MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Dan zou je ook nog voor "Bold 200" kunnen gaan.
Dit is een non-methyl PH en zou zeer geschikt zijn voor beginners.
Deze zou je dan 6 tot 8 weken op 600 of 800mg kunnen pakken.

Toch worden H-drol en Epistane ook aangeraden bij beginners.
De Bold 200 is als het goed is te krijgen op powermyself en predatornutrition.

Laatst bewerkt:
Bold 200 zegt me nog helemaal niks. Ik zal er eens wat over opzoeken.

En heb je al wat kunnen vinden?;)
Als je echt goede resultaten wil boeken dan denk ik dat je beter voor H-drol/epistane kunt gaan dan Bold 200, maar Bold 200 zal ongetwijfeld minder sides met zich meebrengen.

Hai,

Ik ben nu bezig met mijn Hdrol cycle.
Nu de sides zijn toch wel niet min voor mij!
Ik ben 3 dagen bezig op 75mg.
Ik heb last van hoge bloeddruk. Dit is echt vervelend, met hoofdpijn en bloedneus.
Thans als ik de druk meet heb ik 14/8 gemiddeld genomen, is aan de hoge kant maar niet torenhoog, toch ondervind ik er serieus last van.
Ik heb nu eens geprobeerd de 3 tabs te spreiden over de dag, tot op heden geen positief resultaat. Maandag eens vragen wat de sportdokter ervan denkt en anders stop ik ermee.

Hoe lossen jullie dit op?

greetz Koen

Neem je geen bloeddruk verlagende supplementen?
Hawthornberry of kinder asperine kunnen hierbij helpen.

Neen voorlopig neem ik:
Carnitine, Visolie, vitamine, en liver support.
Ik zal me morgen dan maar eens een doosje kinderasperines gaan halen...
Die kruiden geloof ik niet echt in, hoge bloeddruk is ten slotte toch een serieuze aandoening

thnx

Gespreide inname met maaltijd, veel water drinken. Zit zelf in week 5 Hdrol. 75 mg pd. Nergens last van.

Gespreide inname met maaltijd, veel water drinken. Zit zelf in week 5 Hdrol. 75 mg pd. Nergens last van.

Om de hoeveel uur ongeveer neem jij het?
Ik nam er 2 bij het ontbijt om 14u en 1 rond 20u (ik werk snachts)
Ik denk nu 1 om 14u, 1 om 18u en 1 om 21u
zo eens proberen denk ik

Misschien 1 per keer innemen?

Ik neem er 1 bij het ontbijt 0800, om 1500 1 en om 2200-2300 1. Probeer zo'n beetje 8 uur er tussen te houden.

Na nog een middagje info verzamelen en logs lezen ga ik denk toch voor een epi kuur! Word wel pas na de zomervakantie ofzo ergens...

Hdrol heeft geloof ik een halfwaarde tijd van 18u? Inname 2x per dag is echt al meer dan genoeg hoor.

Hai,

Ik ben nu bezig met mijn Hdrol cycle.
Nu de sides zijn toch wel niet min voor mij!
Ik ben 3 dagen bezig op 75mg.
Ik heb last van hoge bloeddruk. Dit is echt vervelend, met hoofdpijn en bloedneus.
Thans als ik de druk meet heb ik 14/8 gemiddeld genomen, is aan de hoge kant maar niet torenhoog, toch ondervind ik er serieus last van.
Ik heb nu eens geprobeerd de 3 tabs te spreiden over de dag, tot op heden geen positief resultaat. Maandag eens vragen wat de sportdokter ervan denkt en anders stop ik ermee.

Hoe lossen jullie dit op?

greetz Koen

Haal inderdaad even meidoornbes bij de Tuinen o.i.d, het hielp bij mij echt énorm! De gehele cycle werd er echt een heel stuk prettiger door ;) Voor de rest minimaal 5 liter water per dag :)

Hoe gaat het? :D

Hdrol heeft geloof ik een halfwaarde tijd van 18u? Inname 2x per dag is echt al meer dan genoeg hoor.

Inderdaad, dat is het fijne van H-drol :)

Ja dan zal ik in het weekend maar even voor meidoornbes gaan want het is toch best vervelend op dit ogenblik. Hoewel gespreidde inname ook wel helpt, nu alle 8u eentje.

Ja hoe het nu gaat vraag ik me eigenlijk ook af! Om heel eerlijk te zijn buiten hoofd en nekpijn voel ik er helemaal niets van. Dit is met AAS toch wel wat anders, kletsnat bed enzo. Ik ben wel nog maar 4dagen bezig. Ik hoop dat het me wat gaat opleveren

Meidoorn helpt bij mij ook goed moet ik zeggen! En een vochtig bed (niet kletsnat gelukkig) krijg ik wel van Epi. H-Drol geen ervaring mee. Maar 4dagen is natuurlijk wel erg kort om er iets nuttigs over te zeggen, al zijn jouw sides nou niet echt mild te noemen.

Zijn er al ervaringen met ostarine hier?

Zit er aan te denken om te cutten op dit spul op 10-15mg tot net voor ik op vakantie vertrek omdat ik toch geen pct nodig heb...

Zijn er al mensen die weet hebben van negatieve sides?

Volgens mij heeft Reinn er al wat mee gedaan, zoek anders ff ;)

Als je wat googled op 'ostarine cycle' krijg je redelijk wat resultaten, met bloedwaardes etc.

@ Alainie. Nog een dag of 8 te gaan. Geen sides. Goede pomp en duidelijk voller. 3 kg gegained in totaal. Vetpercentage gelijk gebleven of zelfs gedaald ondanks 500+ kcal boven onderhoud. Lichte krachttoename, verschilt van dag tot dag.

Nog een weekje zou mooi zijn als er nog iets bij komt in gewicht. Nakuur met Nolva en reversatrol. Beetje jammer dat het pas eind week3 / week 4 begon te werken.

2ripped, Jij hebt ook gewoon 6 weken op 75mg gedaan? Zo ja, denk je niet dat je beter 100mg per dag had genomen? Succes nog in de laatste week. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Zal zelf eind Maart beginnen met mijn H-drol/11-oxo cycle.

Wat is nu het verschil cq voordeel van prohormonen tegenover AAS? Kan je ze ook combineren met bijvoorbeeld anavar of winstrol tabs?

Zijn er goede (voorkeur nederlandse) bronnen wat welke precies nu doet?

Terug
Naar boven