AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Yes!

ik heb besloten voor de H-drol te gaan..kleine kans op haaruitval en op acne..en tog moet ik daar wat spiermassa mee kunnen pakken en droger worden!als k hier de reacties zie op cynostane is t dat net nie..ga Als pct reversitol pakken dan net als JJQ86 zei..ben benieuwd wat de resultaten worden!

ik heb besloten voor de H-drol te gaan..kleine kans op haaruitval en op acne..en tog moet ik daar wat spiermassa mee kunnen pakken en droger worden!als k hier de reacties zie op cynostane is t dat net nie..ga Als pct reversitol pakken dan net als JJQ86 zei..ben benieuwd wat de resultaten worden!

Inderdaad geen slechte keuze als eerste cycle. Bij H-drol zou ik zeker wel iets van liver support nemen. Bij H-drol zullen de gains ook wat trager komen. Daarom doe je ook best 5-6 weken.
De kans dat je Reversitol voldoende zal zijn als PCT is zeer groot. Maar ook H-drol kan shutdown en gyno geven. Dus waarom geen SERM om zeker te zijn.
Als je toch OTC gaat, neem je naast Reversitol misschien best nog een testbooster.

H-Drol is een uitstekende keus, ik ging er toen vrij hard op.

waar kan ik iets vinden over methyl 1-testosteron?

graag zoveel mogenlijk informatie...kwa side effects...maar ook resultaten.....

thanks!

tijdens de hdrol tony

houd ons op de hoogte oke

betalen met creditcard of paypall , ik heb er ook nog nooit besteld dus voor mij is het ook nieuw succes

ik zou ook altijd effe googlen op coupons.. mss vind je er wel!

zo ben aan t bestellen..
NamePrice/QTYQTYPriceRemoveRedeem This ProductCycle Assist 240 Capsules GBP29.99 GBP29.99Remove Redeem H-Drol 60 Capsules GBP29.49 GBP29.49Remove Redeem Reversitol V2 84 Caps
GBP36.99 GBP36.99Remove Redeem
de cycle assist moet ik die dan eik tijdens de H-drol pakken of tijdens de reversitol?

1potje H-drol is te weinig! Reken maar uit je wil zeker 5 weken want H-drol is wat traag in het begin. Ik zou geen cycle assist nemen maar wat NAC/Fluimicil en wat milk thiste caps. Koop 2 potjes anders ga je spijt krijgen denk ik.

Laatst bewerkt:
waar kan ik iets vinden over methyl 1-testosteron?

graag zoveel mogenlijk informatie...kwa side effects...maar ook resultaten.....

thanks!

Kan niet slechter dan dat. Je kan vanwege de sides ook maar een heel korte cycle doen. Sides wegen niet op tegen de gains. M-drol is voor mij op het randje, MIT er overheen.

Nog even een update over mijn Cynostane/Dermacrine LV Cycle.

Ben nu net 2 weken bezig. En ik kan nog steeds zeer positief zijn.
De balans is 2,8kg erbij. De groei is ets gestagneerd maar dat was ook te verwachten. Mijn BF is ongeveer exact hetzelfde volgens metingen (8.5 was het voor de cycle nu 8.7). Maar ik oog wel nog iets droger door de vasculariteit. Kracht is de laatste week iets omhoog gegaan, maar dat ligt meer aan de kcal die ik binnen speel (4000 à 5000kcal per dag, ik volg niet echt een schema). Cyno is duidelijk geen PH voor kracht. Maar al bij al zijn het zeker geen slechte resultaten, vooral omdat ik wel al wat zwaardere dingen gebruikt heb ik het verleden.

Voor het overige heb ik echt niks last van sides, integendeel. Ik voel me uitstekend, ben goed gezind en slaap super. Maar dat ligt vooral aan die Dermacrine. Dus voor mensen die wat last hebben van lethargy, libidoverlies of dat soort sides tijdens hun cycle, is Dermacrine een uitstekend product vind ik. Maar extra massa of kracht ga je er niet mee winnen.
Ook bloeddruk en hartslag zijn uitstekend, en ik neem geen extra support supps. Enkel voor de lever (liver juice van PP).
Nog 2 weken te gaan, ik hoop uit te komen op 92kg bij een BF van max 9% (1m74). En dan zo de zomer in.
Ik weet uit ervaring dat ik in de nakuur zo goed als alles kan behouden.
Ik ben er alleen nog niet uit wat ik naast nolva ga draaien tijdens PCT. Geen cortisol product, daar geloof ik niet zo in. Maar waarschijnlijk nog wel een testbooster.

