MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Nope, nope en nope. Ik raad je wel test aan boven epi omdat het goedkoper en minder levertoxisch is, maar verwacht niet dat je de gains van epi op 60mg kan halen, want dan zal het je erg tegenvallen.

interessante vergelijking dit. De sides van epi zijn wel minder, wat voor veel mensen toch een belangrijk punt is. @papanilala wat denk je over te houden aan 60mg epi en wat aan 500 test? even afgezien de lever gevaren epi

aan 6 weken 60mg epi met de laatste paar weken 11-OXO hield ik 6kg over ( door de 11-OXO kwam ik ook nog eens harder en droger uit de kuur ). Aan 12 weken test-e 500mg heb ik 4kg overgehouden.

oh dat valt dan wel tegen, ik vond de sides van epi niet zo byzonder en ik denk dat men lever een 2e epi kuurtje aankan en kwa prijs tjaa dat scheeld elkaar dan niet veel toch, 2 potjes epi is ook 80euro oid..

Dacht dat jij niet groter wou worden en aan DNP zat te denken? :P Vriendin van me is nu met een DNP kuur bezig en dat bevalt goed, alhoewel ze nu al kapot is en zich kapotzweet als ze 1 trap op moet lopen haha ( had het toch toevallig liggen en aangezien ik zeker weet dat ik er allergisch op zou reageren... ) hehehe.

jaa tis een soort tweestrijd hea, die dnp lijkt me nog steeds het best maargoed.. me moeder heeft die sites gelezen die ik had opgeslagen ; how to use dnp enz.. van die guides dus als die me hele bed nat van het zweet ziet en mij ziet zweten terwijl er niks aan de hand is dan weet die genoeg..

maargoed wil eerst is cutten naar 12% voordat ik iets van een kuur wil doen, mischien maar is eca ofzo proberen..

maar die dnp heb je dus aan je vriendin gegeven ? vind nog wel steeds k*t dat allemaal zo moest lopen trouwens..

Aan een ex-collega/vriendin van me en ach kerel, het ging zoals het ging. Better luck next time :) Al te nieuwsgierige moeders ook! :P Als je al met een kuur van iets begint goed zorgen dat je moeder nergens iets kan vinden! Effe dat flashding van Will Smith in Men in Black lenen en op je moeder gebruiken en je kan ook aan de DNP ;)

Hou me op de hoogte van wat je uiteindelijk gaat doen, ben wel benieuwd :)

ja maar vond wel lullig toen, jaa ze heeft me alweer met rust gelaten nu hah, maar dnp valt teveel op denk ik, wat spiertjes kan ik nog onder niet te strakke kleding verstoppen, nee komt goed laat het weten als zover is!

jaa tis een soort tweestrijd hea, die dnp lijkt me nog steeds het best maargoed.. me moeder heeft die sites gelezen die ik had opgeslagen ; how to use dnp enz.. van die guides dus als die me hele bed nat van het zweet ziet en mij ziet zweten terwijl er niks aan de hand is dan weet die genoeg..

maargoed wil eerst is cutten naar 12% voordat ik iets van een kuur wil doen, mischien maar is eca ofzo proberen..

maar die dnp heb je dus aan je vriendin gegeven ? vind nog wel steeds k*t dat allemaal zo moest lopen trouwens..

Waarom niet een simpele H-drol cycle om te cutten? DNP is geen grapje, zeker niet zo tegen de zomer aan.

Nope, nope en nope. Ik raad je wel test aan boven epi omdat het goedkoper en minder levertoxisch is, maar verwacht niet dat je de gains van epi op 60mg kan halen, want dan zal het je erg tegenvallen.

Zoals je weet ben ik ook aan het overstappen op de reguliere AAS, en wat mij tegenstaat zijn de vele oestrogeen gerelateerde bijwerkingen van bijvoorbeeld test-e. Ik ben altijd op zoek naar droge gains, zoals je met bijvoorbeeld Epistane krijgt. Ga dan ook denk ik test-e combineren met 14 weken bold, en wat epistane erbij, daar jij niet te spreken was over winnie ;)

nee alainie die dnp zou een paar weken geleden al door gaan, maar me moeder was me ff te slim af..

