MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Dat kan ik je niet juist zeggen, mijn betaling heb ik met visa gedaan. Alles tiptop! Ze hebben een goeie service, als je ze mailt krijg je casi direct antwoord! Ik was zelf ook verrast met de snelle service, khad me ook op min 2 weken voorbereid.
Kan jij me eventueel helpen met mijn vraag of triazole voldoende is als pct of als ik echt nolva nodig heb?

3 dagen na de tijd al :O, ik moest 3 weken wachten toen, kon je @ predator ook met bankoverschrijving betalen? ben het even kwijt

Bij Predator kun je gewoon via Banktransfer een bestelling doen. Bij mij duurde het precies een week van betaling tot levering.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 07:10 ----------

Heb overigens ook een bestelling lopen bij Suppz.com (USA). Even kijken hoe dat gaat. Ziet er nochthans goed uit, dag van betaling via PayPal is de bestelling direct verzonden.

Bij Predator kun je gewoon via Banktransfer een bestelling doen. Bij mij duurde het precies een week van betaling tot levering.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 07:10 ----------

Heb overigens ook een bestelling lopen bij Suppz.com (USA). Even kijken hoe dat gaat. Ziet er nochthans goed uit, dag van betaling via PayPal is de bestelling direct verzonden.

Ik weet niet hoe hoog je dosering was maar kheb de vorige keer zonder nakuur gedaan en ondervond geen problemen maar verschilt per persoon denk ik

Ik ben net begonnen aan mijn cycle, zie Pun's Log - Epistane

Overigens ga ik gewoon netjes nolva doen op 20-20-10-10, better safe then sorry!

Luc, ik heb ook contact met de eigenaar gehad, en tegen mij zeidie dat het toch écht via creditcard moet, óf via een cheque. Wat voor bank transfer had hij het over? Paypal was iig niet mogelijk :)

Mijn vraag aan hun:

"Unfortunately I don't have a credit card to make the payment.
I was wondering if you guys accept other payment methods like Paybal or a Bank transfer?"

Reactie dragonnutrition:

"Hi mate,yes bank transfer is fine.

Many thanks."

Ik ben juist aant kijken om me dan ook nog maar wat te bestellen.
Ik ga me epi en 11-oxo bestellen. Maar wie kan me zeggen waar ik 11-oxo vind?
Is het dit: 11-X 75 Caps van bij predator?
Hoeveel caps moet je er van nemen?
Vandaag begonnen met Hdrol recomp, eens zien hoe dat loopt.

tnx Koen

Holy shit, dit is wel érg nice, op deze lage dosering zullen inderdaad de sides reuze meevallen! Hoeveel toegevoegde waarde zal de proviron hebben gehad? :) Nog niet veel gehoord dat mensen dit laten meelopen tijdens een PH-cycle.

Moeilijk te zeggen natuurlijk... Hij nam het vooral omdat hij niet wou dan zn libido inkakte zoals je zoveel hoort...

Zal nog eens een update geven als zn pct gedaan is (nolva 20/20/10/10)

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 13:03 ----------

tnx Koen

www.smartpowders.com

tnx Koen

Wat is je doel? Cortisol beperking, of een mild hormoon laten meedraaien naast H-drol dat een leanend effect heeft? In het laatste geval zul je toch minimaal op 600-900 mg. moeten gaan zitten.

Ja ik ga nu eerst mijn cycle afmaken en kijken wat er van komt.
Dan zou ik tegen het eind van het jaar een epi cycle willen doen en dan 11-oxo om er mooi droog uit te komen. Misschien als ik het optijd hier krijg dat ik het op het einde van de Hdrol cycle ook nog neem. Dus minimaal 6 a 900mg?

thnx koen

Ja ik ga nu eerst mijn cycle afmaken en kijken wat er van komt.
Dan zou ik tegen het eind van het jaar een epi cycle willen doen en dan 11-oxo om er mooi droog uit te komen. Misschien als ik het optijd hier krijg dat ik het op het einde van de Hdrol cycle ook nog neem. Dus minimaal 6 a 900mg?

thnx koen

Als je het gebruikt naast Epi om te cutten zou ik minimaal 600 mg. laten meedraaien. Wanneer geld geen probleem is adviseren veel mensen om op 900 mg. te gaan zitten. Ik begin zelf binnenkort met een H-drol/11-OXO cycle waarbij ik de 11-OXO op 600 mg. laat meedraaien, voor cortisol beperking, en een leanend effect ;) Denk dat je een lekkere combo te pakken hebt, Epistane vrat bij mij echt vet weg toen ik precies op mijn behoefte had, en met de 11-OXO in de mix kun je niet fout gaan.

Even update omtrent suppz.com, leverancier uit USA. 1/3 een potje IBE Epi besteld en vandaag dus al geleverd! Vreemde is, dat ik in de paypal ben blijven hangen en er niets betaald is maar dus wel verstuurd...

Ze sturen het op onder een particuliere naam en geven aan op het customs sticker dat het een gift betreft met een waarde van 17USD. Ze verkopen het op de site voor 49,99USD.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed alternatief dus voor de gebruikelijke uk suppliers!

Zojuist nog maar ff wat besteld bij powermyself:
2x pro-halo (100 caps -25mg)
1x Supermass (PHF superdrol kloon - 5mg caps)

Misschien dat ik de komende tijd nog wel wat andere dingen ga bestellen:)

M1T

Dragon Nutritions M1T is probably the most potent designer supplement available today.

Users report huge strength increases, massive gains in body mass, increased aggression, explosive increases in power, muscle hardening and huge pumps whilst working out.

