WilliamSB
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even voor de duidelijkheid, heb ik WEL of GEEN nolva nodig voor een epi/xtren cycle, beter natuurlijk van wel maar kan die 50 euro ook anders spenderen. Bvd
zijn er hier jongens die natadrol van lg sciences al hebben geprobeert??
Bedankt Willy, dat artikel had ik nog niet kunnen vinden. Weet je wat het is, de één zegt dit, de één zegt dat. Ik zie mensen op verschillende fora een pct met een OTC product doen, en sommigen nolva. Ik houdt het voorlopig even op de OTC, ik houdt het gewoon goed in de gaten, mocht ik toch nolva nodig hebben dan kan ik daar binnen afzienbare tijd wel aan komen om toch de gyno te bestrijden.
Ik zou geen otc-pct durven doen bij "Trenbolone">tren. Bij "Trenbolone">tren is de shutdown wel zwaar vergeleken met h-drol of epistane. En nu stack je epistane met "Trenbolone">tren. Ik raad je een SERM aan. "nolvadex">Nolva of clomid.
Yes maar 1 verschil Erik, die otc spulletjes heb ik allemaal. Kost me dus niks meer, nolva welga het allemaal overwegen aankomende weken.
Mee eens.
Wil je perse een otc pct dan kun je esto suppress van pharma labs halen uit oa. de UK. Google het product maar een keer. Het moet een otc serm zijn. Blijf het een beetje onzin vinden aangezien "nolvadex">nolva echt overal te halen is maar goed....
Met welke cycles zijn topic lezers op dit moment bezig eigenlijk?
Nee "Trenbolone">tren aromatiseerd niet, daarom vond ik de "nolvadex">nolva ook niet echt nodig.
Maar aangezien iedereen het hier aanraadt zit ik nu toch te twijfelen.
Nolvadex zou ik alleen gebruiken voor mdrol of iets dergelijks, wat zou jij aanraden voor pct bij epi/"Trenbolone">tren Stefan?
Als je de bijwerkingen leest snap je waarom ik liever voor een OTC produkt ga. Bedankt voor je informatie Stefan!
Nee tren aromatiseerd niet, daarom vond ik de nolva ook niet echt nodig.
Maar aangezien iedereen het hier aanraadt zit ik nu toch te twijfelen.
Nolvadex zou ik alleen gebruiken voor mdrol of iets dergelijks, wat zou jij aanraden voor pct bij epi/tren Stefan?