DNP is echt wel voor de gevorderde gebruiker.
Lees anders deze informatie even door: [Link niet meer beschikbaar]

Yeah Stefan, da's een goede link inderdaad. Zo zijn er nog een paar goede links. Goed inlezen en ervaring met ECA stacks etc is het devies.

heb alles al gelezen wat er bestaat over dnp ( 10tallen guides) , begin nergens aan zonder te weten wat het doet en de sides ( ja met me 20jaar ja;p)

Dacht dat jij niet groter wou worden en aan DNP zat te denken? :P Vriendin van me is nu met een DNP kuur bezig en dat bevalt goed, alhoewel ze nu al kapot is en zich kapotzweet als ze 1 trap op moet lopen haha ( had het toch toevallig liggen en aangezien ik zeker weet dat ik er allergisch op zou reageren... ) hehehe.

Haal je vriendin asap van de DNP. DNP kan voortplantingscellen aantasten. Bij mannen is dat sperma, maar dat vernieuwt zich. Een vrouw heeft al haar eicellen reeds in zich. No good. Srs.

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 21:37 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/f220/dnp-voor-vrouwen-233884/

Zal het doorgeven DoubleCheese. Denk niet dat het haar uitmaakt aangezien ze al een zoon heeft van 18 en ik niet verwacht dat ze op haar 42e nog kinderen wil. Maar thanks for the info :)

Op je link naar de DBB thread na is men op alle (amerikaanse ) forums die ik kan vinden met specifieke informatie over DNP en vrouwen van mening dat DNP geen schade toebrengt aan de eicellen.

Niettemin, bedankt voor je alerte reactie :) Anyway, on topic again. Is tenslotte een PH thread :)

Laatst bewerkt:
Klein vraagje, wil volgende week starten met mijn Hdrol,ik ga 2 weken 50mg nemen en dan 4 weken 75mg gelijk op het potje word aangeraden.
Neem ik best de 2 of 3 tabs tegelijk of hoe zit dat met de opnametijd?
Iemand een idee van?

greetz Koen

Alainie is de drollenexpert :P Wacht even af of hij snel in dit topic reageert en stuur hem anders een PM :) Spreiden over de dag lijkt me sowieso logisch, maar ik heb geen idee van de halfwaardetijd van Hdrol :)

Klein vraagje, wil volgende week starten met mijn Hdrol,ik ga 2 weken 50mg nemen en dan 4 weken 75mg gelijk op het potje word aangeraden.
Neem ik best de 2 of 3 tabs tegelijk of hoe zit dat met de opnametijd?
Iemand een idee van?

greetz Koen

Heb je maar 1 potje? Ik zou anders soieso 75 mg. draaien, van 50 mg. ga je niet veel merken. Ook moet je niet gaan schommelen met waarden, direct op 75 mg. gaan zitten, dat is de "sweet spot", en je krijgt zo stabiele bloedwaarden.

H-drol cycles zouden niet korter mogen zijn dan 6 weken, aangezien het goedje pas week 3 echt inkickt. Met jouw stats. zou ik niet hoger gaan dan 75 mg; je zult dan weinig sides ondervinden, en toch leuke gains maken.

H-drol heeft een vrij hoge halfwaardetijd. Ik zou dus 50 mg. 's ochtends bij het ontbijt innemen, en 25 mg. pre-workout. Succes! :D

De meester heeft gesproken!

Teach us more, Obi-Wan!

Laatst bewerkt:
Koop minimaal 2 potjes; 1 gaat weinig uithalen. Voor enige gains minimaal 5 weken op 40/50 mg. gaan zitten. Opbouwen is volledig achterhaald, en nergens voor nodig: je wilt stabiele bloedwaarden, dus niet schommelen met doseringen.
Epistane kan je eigen test. productie platleggen, en zal op zijn minst onderdrukken, dus nolva is aan te raden. Een goede PCT is dan ook 20,20,10,10. Ik snap niet dat mensen nolva niet gewoon gebruiken. Je gaat toch niet met wat onbewezen kruiden je eigen productie weer boosten, als je toegang hebt tot een medicijn dat al jaren zijn waarde heeft bewezen in de bb-ing wereld?

Inmiddels vandaag begonnen :cool:

Epi @ 40 40 40 50 50 (wk5 als ik niet teveel sides ondervind)

Log vind je overigens hier: http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/puns-log-epistane-300886/?highlight=epistane

Terug
Naar boven