Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

oh ja sorry hoor..
maar ik wil er wel even bij zeggen dat het niet bedoeld was om slim te praten ofzo want ik weet niet eens wat dat is wat jij wil proberen maar ik bedoel alleen maar dat ik vroeger (5jaar geleden) die zooi ook heel erg veel had gedaan en daar vaak ziek van geworden was en nou laatst slecht ging van de aas en dat ik persoonlijk liever bad ga van de drugs/alci dan van de aas want dat was echt geen pretje en ik gun jou niet hetzelfde gevoel.
iig sorry voor de reactie en het heeft tog geen zin voor mij om hier te posten want ik weet alleen een beetje over winstrol en voor de rest niks over aas haha :P
succes

epi kuur kan zowiezo nog niet beginnen, alleen men pakket van B&f is nog binnen ( de joint support etc.) epi is donderdag verzonden en k heb geen brief in huis gehad van douane dus ga er van uit dat het 1 deze dagen er is aangezien zaterdag geen werk(verzend) dag in engeland is..

Ik heb een jaar geleden een epi cycle gedaan van 4 weken met 2 weken nolva er achteraan.
Resultaten waren goed, maar nu wil ik over een x aantal maanden nog een cycle doen, en dan epistane stacken met een non-methylated prohormoon. Nu zie ik dat op de meeste uk webshop veel minder dingen te koop zijn dan iets meer dan een jaar geleden. Ik wil me graag weer inlezen. Iemand ideeen voor een eventuel mogelijke stack? Doel is voornamelijk massa.

edit: zat eerst aan tren te denken, maar dat is nergens meer te krijgen...

Misschien epi met p-stanz?

[Link niet meer beschikbaar]

Is het trouwens met PH/AAS in het algemeen zo dat als je 1 gebruikt hebt, diezelfde bij een eventueel toekomstig gebruik minder effect heeft? Just curious.

Is het trouwens met PH/AAS in het algemeen zo dat als je 1 gebruikt hebt, diezelfde bij een eventueel toekomstig gebruik minder effect heeft? Just curious.

Nee absoluut niet, als je maar time on + nakuur af neemt.

Was zelf ook van plan om tijdens de bulk Epi met P-stanz te nemen. Heb geen zin om boven de 16% uit te komen, en wil toch richting de 100 KG gaan deze winter. Iemand ervaring met P-stanz?

Heeft iemand ervaring met unitedpharmacies.nl als het gaat om het verkrijgen van nolva?

die predator site laat wel op zich wachten zeg..

nu donderdag word het 2 weken geleden dat ik heb besteld, ze zeiden 7 tot 10 werkdagen, en dat menen ze ook geloof ik haha, die 10 werkdagen gaan ze halen..
heb nog geen brief van douane en neem aan dat ik dit anders allang te horen had gekregen nu.. ( epi)

Heeft iemand ervaring met unitedpharmacies.nl als het gaat om het verkrijgen van nolva?

Inderdaad even bellen. Als dit positief is, bestel eens voor 10 euro iets, en kijk of het aankomt. Is inderdaad goedkoop! Volgens mij is dit wel tegen de boardregels, maar ik ben benieuwd of je bestelling binnenkomt!

die predator site laat wel op zich wachten zeg..

nu donderdag word het 2 weken geleden dat ik heb besteld, ze zeiden 7 tot 10 werkdagen, en dat menen ze ook geloof ik haha, die 10 werkdagen gaan ze halen..
heb nog geen brief van douane en neem aan dat ik dit anders allang te horen had gekregen nu.. ( epi)

Niet zo erg dat het wat langer duurt, heb je ook meer tijd om je te verdiepen in waar je nou eigenlijk mee begint en wat de risico's zijn. Ik zou het waarderen als je onderstaande link toch eens aandachtig doorleest voor je aan epistane begint, het is en blijft tenslotte een volledige AAS:

http://www.worldclassbodybuilding.c...-steroid-use-in-teens-and-young-adults-88434/

nog niet binnen, morgen zou laatste dag zijn dat het komt.
ik zal het even voor je lezen maar ik kan je vertellen dat ik alles wat ik weten moet al weet ; de sides, pct,dosering, etc

Bone development ; gaan we helemaal maar niet op in, zit al 2 jaar op 1.91 en me ouders zijn 1.84 en 1.74 dus ik verwacht niet veel meer

When these signals are altered as in the use of high dose synthetic anabolic steroids (including testosterone esters) there is disregulation of these processes : 30mg/dag is geen hoge dosering.

