MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Heb je maar 1 potje? Ik zou anders soieso 75 mg. draaien, van 50 mg. ga je niet veel merken. Ook moet je niet gaan schommelen met waarden, direct op 75 mg. gaan zitten, dat is de "sweet spot", en je krijgt zo stabiele bloedwaarden.

H-drol cycles zouden niet korter mogen zijn dan 6 weken, aangezien het goedje pas week 3 echt inkickt. Met jouw stats. zou ik niet hoger gaan dan 75 mg; je zult dan weinig sides ondervinden, en toch leuke gains maken.

H-drol heeft een vrij hoge halfwaardetijd. Ik zou dus 50 mg. 's ochtends bij het ontbijt innemen, en 25 mg. pre-workout. Succes! :D

Ja ik heb 2 potjes staan, ik had 50/50/75/75/75/75 willen doen voor de sides maar misschien heb je gelijk en ga ik beter voor stabiele bloedwaarde. Ik ben echt eens benieuwd naar de sides en de gains. Ik zou tegen de zomer graag op +-80kilo uitkomen en dan onder de 10% vet duiken.
Ik ga voor de recomp cycle, 3200Kcals en 2 a 3X cardio
thnx voor het juiste advies!

Meteen op dag een 75mg. Ik zit nu in week 4 H-drol merk er nog niet echt veel van. Goeie pomp tijdens trainen. Circa 1,5kg gegained. Geen merkbare krachttoename, iets voller maar niet echt verbluffende resultaten. In week 2-3 wel paar dagen goed ziek geweest misschien dat dat een rol speelt.

Nog 2 weken te gaan. Tot nu toe beetje tegenvallend.

Binnenkort start ik ook met een H-drol cycle en neem dan gewoon week 1-6 100 mg per dag. Dit schijnt een stuk meer gains op te leveren dan op 75mg te zitten.

Meteen op dag een 75mg. Ik zit nu in week 4 H-drol merk er nog niet echt veel van. Goeie pomp tijdens trainen. Circa 1,5kg gegained. Geen merkbare krachttoename, iets voller maar niet echt verbluffende resultaten. In week 2-3 wel paar dagen goed ziek geweest misschien dat dat een rol speelt.

Nog 2 weken te gaan. Tot nu toe beetje tegenvallend.

Binnenkort start ik ook met een H-drol cycle en neem dan gewoon week 1-6 100 mg per dag. Dit schijnt een stuk meer gains op te leveren dan op 75mg te zitten.

Wat wegen jullie? Ik woog zelf tegen de 100, en heb 6 weken 100 mg. gedraaid. Het goedje kickte pas in week 3 goed in: meer kracht, drive, aggressie en pomp. Ik merkte echter in week 1 en 2 al wel dat ik sneller herstelde en groter oogde. Mijn advies is: ramp up the dosage :D Het kan zijn dat 100 mg. echt je sweet spot is, wanneer je meer dan 90 KG weegt.

Ik weeg 87kg en heb al ervaring met AAS (wel een paar jaar terug), dus vandaar dat k sowieso 100mg ED pak.
Dit advies wordt doorgaans ook gegeven op US/UK boards, aangezien 75mg bij veel personen minder doet dan 100mg. Daarnaast geven ze aan dat het verschil in sides ook wel meevalt als je 100mg vergelijkt met 75mg.

Correct me if I am wrong, maar is H-drol niet veel meer een recomp/cut PH dan dat het een massgainer is? In dat geval zou ik verwachten dat het effect meer in de spiegel te zien is dan in gewichtstoename.

Ja H-drol zou met name geschikt zijn voor een recomp. Maar in feite kan H-drol ook echt wel gebruikt worden voor een (lean) bulk. Uiteindelijk heb je dankzij de PH toch verhoogde eiwit synthese en dan zou je hier ook op moeten kunnen bulken. Het voordeel is dan dat het met name 'droge' gains zijn en je hier dus ook een groot deel van moet kunnen behouden na je PCT.

Ja H-drol zou met name geschikt zijn voor een recomp. Maar in feite kan H-drol ook echt wel gebruikt worden voor een (lean) bulk. Uiteindelijk heb je dankzij de PH toch verhoogde eiwit synthese en dan zou je hier ook op moeten kunnen bulken. Het voordeel is dan dat het met name 'droge' gains zijn en je hier dus ook een groot deel van moet kunnen behouden na je PCT.

Naar mijn ervaring is epistane wel iets geschikter om te bulken. Ik merkte bij H-drol, op hetzelfde aantal kcal. (boven onderhoud) toch inderdaad meer een recomp-effect. Inderdaad droge gains zoals jij zegt. Bij dragonnutrition.com hebben ze nu overigens ook weer P-mag, die had ik wel eens willen proberen als bulk-alternatief voor Epistane ;)

Zoals je al mailde Alaine, voelen de Engelse supplementenverkopers blijkbaarde druk toenemen. Op Predatornutrition is inderdaad de PH-sectie verdwenen, alhoewel je ze nog wel kunt vinden als je de naam weet. Epistane van IBE is wel weer in stock. Ik had verwacht dat we deze PH niet meer terug zouden zien van deze fabrikant.

Vriend van me heeft 25 dagen superdrol gedaan op 10mg + 50mg provi.

Vetpercentage is 12% gebleven, 6.5kg gegained. Geen sides, behalve verhoogd libido, iets korter lontje en wat extra haaruitval. Ook wel meer moe dan anders, maar dat zal wss door zn verhoogde trainingsintensiteit zijn.