This product is not for beginners and anyone thinking of using Dragon Nutritions M1T must research the possible side effects that can occur from a compound as potent as this.

We recommend a liver care product be used alongside M1T and that on completion an adequate PCT should be carried out.

Each Pack Contains: Each Pack Contains: 100x 7.5mg 17-methyl-1-androstene-17b-ol-3-one

wat moet ik me hierbij voorstellen.. lijkt me niet dat het de m1t is waar ze in het aas forum over praten maar waar zou ik het mee moeten vergelijken

nog zoiets :

From the makers of the world famous Epistane, IBE/PHF Supplements presents the most powerful muscle building supplement to ever hit the market. Introducing BOLDADROL.

Boladrol contains an ingredient sold exclusively by PHF Supplements. That’s right, we’ve done it again! This unique ingredient, 7,17-alpha-dimethyl-androsten-3,17-diol is a powerful prohormone. After ingestion, it converts in the body to a very potent compound. This powerful compound that Boladrol converts to is six times as anabolic and three times and androgenic as methyl-testosterone! Just a few milligrams per day are all you need for EXTREME RESULTS.

Why Boladrol?

-Extreme Muscle Gain
-Extreme Strength Gain
-Increased Gym Aggression
-Powerful Mass Gainer
-Break Plateaus
-Set New Personal Records
-Boladrol makes big claims because it DELIVERS RESULTS.

What type of results should I expect from Boladrol?

Users have reported outstanding results in both mass gains and strength gains with Boladrol. It is not out of the question to expect to gain around 5 pounds per week on Boladrol. This was the average amount of weight gain in the original users of Boladrol! On top of this, in just two weeks significant strength gains were seen, plateaus were broken, and new personal records were set!

Boladrol is a “wet” compound that is both very anabolic and androgenic. So you will get both extreme increases in mass and strength along with increased aggression in the gym and better state of mind. With proper diet and training, one looking to bulk up could gain up to 15 pounds in a month!

Users have compared Boladrol to a number of well known compounds. It has appeared to be stronger than Superdrol, Halodrol, Epistane, and every other prohormone currently available. It was compared most closely to Anadrol, a well known powerful anabolic compound.

What makes Boladrol different than all other prohormones?

-It has progesterone receptor binding affinity
-It is much more anabolic AND androgenic than testosterone
-Very low doses are needed for maximum effects
-It gives results FASTER than any other prohormone
-It gives more mass and strength gains than any other prohormone
-It can be used in short 2 weeks cycles with great results
-First prohormone to give noticeable aggression in the gym
-The list goes on…

-Extreme Muscle Gain
-Extreme Strength Gain
-Increased Gym Aggression
-Powerful Mass Gainer
-Break Plateaus
-Set New Personal Records
-Boladrol makes big claims because it DELIVERS RESULTS.

heb mijn antwoorden inmiddels door wat research maar laat het wel staan mocht iemand het intressant vinden

De M1T van Dragon nutrition moet een kloon zijn van de PH die in 2004 is gebanned.
Dit zou echt een zware PH moeten zijn en zou alleen geschikt zijn voor ervaren gebruikers.

De PH Boladrol heb ik niet al te veel positieve dingen over gelezen. Zo zou het een "Hit or Miss" ph zijn, dus de ene persoon boekt er geweldige resultaten mee en de ander merkt er niks van.

Beide PH's die je noemt lijken me niet echt geschikt voor de meeste hier. Als je dan toch voor een zware PH wil gaan, kun je beter superdrol* nemen. Hier zijn super veel logs van en is waarschijnlijk veel meer over bekend dan M1T of Boladrol.

*Niet dat ik het iemand aanraad Superdrol te nemen;)

Oppassen met M1T, bloedwerk dat ik daar al van gezien heb is crazy. Cholesterol en lever helemaal overhoop na amper 2 weken op een milde dosering. Veel toxischer wordt het niet.

Heb je gelijk in inderdaad. M1T is een PH die je helemaal niet zou moeten willen gebruiken. Zwaarder/slechter voor je lichaam dan M1T is er niet in de PH wereld.

Ik heb me de laatste tijd beetje ingelezen in de pro-hormonen. Mijn Engels is niet super best, dus heel veel wijzer ben ik niet geworden.

Ik train nu 2.5 jaar zeer intens, waarvan de laatste 1.5 jaar 5x per week! Heb de laatste tijd wel het gevoel dat ik aan mijn plafond zit, dus zou ik eens een zogenaamd ''kuurtje'' willen testen, dit zou mijn eerste keer dan worden. Kunnen jullie iets aanraden?

H-drol of Helladrol (zijn allebei Halodrol klonen)
Dan 6 weken op 75 of 100mg per dag pakken.

Nakuur met nolvadex (Dus na je H-drol kuur).
Week 1 en 2 20mg per dag.
Week 3 en 4 10mg per dag

Als ik jou was zou ik dan nog snel bij predatornutrition kijken en daar de halodrol kloon "Helladrol" kopen.
Dan heb je een potje met 180 caps van 25mg voor ong. E80,-, dus dan hoef je alleen nog de nolvadex te regelen en
eventueel nog wat support supps.

Laatst bewerkt:
Ja epi en H-drol hoor ik vaak naar voren komen! Maar omdat het mn eerste keer zou gaan worden wil ik niet gelijk iets sicks.Wil het eens rustig proberen, en mijn lichaam zo min mogelijk belasten qua chemicaliën.. Ik zal je log eens volgen!

Terug
Naar boven