- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tanks bro!
Ik heb hier een anavar kuur liggen die ik eventueel wou stacken met 11-oxo.
Ik zit nu nog in mn cut, kom van 17 en zit nu rond de 11-12. Wou nog een maand door cutter en dan anavar erachteraan pakken eventueel met 11-oxo. Dan nog ff door cutter en overschakelen naar een bulk tijdens de kuur.
Zou de 11-oxo samen met anavar geschikt zijn hiervoor? Zal die bronnen sowieso eens doornemen![]()
Je spieren blijven op zijn plek, terwijl je met de cardio het vet eraf stript, en op behoefte (of onder, mocht je dat prefereren) kunt blijven eten, zonder cortisol e.d 
Zou 11-oxo niet een product zijn goed voor in je PCT. Om cortisol te beperken? En dus beter om je gaine te behouden?
Op internet staat dat het onder de 3 tabs niet onderdrukt..
Vervolgens uiteraard een PCT met nolva, en iets om cortisol te beperken (PES Erase bijv.). Succes! 

Hee Serge zou je mischien je voedingsschema is willen posten waar je toen zo goed op gainde tijdens je epi kuur ? Via PB of mail ofzo

Hah dankje! Had vorige keer ibe epistane en heb dit keer rpn havoc, +5caps ibe die ik nog over had
hoop egt op goede gains @31 dagen 60mg
Probeer je dit keer ook in te houden met XTC etc
Gewoon GHB gebruiken on-cycle, of zorg dat je een vaste vriendin hebt for the time being 
nee ik gebruik geen hard drugs meer nu, tot de zomer zowiezo niet
en ben bezig met een vast meisje vinden, ben nu wel is flauw van de scharrels
probleem is dat diegene die ik nu ga daten vwo6 doet.. dus die kan ik bepaalde dingen niet wijsmaken snap je, dat pro hormonen geen ana's zijn
( ze vroeg direkt of ik aan de anabolen zat hahaha)
En dat je anabolen moet spuiten i.p.v slikken
Wanneer je wat geiler wordt dankzij de Epi zeg je gewoon dat ze met de dag mooier wordt o.i.d hahaha