AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Heb geen problemen met royal mail, heb nu 2x besteld by cheapuksupplements en beide keren kwam het ( met de goedkoopste verzendoptie ) de dag nadat ze de boel hadden verzonden in Amsterdam aan en werd het 1 a 2 dagen daarna door de post bezorgd. Vind het ook wel netjes dat ze je het tracking number mailen zodat je de zending kunt volgen. Moet wel zeggen dat cd's die ik via ebay koop er vanuit de UK langer over doen om aan te komen dan vanaf verweggistan.

Hi Justin,

The parcel was shipped to the Netherlands but sometimes Royal Mail do update the system incorrectly.

Your parcel should be with you soon, and if it is not with you in 6 working day we will raise a claim with the delivery company as the parcel being lost/stolen.

Hope this helps.

Kind Regards,

lijkt me allemaal beetje raar dit niet, 16 dagen om van Uk naar Nederland te verzenden

Mss. is het een teken! Geintje kerel ;) Dit is inderdaad pech! Bij mij kwam alles netjes binnen een week aan bij Cheapuksupplements ... houd ons op de hoogte! Ik ben benieuwd hoe ze dit afhandelen, en naar de service daar :) Bij predatornutrition doen ze iig helemaal niet moeilijk in zulke gevallen.

Mss. is het een teken! Geintje kerel ;) QUOTE]

Haha, leuk plaagstootje ;)

Ben op dit moment met een epi kuur bezig met planning als volgt:

week 1 00 40 40 40 40 40 40 ( kwam op dinsdag binnen, vandaar )
week 2 40 40 40 50 50 50 50
week 3 50 50 50 50 50 50 50
week 4 60 60 60 60 60 60 60
week 5 60 60 60 60 60 60 60
week 6 60 60 60 60 60 60 60

Nakuur met nolva en test booster, Life Support van Anabolic Innovations tijdens de kuur ter ondersteuning. Bloedwaarden worden bij mij standaard elke 3 maanden getest en waren normaal voor aanvang ( leverwaarden, cholesterol en bloeddruk )

Startgewicht 108,7kg bij een lengte van 1m86 ( een heel verschil met die ecto van 60kg op m'n 22e :P ), +/- 4000 calorieën per dag, e/k/v 40/40/20.
5 keer in de week naar de gym, 2 spiergroepen per keer, benen 2x per week. Oefeningen wisselen, aangezien ik op een druk tijdstip train en dus afhankelijk ben van de drukte bij de dumbbells en apparaten. Namen van alle excercises ken ik niet ( meer ) haha. Heb ik ooit geweten toen ik 22 was, maar da's lang geleden.

Biceps/Triceps 3 oefeningen, 4 sets 8-12 reps, Borst/rug 4 oefeningen, 4 sets 8-12 reps, Schouders ( my fave en snelst reagerende spiergroep ) 4 oefeningen, 4 sets 8-12 reps, benen 5 oefeningen, 4 sets 8-12 reps. Laatste set gaat bij veel oefeningen tot failure in reps.

Ben benieuwd :)

mijn epi is nu net binnen, begin vandaag met 20mg, ga er niet van uit dat ik vandaag al iets merk..

dat je aggresief kunt worden merk je dat veel ? want dan gaat et mis vandaag @ sportschool, vanmorgen tik voor me kop gehad ( kon niet terug slaan, moestk van school! want heb al 2 laatste waarschuwingen gehad) en men meisje heeft net ff laten weten dat niets meer word, dus hoop dat ik onderweg 1 of andere etterbak tegen kom eigelijk

mijn epi is nu net binnen, begin vandaag met 20mg, ga er niet van uit dat ik vandaag al iets merk..

dat je aggresief kunt worden merk je dat veel ? want dan gaat et mis vandaag @ sportschool, vanmorgen tik voor me kop gehad ( kon niet terug slaan, moestk van school! want heb al 2 laatste waarschuwingen gehad) en men meisje heeft net ff laten weten dat niets meer word, dus hoop dat ik onderweg 1 of andere etterbak tegen kom eigelijk

Sws als je vatbaar bent voor agressiviteit dan kan het een feestje worden.