En dan minstens een paar maanden gewoon op onderhoud trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Nog even een update over mijn Cynostane/Dermacrine LV Cycle.

Ben nu net 2 weken bezig. En ik kan nog steeds zeer positief zijn.
De balans is 2,8kg erbij. De groei is ets gestagneerd maar dat was ook te verwachten. Mijn BF is ongeveer exact hetzelfde volgens metingen (8.5 was het voor de cycle nu 8.7). Maar ik oog wel nog iets droger door de vasculariteit. Kracht is de laatste week iets omhoog gegaan, maar dat ligt meer aan de kcal die ik binnen speel (4000 à 5000kcal per dag, ik volg niet echt een schema). Cyno is duidelijk geen PH voor kracht. Maar al bij al zijn het zeker geen slechte resultaten, vooral omdat ik wel al wat zwaardere dingen gebruikt heb ik het verleden.

Voor het overige heb ik echt niks last van sides, integendeel. Ik voel me uitstekend, ben goed gezind en slaap super. Maar dat ligt vooral aan die Dermacrine. Dus voor mensen die wat last hebben van lethargy, libidoverlies of dat soort sides tijdens hun cycle, is Dermacrine een uitstekend product vind ik. Maar extra massa of kracht ga je er niet mee winnen.
Ook bloeddruk en hartslag zijn uitstekend, en ik neem geen extra support "supplementen">supps. Enkel voor de lever (liver juice van PP).
Nog 2 weken te gaan, ik hoop uit te komen op 92kg bij een BF van max 9% (1m74). En dan zo de zomer in.
Ik weet uit ervaring dat ik in de nakuur zo goed als alles kan behouden.
Ik ben er alleen nog niet uit wat ik naast "nolvadex">nolva ga draaien tijdens PCT. Geen cortisol product, daar geloof ik niet zo in. Maar waarschijnlijk nog wel een testbooster.

En dan minstens een paar maanden gewoon op onderhoud trainen.

Gaat goed zo te lezen. Als je wat centjes over hebt kan ik je de stack Drive+Alpha x erg aanbevelen. Zit bijna in de 4e week pct en gaat erg lekker, kracht is nog beter als in de kuur en word er ook wat droger van heb ik het ide. Gebruik er wel novedex bij 2 caps voor de nacht.

Gaat goed zo te lezen. Als je wat centjes over hebt kan ik je de stack Drive+Alpha x erg aanbevelen. Zit bijna in de 4e week pct en gaat erg lekker, kracht is nog beter als in de kuur en word er ook wat droger van heb ik het ide. Gebruik er wel novedex bij 2 caps voor de nacht.

ff voor de goede orde: novedex xt van gaspari neem ik aan.

Novedex xt is een AI, dat heb ik niet echt nodig naast Nolva.
Drive vind ik op zich wel een redelijke testbooster. Maar er zijn betere producten op de markt, zeker qua prijs. PCT assist of Bioforge bijv. lijkt qua samenstelling nogal op Drive en is toch 15euro goedkoper.

ff voor de goede orde: novedex xt van gaspari neem ik aan.

Klopt. Alles word er lekker hard van oftewel een 24/7 pump.

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

Novedex xt is een AI, dat heb ik niet echt nodig naast "nolvadex">Nolva.
Drive vind ik op zich wel een redelijke testbooster. Maar er zijn betere producten op de markt, zeker qua prijs. PCT assist of Bioforge bijv. lijkt qua samenstelling nogal op Drive en is toch 15euro goedkoper.

E-bol & T-bol heb ik ook goede dingen over gelezen btw.

Zit in m'n laatste week PCT, **** zeg merk toch dat ik wat kracht aan het verliezen ben, training ging echt zwaar k*t de laatste dagen en m'n etenslust is ook niet om over naar huis te schrijven.

Heb ook niet het idee dat ik de 125 kg ga halen, wat dus mijn doel was. :(

Zit in m'n laatste week PCT, **** zeg merk toch dat ik wat kracht aan het verliezen ben, training ging echt zwaar k*t de laatste dagen en m'n etenslust is ook niet om over naar huis te schrijven.

Heb ook niet het idee dat ik de 125 kg ga halen, wat dus mijn doel was. :(

Waar bestaat je pct uit ?

Terug
Naar boven