MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Wat vond je van die X-"Trenbolone">Tren? (in vergelijking met P-Stanz ???)

ik merkte er heel weinig van. Dit product heb ik op 60mg gecycled. Achteraf weet ik nu dat het veel hoger had gemoeten. Omdat het geen methyl is wordt grotendeels afgebroken in de lever. Ik merkte wat hardheid, verder weinig.

Ik ben nu net 1 week bezig met Cynostane en Dermacrine LV.
Er is een kleine 2kg bijgekomen (1.9kg om precies te zijn), en ik denk niet dat mijn bf hoger is.
Kracht is niet echt toegenomen, maar dat is ook niet mijn doel.

Voorlopig nog niks van sides. Maar dat zal ook wel iets met die Dermacrine te maken hebben. Het is voorlopig nog niks spectaculair maar meestal komen bij mij de beste resultaten tussen dag 10 en 20 ongeveer.

Wat mij het meest aanspreekt is de constant pump die ik voel. Meer dan bij de andere PH of AAS die ik in het verleden gebruikt heb. En dit schijnt wel één van de grote kenmerken van cynostane te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nu net 1 week bezig met Cynostane en Dermacrine LV.
Er is een kleine 2kg bijgekomen (1.9kg om precies te zijn), en ik denk niet dat mijn bf hoger is.
Kracht is niet echt toegenomen, maar dat is ook niet mijn doel.

Voorlopig nog niks van sides. Maar dat zal ook wel iets met die Dermacrine te maken hebben. Het is voorlopig nog niks spectaculair maar meestal komen bij mij de beste resultaten tussen dag 10 en 20 ongeveer.

Wat mij het meest aanspreekt is de constant pump die ik voel. Meer dan bij de andere PH of "anabole androgene steroïden">AAS die ik in het verleden gebruikt heb. En dit schijnt wel één van de grote kenmerken van cynostane te zijn.

Die O zo verslavende ON cycle PUMP?

:D

2 kilo in 1 week is niet mis.

Ik ben nu net 1 week bezig met Cynostane en Dermacrine LV. Er is een kleine 2kg bijgekomen

Dat is best veel al zeker omdat het pas je eerste week is. Ben benieuwd naar je volgende update als het echt op zijn sterkst is. Dat was bij mij ook na zo 10d a 2 weken. Heb het idee dat veel van de PH wat dat betreft hetzelfde zijn op H-drol en Pmag na, dat duurt wat langer lees ik bij andere.

Laatst bewerkt:
Dat is best veel al zeker omdat het pas je eerste week is. Ben benieuwd naar je volgende update als het echt op zijn sterkst is. Dat was bij mij ook na zo 10d a 2 weken. Heb het idee dat veel van de PH wat dat betreft hetzelfde zijn op H-drol en Pmag na, dat duurt wat langer lees ik bij andere.

Inderdaad. Maar in het verleden heb ik ook al cycles gehad waar ik het grootste deel van de winst in de eerste 2 weken boekte. Bijv. bijna 3,5kg pure winst in de eerste 2weken en uiteindelijk eindigen op minder dan 5kg winst.
Uiteindelijk zijn de cijfers leuk meegenomen, maar het belangrijkste is hoe het eruit ziet in de spiegel vind ik. Want veel mensen die hun BF iets te hoog is verliezen tijdens hun cylce ook wat vet.

...

Laatst bewerkt:
Ik zit nu op dag 22 van mijn finavol / epi cycle, nog steeds op 100mg finavol en 30mg epi. Mijn gewicht is nu 2,5 kg hoger als in het begin, ook blijf ik nog steeds droger worden. Abs zijn goed zichtbaar, 3 weken terug nog niet. Kracht blijft rustig aan stijgen. Valt iets tegen als ik het vergelijk met mn voorgaande pplex cycle, maar dat was dan ook een all out bulk cycle, nu ben ik flink aant cutten. De pumps zijn wel gruwelijk!
Heb weinig last van sides, alleen wat lager libido en heb het de hele dag door behoorlijk warm.
Nog 2 weken te gaan!
kun je uitleggen waarom jej een testbooster bij je epi kuurtje neemt? ben benieuwd.. 30mg epi is btw gebruikelijk of iets lager ivm met finavol?

kun je uitleggen waarom jej een testbooster bij je epi kuurtje neemt? ben benieuwd.. 30mg epi is btw gebruikelijk of iets lager ivm met finavol?

is geen testobooster, een trenbolone kloon.
19-Norandrosta 4, 9 Diene 3, 17 Dione

Dit spul geeft voornamelijk pomp en weinig massa.