Vriend van me heeft 25 dagen superdrol gedaan op 10mg + 50mg provi.

Vetpercentage is 12% gebleven, 6.5kg gegained. Geen sides, behalve verhoogd libido, iets korter lontje en wat extra haaruitval. Ook wel meer moe dan anders, maar dat zal wss door zn verhoogde trainingsintensiteit zijn.

Holy shit, dit is wel érg nice, op deze lage dosering zullen inderdaad de sides reuze meevallen! Hoeveel toegevoegde waarde zal de proviron hebben gehad? :) Nog niet veel gehoord dat mensen dit laten meelopen tijdens een PH-cycle.

cant wait dat ik dit laatste beetje vet eraf heb ( 3-5kg) zodat ik kan beginnen met epistane, egt looking forward to it hah

alleen.. neem ik nolva na de tijd of niet.. vorig kuurtje deed ik op 30-40-50 nu wil ik 31 dagen op 60mg gaan zitten ( koop 2 potjes en heb nog 5 caps liggen) denk alleen dat ik nu wel shutdown krijg zelfs met mijn 100+kg
zou liever iets nemen met minder sides

Op 60 is shutdown gegarandeerd Jus, gewoon nolva erbij nemen, kost geen drol ( no pun intended :P )

cant wait dat ik dit laatste beetje vet eraf heb ( 3-5kg) zodat ik kan beginnen met epistane, egt looking forward to it hah

alleen.. neem ik nolva na de tijd of niet.. vorig kuurtje deed ik op 30-40-50 nu wil ik 31 dagen op 60mg gaan zitten ( koop 2 potjes en heb nog 5 caps liggen) denk alleen dat ik nu wel shutdown krijg zelfs met mijn 100+kg
zou liever iets nemen met minder sides

Dat je 100+ kg weegt heeft natuurlijk niks te maken met of je shutdown raakt of niet. ;) Gewoon Nolva nemen om te zorgen dat je lichaam zo snel mogelijk herstelt, waardoor je de gains beter vast kunt houden.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 18:19 ----------

Zoals je al mailde Alaine, voelen de Engelse supplementenverkopers blijkbaarde druk toenemen. Op Predatornutrition is inderdaad de PH-sectie verdwenen, alhoewel je ze nog wel kunt vinden als je de naam weet. Epistane van IBE is wel weer in stock. Ik had verwacht dat we deze PH niet meer terug zouden zien van deze fabrikant.

Op de UK boards zijn ze ook al bang dat de PH's van de markt zullen verdwijnen. Daarom zijn ze allemaal de benodige PH's aan het inslaan.
Zit zelf ook te overwegen om wat PH's in te slaan die mij nog interessant lijken.
Zit zelf te denken aan onderstaande:
3 x H-drol (of Helladrol)
1 x superdrol kloon (zit te denken aan Supermass van PHF, aangezien dit 5mg caps zijn).
1 x Pro Tren van dragon nutrition
2 x MAohn van dragon nutrition

Dan moet ik de de komende jaren wel ff vooruit kunnen:rolleyes::D

Ik moet een grote bestelling plaatsen van 3 x epistane, 6 x H-drol en 5 x 11-OXO. Nu is echt alles uitverkocht bij CheapUk, waardoor ik geneigd ben alles bij Dragonnutrition te bestellen. Iemand ervaringen met hun producten? Las o.a dat veel Engelse users het prima spul vinden, maar dat de eigenaar geen labtests publiceert, om de kosten laag te houden en zijn "leverancier 100% vertrouwt". Wat vinden jullie? Wachten op CheapUk, of gewoon gaan voor Dragonnutrition? ;)

CEL was overigens echt een top bedrijf wat dat betreft.

Ja ik zit er nu ook over te denken alles bij dragonnutrition te halen. Heb al mail contact gehad en blijkbaar kun je via een bank transfer betalen:)

Waarom al die PH's niet via predator Alainie? Ik kan ze allemaal nog vinden en predator is mij altijd goed bevallen.

Ja ik zit er nu ook over te denken alles bij dragonnutrition te halen. Heb al mail contact gehad en blijkbaar kun je via een bank transfer betalen:)

Waarom al die PH's niet via predator Alainie? Ik kan ze allemaal nog vinden en predator is mij altijd goed bevallen.

Met de bestelling die ik wil plaatsen Papa kost H-drol en 11-OXO een fortuin als ik dat niet via Dragonnutrition doe ;) Scheelt echt 100 euro op het totaal plaatje, wat toch heel wat plakken kipfilet zijn hehe :D Deze winter aan de test en wat provi, dan heb ik dit gemekker niet meer ;)

Luc, ik heb ook contact met de eigenaar gehad, en tegen mij zeidie dat het toch écht via creditcard moet, óf via een cheque. Wat voor bank transfer had hij het over? Paypal was iig niet mogelijk :)

Ik heb ook een helladrol kuurtje in mijn bezit van pred nitrition. 3 dagen later al geleverd!
Ik heb een cycle support en zal TRIAZOLE gebruiken voor pct. Is dit voldoende of moet ik nog NOLVA aanschaffen?
Grtz

3 dagen na de tijd al :O, ik moest 3 weken wachten toen, kon je @ predator ook met bankoverschrijving betalen? ben het even kwijt

Terug
Naar boven