Advanced PCT + maca.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Advanced PCT + maca.
Hey guys;
Even een vraagje, wil nog steeds die epi/xtren wel eens proberen, sta nu op t punt te bestellen via predatornutrition..
Er is een product genaamd Epivol ("Trenbolone">tren 30mg en epi 10mg), ik neem aan dat dat gewoon epi en "Trenbolone">tren is? Neem aan dat er daaraan niet gerommeld wordt?
link: http://www.predatornutrition.com/pd-epivol-90-capsules.cfm
Er is ook een epi van een ander merk (chaparral labs) , met 120 caps, die zou ik dan willen gaan pakken met xtren van CEL, dan zou ik eventueel nog wat hoger kunnen gaan in de epi en "Trenbolone">tren gewoon op 90mg kunnen houden..
Wat raden jullie aan? Misschien iemand ervaring met epivol, of iemand die mn vragen kan beantwoorden, zou ook graag willen weten of het aan te raden is om epi bijv. op 40/50mg (ipv 30) te doen icm. "Trenbolone">tren.
waar kan ik iets vinden over methyl 1-testosteron?
graag zoveel mogenlijk informatie...kwa side effects...maar ook resultaten.....
thanks!

Heb inmiddels epi en tren weten te bemachtigen, erg blij mee Erik77. Zal jullie op de hoogte houden wanneer ik begin en natuurlijk updates![]()
zijn er hier jongens die natadrol van lg sciences al hebben geprobeert??

Advanced PCT ben ik niet zo een fan van, is eigenlijk gewoon 6-bromo (een AI).
Ik zou er inderdaad een testbooster bij doen.
Waarom gebruikt bijna niemand hier een SERM?
Ik heb hier nog maar enkel bij Eric77 een echt complete nakuur gezien.
Pct bestaat uit milk tgistle, DTH en evt. Nolva, goed?
Zou je net als bij "anabole androgene steroïden">aas voor h-drol ook een minimale leeftijd van 21 aanhouden? Ben namelijk al een tijdje lekker aan het trainen, en zou het best fijn vinden om een mild duwtje in de rug te krijgen met 1 capsule per dag ofzo. (ben net 19)
mensen bij tren heb je GEEN nolvadex nodig. Nolvadex kun je gebruiken bij h-drol, m-drol, p-plex. De rest is niet zozeer nodig, dit omdat tren helemaal niet aromatiseerd.