs? online kom ik alleen de console tegen voor 599,- maar ik weet dat er voor die prijs ook zo'n pack is met 2 controllers en 2 games. Sterker nog, binnekort komt er een nieuwe pack met 2 nieuwe games. Weet iemand waar deze te bestellen is? kieskeurig heeft de ps3 niet opgenomen? vreemd, of ik zoek verkeerd! :p

Echt spellen spelen (uren aan een stuk) zal ik niet veel doen, wel wat online gaming UT3 (binnekort)

Verder is het natuurlijk ook een prima multimedia machine, en een leuke toevoeging aan mijn Home Theater.

Zit er zelf serieus over na te denken om ook een ps3 te kopen, waarom ik er 600 euro voor over heb? ik ben een echte film freak, en die blu-ray speler in de ps3 trekt me wel!

Ja, ik weet dat er ook een HD-DVD addon is voor de Xbox, maar ik ben ervan overtuigd dat Blu-ray (in europa) zal winnen. In de US is dat misschien een ander verhaal, Zou kunnen dat ze zo de regio's gaan onderscheiden. wie weet.

Maar goed, weet iemand iets over die "voordeel" packs? online kom ik alleen de console tegen voor 599,- maar ik weet dat er voor die prijs ook zo'n pack is met 2 controllers en 2 games. Sterker nog, binnekort komt er een nieuwe pack met 2 nieuwe games. Weet iemand waar deze te bestellen is? kieskeurig heeft de ps3 niet opgenomen? vreemd, of ik zoek verkeerd! :p

Echt spellen spelen (uren aan een stuk) zal ik niet veel doen, wel wat online gaming UT3 (binnekort)

Verder is het natuurlijk ook een prima multimedia machine, en een leuke toevoeging aan mijn Home Theater.

Ik heb mijne bij free reccord shop gehaald met 2 controllers en de game motorstorm en de game resistance fall of men.
Goede koop:thumb:

Whaha kom op, maat van me werkt voor een groot NL Gaming bedrijf. Die processoren van de PS3 zijn op dit moment zo ingewikkeld. Dat er nog niets fatsoenlijk mee gedaan wordt. De PS2 was ook moeilijk progameerbaar in vergelijking met de XBOX (PC). Het probleem is eigenlijk alleen maar erger geworden. Maar binnen 1 jaar moet dit probleem zo goed als opgelost zijn. Daarnaast zitten er nog een hoop Bugs in de PS3 (voor spelontwikkelaars) Binnen 10 maanden zien we pas 90% van de echte kracht van de PS3. De Games van nu halen de net de 80% ongeveer. Wait & See dude's

Dus worden de games voor de ps3 die over een tijdje uitkomen mooier dan die van de xbox 360?

Ik ben zelf ook geinteresseerd in de PS3, vind hem alleen nog erg duur. Zo'n ding aanschaffen is 1 ding, maar dan nog een controller erbij, plus de games die ik belachelijk duur vind. Maar in de mod-chip wereld wil het nog niet echt vlotten geloof ik.

Je maat werkt bij de alom ultimie halo-beater killzone zeker.(guerlla games)

Ik ben zelf ook geinteresseerd in de PS3, vind hem alleen nog erg duur. Zo'n ding aanschaffen is 1 ding, maar dan nog een controller erbij, plus de games die ik belachelijk duur vind. Maar in de mod-chip wereld wil het nog niet echt vlotten geloof ik.

Daarom is er nu dus zo'n ps3 starters pack... incl. 2 controllers en 2 games. Op dit moment is het verkrijgbaar met de games motorstorm en resistance fall of men. Binnekort komt er een nieuwe pack met de games Heavenly Sword en Formula One.

Ik denk dat ik hierop wacht.. of het betere games zijn weet ik niet, maar die andere games hebben twee vrienden van me al :o

Dat hebben ze bij Nintendie beter geregeld :D

Ik dacht dat dit een PS3 topic was maar zo te zien springen jullie van de ene console naar de andere.

en alleen maar console versus console,

maak van de titel: CONSOLEWARS ofzo ???:p

btw als jullie er toch zoveel van weten,

kan je nu spellekes downloaden (illegaal) en zo op die hd zetten?

want zo 1 spel bijna 70 euro is wel dik overdreven

ik ga er zeker weten eentje halen, weet alleen niet wanneer. Als ik er een haal dan wil ik gelijk een andere tv halen omdat ik nu zo'n klein k*t oud tvtje heb met 30cm beeldbuis. En als ik hem dan heb dan wil ik de spellen gta4 en fifa 2008 als die eenmaal uit zijn. Dus dat wordt een aardig bedragje in een keer. Ben benieuwd wanneer die wordt afgeprijst, Denk dat het nog wel ff duurt en dan met mate. Bijv. 50 euro goedkoper ofsow wat niks is.

gta IV komt pas volgend jaar uit, dus je hebt nog even om te sparen

Ik kan trouwens ook niet w8en op gta4, mgs4 en de nieuwe final fantasy!!!

Terug
Naar boven