MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik wil graag eens Methadrol gaan proberen.

[Link niet meer beschikbaar]

Wil dan 4weken doseren op 2caps-2caps-3caps-3caps
En dan Nolva gebruiken 20-20-10-10
Dit is hoger dan aanbovelen is door de site maar op deze site staat ook dat ik er 5 producten naast zou moeten hebben.
Wat vinden julie hiervan?

Dit is hoger dan aanbovelen is door de site maar op deze site staat ook dat ik er 5 producten naast zou moeten hebben.

is als ik me niet vergis een van de zwaardere PH.
Hopelijk heb je al wat ervaring met dergelijke producten, want deze is niet voor beginners

3 caps?  kijk even naar de ingrediënten grappenmaker!

Sterk spul he die methadrol, ik blijf ervan af. Als je goed wilt gaan neem je superdrol maar dit stack je ook niet waarom dit dan wel.

Sterk spul he die methadrol, ik blijf ervan af. Als je goed wilt gaan neem je superdrol maar dit stack je ook niet waarom dit dan wel.

Ik snap ook geen reet van dit product. Is dit niet vragen om leverschade, aangezien je twee methyls stacked? (superdrol en d-zine) Of is de dosering daarvoor te laag, aangezien je niet meer dan 40 MG neemt van elk?

metha-drol-facts.jpg

20mg methyl-masteron is al de max voor veel mensen. Met D-Zine heb ik geen ervaring verder maar het lijkt me erg sterk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.027
Na me een beetje verder ingelezen te hebben is het ook niks voor mij.
Maar omdat dit topic tussen de suplementen staat dacht ik dat het niet zo erg sterk was.

hey als je( flink )wilt bouwen is superdroll dan wat voor je en wat zou ik dan moeten gebruiken als lever beschermer?

Na me een beetje verder ingelezen te hebben is het ook niks voor mij.
Maar omdat dit topic tussen de suplementen staat dacht ik dat het niet zo erg sterk was.

Het valt ook eerder onder AAS idd. :)
Vind het een beetje achterlijk ook dat het bij supplementen staat, mja.

PH's zijn discutabel. De meeste zijn inderdaad gewoon steroide maar er zitten erbij die moeten converteren naar een actieve stof. Goed, dit is onbegonnen werk en daarom zou ik er ook voor kiezen dit naar de AAS te verplaatsen.

@Temprament, als je flink massa wilt bouwen is superdrol niet het steroide wat je nodig hebt. Als je een goede lever ondersteuner zoekt (geen beschermer, die bestaat niet) dan is liv-52 of mariadistel een optie.

Ik zou tijdens je kuur juist niks van een lever ondersteuner gebruiken ofzo, heb het idee dat dit de werking van de PH juist vermindert?

ik gebruik nu ook niets voor lever ondersteuning, als ik merk dat ik last krijg ga ik het overwegen,

Nadeel is dat je het niet zo snel merkt als er wat mis is met je lever.

k ga er van uit dat het niet zo heftig is, heb tot eind december nu niets speciaals staan, dus geen drank drugs oid.
geloof ook niet dat dingen als maria distel oid veel verschil gaat maken

Beste dbb

Ik volg al lange tijd dit forum, maar ik zit nu zelf met enkele vragen. Want na alles hier gelezen te hebben zie ik de bomen door het bos niet meer.
Ik zou graag voor de eerste keer met een ph starten namelijk epistane en zou deze cycle doen

10- 10- 20-20-30-30-30
En de andere 3 weken allemaal met 40. Ik had gelezen dat je eerst moet opbouwenmaar bouw ik te rap op of niet? Is er een betere mogelijkheid?
Zou ik tijdens deze cycle ook best cycle assist nemen of is enkel milk thistle genoeg?
Kan ik tijdens deze cycle ook creatine en een pwo nemen of is dit overbodig?

Dan heb ik ook nog een vraag voor mijn nakuur. Ik kan niet aan nolvadex geraken, maar wat is dan het beste alternatief? Ik had gedacht aan reversitol en Lean xtreme

Ik hoop dat jullie mij een beetje wijzer kunnen maken.

Opbouw is prima, 10 20 30 40 in de 1e week is normaal, dus zie niet in waarom jouw opbouw niet zou kunnen. Creatine zou ik persoonlijk houden voor na de kuur zodat je wat makkelijker je gains behoudt. PWO ook voor na, je bloeddruk zal al hoger worden door het gebruik van epi, dus om er nou nog een PWO tegenaan te gooien waar je hart sneller van gaan kloppen.... .Nolva is makkelijker aan te komen dan je denkt, als je een beetje googled op betrouwbare online apotheken. Is denk ik goedkoper dan de andere opties die je noemt. Qua ondersteuning is het maar net wat je nodig vindt. Cycle Assist biedt ondersteuning voor zowel lever, cholesterol als prostaat geloof ik. Milk Thistle alleen voor de lever. Gezien je dosering, kuurlengte en leeftijd zou ik voor alleen de thistle gaan, tenzij je eerder problemen met cholesterol of je prostaat hebt gehad of genoeg geld te besteden hebt :)

Laatst bewerkt:
Volgens mij zijn die pro hormonen allemaal geldklopperij!
Ik heb met mijn trainingspartner de 'Methyl 1 Testosterone' en de zogezegd zwaardere 'Boladrol' uitgeprobeerd zonder het beloofde resultaat, we zijn wel wat kracht bij gekomen maar niet in compensatie met de kosten die we hebben gemaakt van die kuren (120 eur), nakuren (60euro)en leverkuren (20euro)!

Kan iemand mssn iets anders voorstellen of een tip geven?
alvast bedankt

PH's zijn geen wondermiddel. Als alle andere factoren voor groei niet op orde zijn zul je er weinig aan hebben. Ik zit zelf nu in de 3e week van een epistane kuur en ben in die tijd van 108,7 naar 14,3 kilo gegaan.

Terug
Naar boven