ooh vandaag ben ik er vatbaar voor!, normaal gesproken niet zo ohja behalve in het verkeer als zon aso vrachtwagen je weer inhaald( terwijl je fietst) met zon 5cm ruimte tussen jouw en de vrachtwagen dan doe ik 9 vd 10x wel het tekentje van stop maar even jah:P

Mss. is het een teken! Geintje kerel ;) QUOTE]

Haha, leuk plaagstootje ;)

Ben op dit moment met een epi kuur bezig met planning als volgt:

week 1 00 40 40 40 40 40 40 ( kwam op dinsdag binnen, vandaar )
week 2 40 40 40 50 50 50 50
week 3 50 50 50 50 50 50 50
week 4 60 60 60 60 60 60 60
week 5 60 60 60 60 60 60 60
week 6 60 60 60 60 60 60 60

Nakuur met nolva en test booster, Life Support van Anabolic Innovations tijdens de kuur ter ondersteuning. Bloedwaarden worden bij mij standaard elke 3 maanden getest en waren normaal voor aanvang ( leverwaarden, cholesterol en bloeddruk )

Startgewicht 108,7kg bij een lengte van 1m86 ( een heel verschil met die ecto van 60kg op m'n 22e :P ), +/- 4000 calorieën per dag, e/k/v 40/40/20.
5 keer in de week naar de gym, 2 spiergroepen per keer, benen 2x per week. Oefeningen wisselen, aangezien ik op een druk tijdstip train en dus afhankelijk ben van de drukte bij de dumbbells en apparaten. Namen van alle excercises ken ik niet ( meer ) haha. Heb ik ooit geweten toen ik 22 was, maar da's lang geleden.

Biceps/Triceps 3 oefeningen, 4 sets 8-12 reps, Borst/rug 4 oefeningen, 4 sets 8-12 reps, Schouders ( my fave en snelst reagerende spiergroep ) 4 oefeningen, 4 sets 8-12 reps, benen 5 oefeningen, 4 sets 8-12 reps. Laatste set gaat bij veel oefeningen tot failure in reps.

Ben benieuwd :)

Klinkt als een goed plan. Als ik nog eens epistane zou gebruiken, zou ik jouw doseringen ook gebruiken. Op hoeveel kcal. bulk je normaal? Ik zou hier met epistane toch zeker 300-500 kcal. opgooien, aangezien je vetverbranding flink zal stijgen. Of is je doel recompen?
Verder kun je misscien nog wat omega 3 en glucosamine halen, i.v.m droge gewrichten op deze doseringen. Deed bij mij wonderen. Verder nog wat taurine om backpumps te voorkomen, en je bent good to go. Have fun! :D

---------- Post toegevoegd Thu 6 Oct 2011 om 18:19 ----------

Sws als je vatbaar bent voor agressiviteit dan kan het een feestje worden.

Vanaf week 4 op 50 MG. merkte ik inderdaad dat mijn normaal o zo lange lontje gekrompen was tot een minuscuul ding dat ieder moment kon opbranden.

ff vraagje tusse door.. krijg je nog steeds b*ch tits van prohormonen?

Klinkt als een goed plan. Als ik nog eens epistane zou gebruiken, zou ik jouw doseringen ook gebruiken. Op hoeveel kcal. bulk je normaal? Ik zou hier met epistane toch zeker 300-500 kcal. opgooien, aangezien je vetverbranding flink zal stijgen. Of is je doel recompen?
Verder kun je misscien nog wat omega 3 en glucosamine halen, i.v.m droge gewrichten op deze doseringen. Deed bij mij wonderen. Verder nog wat taurine om backpumps te voorkomen, en je bent good to go. Have fun! :D

QUOTE]

Bedankt voor de feedback! Doel is puur massa, dus ik zal je advies volgen en 500 kcal hoger gaan zitten, zal niet moeilijk zijn. Zal morgen onder werktijd eens gaan stoeien met m'n voedingsschema en wat aanpassingen maken. Omega 3, vitamine D en multivitamines heb ik altijd in de suppletie. Glucosamin en taurine wacht ik nog even mee, als ik niet met pijn de gym uitkom of de dag na een benen training niet moeilijk loop ben ik niet tevreden met m'n workout haha :P

