MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik zou die nolva er ook ingooien, maar goed, mijn mening..
En 6-oxo is wel te vinden, aantal uk webshops verkopen pct producten waar het in zit..

Mijn laatste ph/ds stack's waren superflex (phera/superdrol) en Halodrol/Epi/11-oxo. Beide keren pct gedaan met nolva en tribex blue (niet noodzakelijk maar ik vind het een lekker product) en nergens last van gehad.

Heb voor de geinteresseerde hier nog een pot superflex en M1d liggen, beide onaangebroken. Ik ga niet meer aan de ph/ds dus wie ze wil overnemen pm maar

• Topic Starter Topic Starter
@dyon: Hoe waren je gains met die superflex (phera/superdrol) en welke dosering was dat ?

Absoluut niet verstandig wat je hier doet. Als je enig verstand had van "anabole androgene steroïden">AAS zou je weten dat de onderdrukking door 19-NOR's zeer ernstig kan zijn. PCT met "nolvadex">nolva is dus noodzakelijk, tenzij je graag impotent of depressief door je zomer wil.

We zijn hier om te discussieren he, rustig aan jij. De enige 19-Nor in het spel is epi, en die is mild. Vorige keer heb ik nergens last van gehad, niet dat dat nu een garantie is voor de volgende keer. De vraag is dus of de tren de doorslag geeft in het gebruik van nolva, te ja of te nee. Aan jouw post heb ik niet zoveel..

We zijn hier om te discussieren he, rustig aan jij. De enige 19-Nor in het spel is epi, en die is mild. Vorige keer heb ik nergens last van gehad, niet dat dat nu een garantie is voor de volgende keer. De vraag is dus of de "Trenbolone">tren de doorslag geeft in het gebruik van "nolvadex">nolva, te ja of te nee. Aan jouw post heb ik niet zoveel..

Ik vind strakkefreddy op een normale manier reageren hoor.

You've got mail ;)

---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:44 ----------

@dyon: Hoe waren je gains met die superflex (phera/superdrol) en welke dosering was dat ?

Gains zijn prima, moest helaas mijn cycle voortijdig afbreken vanwege een her. Ik zou gewoon 20mg sd en 20mg pp pakken per dag. Dat zijn twee tabs per dag dus..
Ik heb zelf na een tijdje 30mg per dag gedaan maar raad ik je niet aan, ik had nergens last van maar de kans dat je er problemen mee krijgt is vrij groot... 20mg is goed te doen.

We zijn hier om te discussieren he, rustig aan jij. De enige 19-Nor in het spel is epi, en die is mild. Vorige keer heb ik nergens last van gehad, niet dat dat nu een garantie is voor de volgende keer. De vraag is dus of de tren de doorslag geeft in het gebruik van nolva, te ja of te nee. Aan jouw post heb ik niet zoveel..

Epi is geen 19-nor, tren is de 19-nor. :rolleyes:

You've got mail ;)

---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:44 ----------

Gains zijn prima, moest helaas mijn cycle voortijdig afbreken vanwege een her. Ik zou gewoon 20mg sd en 20mg pp pakken per dag. Dat zijn twee tabs per dag dus..
Ik heb zelf na een tijdje 30mg per dag gedaan maar raad ik je niet aan, ik had nergens last van maar de kans dat je er problemen mee krijgt is vrij groot... 20mg is goed te doen.

Lijkt me wel een uber heftige stack. Ben alleen bang voor me levertje:D

waar kan ik informatie vinden over superflex ?

dank je ff doornemen

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------

superflex is dus beter dan mdrol??? ik zou eigenlijk voor mdrol gaan maar nu superflex al mdrol bevat twijfel ik

kan iemand me helpen

dank je ff doornemen

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------

superflex is dus beter dan mdrol??? ik zou eigenlijk voor mdrol gaan maar nu superflex al mdrol bevat twijfel ik

kan iemand me helpen

Wat heb je voor kuur verleden ?

superflex, mdrol, sdrol, superdrol, mass *... alles is hetzelfde. Allemaal gevaarlijk spul wat je echt niet hoger moet doseren als 20mg elke week.

geen ph kuur wel as
word mijn 1e ph kuur en heb 2 as kuur achter de rug

Als je wel eens test gebruikt hebt zou ik de PH laten voor wat het zijn en daar voor gaan. Ikzelf ben nog inject maagd en ga nog 1 PH kuurtje doen en dan gaat het PH boek dicht en gaat het aas boek open;)

Als je wel eens test gebruikt hebt zou ik de PH laten voor wat het zijn en daar voor gaan. Ikzelf ben nog inject maagd en ga nog 1 PH kuurtje doen en dan gaat het PH boek dicht en gaat het aas boek open;)
i now maar ik woon thuis en krijg gezeik van me ma, daarom wil ik een ph kuur in gooien zal ik mdrol doen of superflex ik twijfel nu ****

zal ik voor superflex gaan of mdrol iemand die mij een wijze raad kan geven ik wil maximum gains

Terug
Naar boven