En dat aggresief worden geloof ik ook niet zo in bij Epi,

& als ik dit moet geloven mag 70% van Dbb geen Aas gebruiken: It can be reasonably assumed that a base will take on average 5-7 years to establish

Ik moet eerlijk zeggen dat dit stukje geen indruk op me maakt dat ik wat risico's heb als ik het doe snapte ik al wel

Laatst bewerkt:
ik zal het even voor je lezen maar ik kan je vertellen dat ik alles wat ik weten moet al weet ; de sides, pct,dosering, etc

Bone development ; gaan we helemaal maar niet op in, zit al 2 jaar op 1.91 en me ouders zijn 1.84 en 1.74 dus ik verwacht niet veel meer

When these signals are altered as in the use of high dose synthetic anabolic steroids (including testosterone esters) there is disregulation of these processes : 30mg/dag is geen hoge dosering.

& als ik dit moet geloven mag 70% van Dbb geen Aas gebruiken: It can be reasonably assumed that a base will take on average 5-7 years to establish

Ik moet eerlijk zeggen dat dit stukje geen indruk op me maakt dat ik wat risico's heb als ik het doe snapte ik al wel

30 mg. verdeeld over 4/5 weken is wellicht een lage dosering, het feit dat je epistane op 19 jarige leeftijd 4 weken in je bloed gaat laten hebben KAN al genoeg zijn om de negatieve bijwerkingen te laten optreden als je een synthetisch geslachtshormoon a la testosteron gaat voeren aan je lichaam ;) Ik weet dat je weet waar je mee bezig bent, en ik hoop dat je cycle een succes wordt, maar wellicht moet je toch nog eens nadenken over de hoeveelheid waarschuwingen die je hier hebt gekregen maestro! ;)

Ok kerel, je hebt het in elk geval gelezen. Ben ik al lang blij om :)

wist dit allemaal al wel, tis echt niet zo dat ik van 1 op andere dag dacht ik ga epistane doen, en dat het daarmee klaar was, zijn nodige weken aan voor aan gegaan, ( nadat ik de keuze epistane had gemaakt, t.o.v iets anders

ik word zo kk aggresief hier, vorige week nog gevraagd waar men epistane bleef, nu kijk ik:

Your item, posted on 22/09/11 with reference RJ875495749EB ( hb 1 cijfer veranderd:) ) has been passed to the overseas postal service for delivery in UNITED STATES OF AMERICA.

kijk ik wat ik bij shipping infromation/billing heb in gevuld, duidelijk nederland...
---------------------------------------------------------------------------------

ik bellen, nog geen 5sec gebeld, zegt ze is it okay if u respond to u by email.

k*twijf k bel toch niet voor niets wil dit geregeld hebbe

Laatst bewerkt:
:D In die tijd had je al heel wat spieren kunnen hebben. ;)

k hoop voor haar dat ze dit goed en snel regeld want word er egt zo chagrijnig van :P
het leek me al zo raar weet je, 10 werkdagen voor verzending van Uk naar nl

k hoop voor haar dat ze dit goed en snel regeld want word er egt zo chagrijnig van :P
het leek me al zo raar weet je, 10 werkdagen voor verzending van Uk naar nl

Hi Justin,

The parcel was shipped to the Netherlands but sometimes Royal Mail do update the system incorrectly.

Your parcel should be with you soon, and if it is not with you in 6 working day we will raise a claim with the delivery company as the parcel being lost/stolen.

Hope this helps.

Kind Regards,

lijkt me allemaal beetje raar dit niet, 16 dagen om van Uk naar Nederland te verzenden

btw, royal mail sucks.
Had ooit wat games besteld, via royal mail komt de helft niet aan, ofwel duurt het een maand

Terug
Naar boven