Gaat lekker jongens, geniet van jullie updates! Ga zo door :)

wil 1 deze dagen gaan bestellen op predator nutrition..heb met hem gemaild wat hij mij zou aanraden als 1ste kuur..
kreeg dit als antwoord:
We would always recommend cynostane for a first time course as the side effects are minimal but it delivers excellent lean dry gains.

#

We would suggest reversitol as a PCT for after the course, you could also use a cycle support product such as cycle assist by

Competitive Edge labs

Regards

Robin

jullie raadde me H-drol of Havoc aan..zit nu te twijfelen..want volges mij pak je met de h-drol en havoc wel iets meer als met de cynostane?

Doe wat ervaring op, door bijv. met Cynostane te beginnen. Daarna pak je maar een kuurtje Epistane/Havoc. Dan weet je een beetje wat je te wachten kan staan en heb je al wat ervaring.

Ik vind predatorNutrition een hele goede webshop, maar ik heb wel de indruk dat hij Cynostane nogal aan het pushen is. Op sommige Engelse forums krijgt hij daar nogal wat kritiek voor.
Ik ben nu zelf ook met Cyno bezig en ik moet zeggen dat de sides tot nu toe zo goed als onbestaande zijn. Waarschijnlijk zou ik in theorie geen SERM nodig hebben om te herstellen, zoals het er nu naar uitziet. Dus de kans is zeer groot volgens mij dat Reversitol V1 wel voldoende is als PCT.
Ik gebruik zelf altijd liever een SERM en daarnaast een testbooster.

Maar de meningen over Cyno verschillen nogal. Op tunedsports staat bijv. dat je absoluut een SERM nodig hebt. Het contrast tussen wat zij zeggen en wat PredatorNutr. zegt is immens. Als is Tunedsports wel veel voorgekauwde info en zeer voorzichtig. Maar beter zo vind ik persoonlijk.

M-drol, ben ik sowieso geen fan van, en al zeker niet als eerste cycle. Zowat de zwaarste sides van alle PH's.

En cycle support is overbodig bij cyno vind ik, en bovendien veel te duur voor wat het is.

Laatst bewerkt:
Twee artikelen van HenryV imo een van de beste schrijvers over PH's de laatste tijd. Aanrader om die man te volgen met wat hij schrijft.

[Link niet meer beschikbaar] en wat basic scheikundeles.

@WillyW
ben het eigenlijk op al de punten met je eens. Predator nutrition is nogal agressief in het promoten van hun spullen op fora waar ze sponsor zijn maar overal eigenlijk. En idd tunedsport is erg pro serm en heel voorzichtig met wat voor beginners is en wat niet. En die m-drol, nee adviseren doe ik het ook niet voor een eerste cycle. En die cycle support die vind ik sowieso te duur. Bij zware PH's volstaat in mijn ogen milk thistle en NAC.

@Tonymontana
Gezien de ervaring van veel gebruikers vind ik epistane van IBE of de originele Havoc het beste voor je eerste cycle. Ik zou Nolva als PCT nemen. Is het beste en het goedkoopste ook nog.

wil 1 deze dagen gaan bestellen op predator nutrition..heb met hem gemaild wat hij mij zou aanraden als 1ste kuur..
kreeg dit als antwoord:
We would always recommend cynostane for a first time course as the side effects are minimal but it delivers excellent lean dry gains.

#

We would suggest reversitol as a PCT for after the course, you could also use a cycle support product such as cycle assist by

Competitive Edge labs

Regards

Robin

jullie raadde me H-drol of Havoc aan..zit nu te twijfelen..want volges mij pak je met de h-drol en havoc wel iets meer als met de cynostane?

Doe h-drol 6 weken 75mg. Zeer mild en je kan goede resultaten mee boeken. Als pct kun je reversitol en een testbooster gebruiken.

wat is eigenlijk de heftigste ph? mdrol neem ik aan?

Terug
Naar boven