---------- Post toegevoegd Thu 6 Oct 2011 om 19:36 ----------

Heh! Probeer die agressie in je workout te stoppen, dan ga je er in ieder geval op een positieve manier mee om. :)

is niets gebeurd onderweg, me borst zo hard getraind dat triceps niet meer kon! na 1 oefening maar opgegeven dan zaterdag maar,
bench 100x6 nu, maar denk niet dat ik dat epi kan toeschrijven
------------------------------------------------------------------
schouder training ging ook lekker, 5kg meer dan vorige week average

Tis net alsof ik tijdens/na training een pre workout op heb, weet niet of dit placebo is maargoed hah

Laatst bewerkt:
is niets gebeurd onderweg, me borst zo hard getraind dat triceps niet meer kon! na 1 oefening maar opgegeven dan zaterdag maar,
bench 100x6 nu, maar denk niet dat ik dat epi kan toeschrijven
------------------------------------------------------------------
schouder training ging ook lekker, 5kg meer dan vorige week average

Tis net alsof ik tijdens/na training een pre workout op heb, weet niet of dit placebo is maargoed hah

Herken het gevoel, 1e set leg press vandaag alleen al 40 kilo meer dan vorige week, squat 40 kilo erbij, en seated calf 5x20x60. Volgende keer maar standing calf, want seated gaat maar tot 60.

als ik dit zo lees (( heb wat pagina's gelezen . de meest recente dan)) is het toch best wel interessant. mooi dat jullie er in een keer van gaan knallen. :) mischien ga ik het ook ooit een keer gebruiken.

er staan wel links in het begin van de topic. over welke schadelijk zijn voor je lever of wat dan ook. wat neem je daar tegen dan?

als ik dit zo lees (( heb wat pagina's gelezen . de meest recente dan)) is het toch best wel interessant. mooi dat jullie er in een keer van gaan knallen. :) mischien ga ik het ook ooit een keer gebruiken.

er staan wel links in het begin van de topic. over welke schadelijk zijn voor je lever of wat dan ook. wat neem je daar tegen dan?

ter ONDERSTEUNING neem je liv-52 of mariadistel tabletten.

ik gebruik geen lever ondersteuning, leek me zone van het geld aangezien zon kort en mild kuurtje egt geen zoden aan de dijk zet..

Heb trouwens wel het idee dat 40/50mg per dag beter voor mij is, ik verneem het wel maar het is nu niet dat ik zeg poe.

Naja eerst maar is een week op 30 en dan beslissen.

ik gebruik geen lever ondersteuning, leek me zone van het geld aangezien zon kort en mild kuurtje egt geen zoden aan de dijk zet..

Heb trouwens wel het idee dat 40/50mg per dag beter voor mij is, ik verneem het wel maar het is nu niet dat ik zeg poe.

Naja eerst maar is een week op 30 en dan beslissen.

verwacht niet dat je het echt super verneemt hooguit op den duur kracht, en de spiegel+ gewicht.

nee ok dat kan het ook zijn natuurlijk heb geen ervaring met aas/PH

nog 1 ding en ik denk dat 9vd10 hier me een doodschop voor willen geven maar oke,
morge ga ik X doen, laatste keer van het jaar met wat maten ( @ zak, Dj isaac, D-block&S-Te)

zou ik nou morgen helemaal geen epi nemen of smorgens 20mg en dan savonds niet.

7 setjes biceps, en wat een pomp! :O haha
thuis even biceps gedaan aangezien ik geen zin had om 40min door de regen te fietse daar ik geen rijbewijs heb

nee ok dat kan het ook zijn natuurlijk heb geen ervaring met aas/PH

nog 1 ding en ik denk dat 9vd10 hier me een doodschop voor willen geven maar oke,
morge ga ik X doen, laatste keer van het jaar met wat maten ( @ zak, Dj isaac, D-block&S-Te)

zou ik nou morgen helemaal geen epi nemen of smorgens 20mg en dan savonds niet.

X is absoluut af te raden. Epistane is schadelijk voor je lever, heeft een negatieve impact op je bloeddruk en op je cholesterolwaarden. X hierbij nemen kan serieuze gevolgen hebben; ik zou het zelf absoluut niet doen.
Het enige wat je veilig kunt nemen is GHB, of wiet. Bovendien is XTC zo katabool als maar zijn kan, dus waarom zou je dit in godsnaam in je kuur nemen? Dit getuigt niet van discipline mate ;)

Terug
Naar boven