- Waardering
- 358
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2ripped, Jij hebt ook gewoon 6 weken op 75mg gedaan? Zo ja, denk je niet dat je beter 100mg per dag had genomen? Succes nog in de laatste week. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Zal zelf eind Maart beginnen met mijn H-drol/11-oxo cycle.
Ben ook wel benieuwd waarom er gekozen worst voor ph kuurtje ipv aas
Over enkele weken draai ik nog een H-drol/11-OXO cycle, en dan houd ik het ook voor gezien. Denk niet dat je lichaam 10 oral cycles net zo leuk vindt dan wat test-kuurtjes.Kun je is een link sturen van die 11 oxo conversion
Is het mogelijk een 11-oxo te stacken met anavar of winstrol? Ervan uit gaande dat de 11-oxo niet methyl zijn en dus 'liever-friendly' zou dat samen moeten kunnen met anavar?
11-OXO is een non-methyl, en onderdrukt zelfs niet tot weinig op 300 mg. Heb hier NAC en Liv52 liggen. Lees weleens da tje het niet tegelijk moet nemen met je prohormones vanwege de absorptie
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik nam zelf al mijn caps bijv. ´s ochtends (inclusief PH´s), en heb nooit ergens last van gehad 
Bwa ik vind toch dat een product gelijk Hdrol geen opstapje is voor AAS.
Dit goedje heeft voor mij VEEL meer sides dan bv Winstrol.
Als je het mij vraagt ga je beter voor AAS, hier win je zelfs kracht mee wat met PH niet serieus gaat toenemen.
Ik denk dat dit mijn eerste en laatste keer PH gaat geweest zijn, ook al blijken de resultaten verbluffend.
greetz
Papanilala is bijv. van mening dat Epistane een betere kickstart zou zijn dan bijv. winstrol. [Link niet meer beschikbaar]
Staat ook wat troep info bij maar goed.. moet je ff doorheen prikken. (Standaard info, niet specifiek voor 11-oxo)
Wat betreft prohormonen.. ik geloof dat ze bijna allemaal in het lichaam converteren naar een hormoon dat momenteel illegaal is (Een echte aas). Waardoor ze momenteel dus legaal zijn omdat dat specifiek middel niet illegaal is.
Dit geldt niet voor allemaal maar wel een deel van de populaire als ik het goed heb!
. Omdat ze onder de noemer "prohormoon" worden verkocht zijn ze nog legaal, wat niet lang meer zal duren, gezien de hetze in de UK. Klinkt intressant en papanilala heeft er ook goede ervaringen mee vind het alleen zo duur want je hebt aan 1 potje niet genoeg toch ?
Zelf cappen is natuurlijk nog goedkoper. Maargoed, dit is mijn laatste oral cycle, dus wilde wel met een knaller eindigen, aangezien ik Superdrol etc. veel te heftig vind qua bijwerkingen, en je dan beter naar reguliere AAS kan overstappen 
Waarmee is die 11-oxo stack met h-drol vergelijkbaar?
Wat voor meerwaarde zou ik hebben als ik 11-oxo toevoeg aan mijn anavar of winstrol kuurtje? Op 300 of 600mg? PCT zou ik toch moeten draaien lijkt me?
En hoe goed zijn de gains behoudbaar? Ik wil gaan voor massa gain, kracht is minder relevant.. heb liever massa die ik goed vast kan houden.
Ik vind de informatie omtrent deze producten moeilijk te vinden.. beetje onduidelijk allemaal.
Als je een goede PCT hebt, is de 4 a 6 KG VVM goed te behouden