MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

• Topic Starter Topic Starter
kent een van jullie Natadrol van LG? staat op predatornutrition als nieuwe prohormoon maar het word bij bodyenfitshop ook gewoon verkocht.

Zijn kruiden naar het schijnt, geen chemieshe zooi. Als je het etiket moet geloven tenminste maarja we hebben in het verleden gezien dat niets is wat het lijkt, denk aan de jungle warfare van 3 jaar terug.

Zijn kruiden naar het schijnt, geen chemieshe zooi. Als je het etiket moet geloven tenminste maarja we hebben in het verleden gezien dat niets is wat het lijkt, denk aan de jungle warfare van 3 jaar terug.

We hebben ook al een topic gehad van een 17 jarige gast die zijn test wou verhogen hiermee :D Is het een PH of is het kruidenzooi als Tribulus??? Echte pro hormonen is veel duidelijker, dat is niet doen tot 21 jaar. Maar wat adviseer je als een 17 jarige advies vraagt en het lijkt toch hormonaal maar is ook weer legaal in NL.

Voor iemand die wel eens een cycle epi oid gedaan heeft denk ik dat het weggegooid geld is en je wel betere zaken kan vinden.

Laatst bewerkt:
kent een van jullie Natadrol van LG? staat op predatornutrition als nieuwe prohormoon maar het word bij bodyenfitshop ook gewoon verkocht.

heb er al aantal keer over rondgevraagd maar hier heeft nog niemand het gebruikt.. staan veel positieve logs op bb.com over! ik ben me alleszins aan het inlezen :cool:

Jongens: koop dit crap niet. Het haalt NIKS uit.

Jongens: koop dit crap niet. Het haalt NIKS uit.

Bedoel je natadrol en dat andere LG middel of PH in het algemeen? Indien dat laatste, gun iedereen zijn experimenteer fase. Als ik een paar jaar terug zoek zat jij ook midden in de PH fase :) Best leuk, leerzaam en productief die PH's, je kan er best een paar kilo mee pakken en leren hoe je lijf op hormonale stoffen reageert. Wat bedoel je precies? Want wat die natadrol betreft ben ik het met je eens, dat haalt niks uit en is het geld niet waard denk ik.

Stefan heeft zelf ook een aantal PH kuurtjes gedaan geloof ik?

heb er al aantal keer over rondgevraagd maar hier heeft nog niemand het gebruikt.. staan veel positieve logs op bb.com over! ik ben me alleszins aan het inlezen :cool:

Patrick Arnold heeft het getest en vind geen verhoging van steroide hormonen op plekken waar je het normaliter zou terugvinden. Korte zin maar vrij helder dat het niks is :)
I ran the natadrol at conditions where you would find most steroid hormone products. All I saw was stearic acid.
http://www.prohormoneforum.com/q-patrick-arnold/29219-natadrol-2.html

Zoek anders even op natadrol in dat forum, er staan goede en slechte reviews in. IMO is het een gehyped product dat voor een groot deel leunt op de hele goede reputatie van LG maar qua inhoud zal het product de verwachtingen die door marketing geschapen zijn nooit waarmaken.

Het zijn kruiden jongens, we zijn toch geen indianen?

dat dacht ik ook al, was alleen verbaasd dat het op predatornutrition bij de prohormonen stond. heel even dacht ik "is het nu eindelijk zover dat die pSARMs echt bestaan?" gewoon nieuwsgierigheid dus. ik zoek zowieso iets zwaars voor mijn tweede DS cycle.

Ik het zal eens vragen bij m'n shop, misschien ga ik het voor de lol wel eens proberen.

Ik het zal eens vragen bij m'n shop, misschien ga ik het voor de lol wel eens proberen.

ouwe, net wat er al werd gezegd, het kan ook een vervuild supplement zijn. Dan ben je geen natural meer he. het is dat ik van je weet dat je naturel wilt blijven want anders had ik zowieso tegen je gezegd, doen!!! p-plex+tren en een logje aub.

ouwe, net wat er al werd gezegd, het kan ook een vervuild supplement zijn. Dan ben je geen natural meer he. het is dat ik van je weet dat je naturel wilt blijven want anders had ik zowieso tegen je gezegd, doen!!! p-plex+tren en een logje aub.

Je hebt gelijk makker! :)

Wie moet die P-Plex+Tren doen dan? :p

Ik heb maarzat PH gedaan, en ja ze werken wel. Maar die kruidenmeuk heeft bij mij nog nooit iets uitgehaald. De echte PH (wat eigenlijk gewoon steroide is, easy as that) heeft goed geholpen. Ik had het over Natadrol en niet over PH in het algemeen.

Dat dacht ik, hoeveel PH kuurtjes heb je gedaan alvorens je naar de naalden greep Stefan?

Ik heb maarzat PH gedaan, en ja ze werken wel. Maar die kruidenmeuk heeft bij mij nog nooit iets uitgehaald. De echte PH (wat eigenlijk gewoon steroide is, easy as that) heeft goed geholpen. Ik had het over Natadrol en niet over PH in het algemeen.

Thnx voor de uitleg, dacht al dat het een misverstand was. Jij bent zo negatief niet over PH's en ik heb met inlezen veel aan oudere teksten gehad die oa jij schreef :) En we zijn het allemaal eens wat natadrol betreft ;)

Oké, dus je had betere resultaten met H-drol als met P-Plex?
Wat ben je aangekomen met H-drol?

• Topic Starter Topic Starter
Openings post even geupdate met de PH bijbel whehe.

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven