XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Uiteraard. Anders mogen ze het niet verkopen. Fabrikanten jokken vrijwel altijd een gedeelte over hun producten beste snel gelovende consumentjes.

Een pro-hormoon is een stof die in je lichaam eerst omgezet moet worden naar een hormoon die werkend actief is. Een AAS is een stof die niet eerst omgezet hoeft te worden, maar direct actief is in je lichaam zoals bij Epistane/Havoc het geval is en vele andere stoffen welke als "pro-hormonen" verkocht worden.

+1! Je reactie duidt op het feit dat zoveel mensen geen flauw idee hebben waar ze aan beginnen voordat ze een cycle starten. Ik heb het over de mensen in dit topic die beweren dat producten zoals Epistane of superdrol geen full bown steroids zijn en denken dat PCT staat voor de afkorting van een nieuwe rapper ...

De volgende sites helpen deze mensen wellicht uit hun illusies:
- http://www.predatornutrition.com/prohormones_article.cfm
- http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=107904881
- http://www.prohormoneforum.com/rese...rehensive-pro-hormone-user-guide-vol-1-a.html

Deze topic heeft weer een aantal nieuwe mensen die wel weten waarover ze praten. Goed bezig.

ik ga het toch gebruiken, kan best zijn dat ik verkeerd zit, maar toch wil ik het proberen
het plan was eerst Test E , maar wou liever even wachten met injecties..

ik ga het toch gebruiken, kan best zijn dat ik verkeerd zit, maar toch wil ik het proberen
het plan was eerst Test E , maar wou liever even wachten met injecties..

het gaat er meer om dat je je moet realiseren dat epistane een steroide is en het dus als zo danig moet behandelen. ga er niet vanuit dat prohormonen minder schadelijk zijn en dat je er wel voor je 21e aan kan beginnen omdat het toch geen echte anabolen zijn.
verder kan niemand hier jou verbieden om het toch te gebruiken natuurlijk, zijn gewoon goed bedoelde adviezen jij bepaalt zelf wat je daar mee doet.

jah , het komt alleen zo hatelijk over.
tot me 17e elk weekend 2x per week zitten drinken totdat je 4/5x kotst
17-18 , speed,xtc,coke,wiet gebruikt,

ik denk als ik dit in verhouding plaats tot 1 kuur epistane die relatiev( de andere doet niet:P k*t toetsebord misse 3 letters) mild is ( max. 40mg@107kg) dat epistane dan best meevalt.

Als je praat over bv leverschaden wel ja, maar hoe zit het met de andere mogelijke side's? Je zou je hormonale systeem kunnen verkloten op jou leeftijd. Een beetje angst en ontzag voor dit soort middelen mag best, zorgt ook dat je voorzichtig en alert bent.

ik denk als ik dit in verhouding plaats tot 1 kuur epistane die relatiev( de andere doet niet:P k*t toetsebord misse 3 letters) mild is ( max. 40mg@107kg) dat epistane dan best meevalt.

Waarschijnlijk is bovenstaande dus de oorzaak dat je niet bent volgroeid, dat je nu dan maar naar de epistane wil grijpen.
Als je zo redeneert dat wanneer je veel ernstigere dingen heb gedaan, dat het dan maar niet uitmaakt op welke leeftijd je een DS gebruikt dan klopt er iets niet in je bovenkamer. Ik vind dit een zeer onlogische redenatie.
Omdat er mensen worden vermoord, is het dan ook niet erg wanneer je ze alleen maar even in het been steekt?

Als ik jou was zou ik eens heel serieus naar een goed voedingsschema kijken en daar je geld aan uit geven. Ik heb laatst een bulk gehouden en ik ben 10 kg aan gekomen en uiteindelijk zijn er weer 4 af, komt ook nog eens bij dat mijn vetpercentage gedaald is.

Veel mensen denken een "wondermiddel"nodig te hebben maar kunnen zelf nog zo veel bereiken.

Succes met het maken van je beslissing, wat je ook beslist, het maakt ons niet uit. Het is immers jou lichaam.

Ben het wel met de anderen eens hoor New, het is en blijft een stof die door het lichaam wordt omgezet naar een AAS. Ik zou persoonlijk op jouw leeftijd dat risico niet nemen, als er iets fout gaat zit je er voor de rest van je leven mee. Het is en blijft jou beslissing, maar zorg in elk geval dat je je goed bewust bent van de risico's voor je begint.

Als Epistane de werking van AAS heeft, dan vind ik dat het in de supplementen rubriek niet thuis hoort ondanks dat het misschien niet verkocht wordt als AAS.

Daar hebben we immers de AAS sectie voor, want nu lijkt het net een supplement waar je meer gains mee maakt dan de gewone supplementen en met een beetje meer risico's. Het kan verwarrend zijn en zeker voor de minder goede lezers of mensen die er geen verstand van hebben.

Zat bijna zelf aan deze shit.......

Laatst bewerkt:
Als Epistane de werking van AAS heeft, dan vind ik dat het in de supplementen rubriek niet thuis hoort ondanks dat het misschien niet verkocht wordt als AAS.

Daar hebben we immers de AAS sectie voor, want nu lijkt het net een supplement waar je meer gains mee maakt dan de gewone supplementen en met een beetje meer risico's. Het kan verwarrend zijn en zeker voor de minder goede lezers of mensen die er geen verstand van hebben.

Zat bijna zelf aan deze shit.......

Ja, het topic is speciaal om deze reden aangemaakt. Blijkbaar is het zo groot geworden dat niemand meer de moeite neemt om even te lezen want dit wordt allemaal op de eerste pagina al uitgelegd (inclusief de rede waarom het niet in de aas sectie staat)

hmm, nu ik al die reacties lees, ik ga toch door met dit spul dat zowiezo maar denk dat ik de dosis om laag breng naar 30 max ipv 40
ik snap best wat jullie denken hoor, maar ik zie zoveel jongens dit doen( geen epi, maar test,tren) en daar gebeurt niets mee.
dat ik een verhoogd risico heb geloof ik best maar ja ik wil zoiets proberen. Kijken wat het is , net als die andere rommel toen. Had ik dat niet gedaan had ik nooit geweten wat het is en dus veel lol gemist.

hmm, nu ik al die reacties lees, ik ga toch door met dit spul dat zowiezo maar denk dat ik de dosis om laag breng naar 30 max ipv 40
ik snap best wat jullie denken hoor, maar ik zie zoveel jongens dit doen( geen epi, maar test,tren) en daar gebeurt niets mee.
dat ik een verhoogd risico heb geloof ik best maar ja ik wil zoiets proberen. Kijken wat het is , net als die andere rommel toen. Had ik dat niet gedaan had ik nooit geweten wat het is en dus veel lol gemist.

Sorry dat ik het zeg, maar iedere keer dat jij een post neerzet sta ik echt te kijken van de logica die jij voor jezelf hanteert :D Je gelooft best dat het een verhoogd risico is, dat je je eigen endocriene stel kan gaan platleggen, je de rest van je leven met een ****ed up hormoonhuishouding rondloopt en toch wil je het proberen "omdat je anders niet weet wat voor lol je mist", net zoals toendertijd met coke en pep? Shiiiiiiiiiit! Succes met je cycle!
Wat ik opmaak uit al je reacties is dat je niet echt een "man with a plan" bent, en je maar een beetje gaan aankloten deze cycle. Ik ben erg benieuwd naar je voedingsschema, en je PCT :P Succes!

Wat een gezeik hier zeg, nu weet hij ook wel dat het niet 'gezond' is, maar het wordt nogal overdreven. Wat denk je van al die pro bb'rs die propten zichzelf wel met wat zwaarder spul vol vanaf hun 17e oid, dan zou ik me wel zorgen maken.
Maar zo'n licht kuurtje op 19 jaar, als hij er klaar voor is zal hij het ook gaan doen, dus kun je beter gewoon goed advies geven ipv 20x hetzelfde te zeggen.

jah , het komt alleen zo hatelijk over.

ik vind AAS erger als die dingetjes van jou..
als je van de drugs een overdosis hebt of teveel hebt gedronken ben je NIET NUCHTER als je slecht gaat van de AAS ben je WEL NUCHTER en dat maakt een heeeel groot verschil geloof me

Ik zie epistane ook niet echt als lolletje aangezien de werking van drugs heel anders is, niveau is hier erg hoog dat alles wat ik typ zó letterlijk word genomen.

ik weet niet of ik een log aan kan maken maandag, anders kan ik wel bijhouden wat ik eet, aangezien ik er nu voor kies om niet met een voedingsschema te werken,
heb voor mezelf 10 dingen die ik eten wil iedere dag ( noem brinta,kip,rijst) en daar wissel ik mee af, bijvoorbeeld ander dag rundvlees

en om 4uur smiddags kijk ik hoeveel ik van wat heb gehad( heb het dan al wel globaal in me hoofd naturlijk) en besteed ik de laatste 7uur van me dag aan het in orde maken van men eiwit/vet/khd verhouding. ( benieuwd hoeveel commentaar ik hier op krijg aangezien het anders klinkt maar in feite bijna hetzelfde is)

Pct word: Post Cycle Support Merk: Anabolic Innovations
mocht ik denken dat dit niet genoeg is kan ik wel bij men neef terecht voor nolva.

heb ook joint support en taurine al in huis. 't is niet dat ik dacht heej kijk eens epistane ik koop het en zie wel hoe het gaat.

Ooh en Bacardi, ik wil niet meer dat jij reageert op mijn posts, hier het verstandige kereltje uithangen terwijl je zelf na 7 maand training wil beginnen aan je 2e kuur.. hypocriet kuch

Laatst bewerkt:
Post cycle support is geen pct. De rest klopt wel ongeveer.

wat zou je dan aanraden betreft pct ? aangezien ik gelezen heb dat nolva aardig zwaar is voor epi

had log's gelezen met die post cycle support en leek mij dan wel goed.
volgends site:

Post Cycle Support van Anabolic Innovations helpt je gewonnen spiermassa te behouden na een pro hormonen of anabolen kuur. Ook zorgt Post Cycle Support voor een snller herstel van de eigen aanmaak van testosteron.
Voordelen Post Cycle Support:

• Start je eigen testosteronaanmaak sneller op
  • Helpt spiermassa behouden
  • Verhoogt je libido
  • verlaagt oestrogeen

Ik zou je aanraden nolva te nemen op 20/20/10/10
Een OTC pct is ook mogelijk maar dan is postcycle support niet voldoende. Ik heb het zelf niet zo op die OTC pct 's en ik heb er ook niet voldoende verstand van om je hier in te adviseren dus dat zou je even kunnen Googlen.
Ik weet alleen dat postcycle support als aanvulling wordt gebruikt bij zo'n OTC pct en niet zal voldoen als stand alone.

zou nolva alleen wel volstaan dan?

Ja, nolva is voldoende.

Terug
Naar boven