XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Geen dank, wel ironisch dat je in het Engels antwoord op een verzoek naar specifiek Nederlandstalige info :D (okay er zit wel een spelfout in ;) )

Zou 11-oxo niet een product zijn goed voor in je PCT. Om cortisol te beperken? En dus beter om je gaine te behouden?

Op internet staat dat het onder de 3 tabs niet onderdrukt..

Ik heb hier een anavar kuur liggen die ik eventueel wou stacken met 11-oxo.

Ik zit nu nog in mn cut, kom van 17 en zit nu rond de 11-12. Wou nog een maand door cutter en dan anavar erachteraan pakken eventueel met 11-oxo. Dan nog ff door cutter en overschakelen naar een bulk tijdens de kuur.

Zou de 11-oxo samen met anavar geschikt zijn hiervoor? Zal die bronnen sowieso eens doornemen :)

Absoluut. Hoelang wilde 11-OXO draaien? Ik zou de gehele stack tijdens het cutten gebruiken, daar is het immers zo effectief voor ;) Je spieren blijven op zijn plek, terwijl je met de cardio het vet eraf stript, en op behoefte (of onder, mocht je dat prefereren) kunt blijven eten, zonder cortisol e.d ;)

Zou 11-oxo niet een product zijn goed voor in je PCT. Om cortisol te beperken? En dus beter om je gaine te behouden?

Op internet staat dat het onder de 3 tabs niet onderdrukt..

Meningen zijn verdeeld. Ik zou het persoonlijk niet doen, omdat je tijdens het sterkste product de grootste shutdown (hoeft niet volledig; maar onderdrukt altijd) ervaart. Hoewel 11-OXO op 300 mg. niet schijnt te onderdrukken, is dit niet vaak met bloedtests aangetoond. Stel dat het bij jou wél onderdrukt, word je herstel alleen maar zwaarder. Aan de andere kant zweren veel mensen (waaronder enkelen in dit topic) erbij dat het perfect is voor je PCT. Enige manier, zoals dat vaak is het PH´s, is het zelf te proberen, je ervaringen te delen en zo wijzer te worden :)

Wanneer je 11-OXO netjes naast je anavar pakt (VB: week 1-8: 600-900 mg 11-OXO/ Week 2-8 100 mg. anavar) zit je IMO altijd goed ;) Vervolgens uiteraard een PCT met nolva, en iets om cortisol te beperken (PES Erase bijv.). Succes! :D

Weet iemand misschien iets meer over de verschillen tussen IBE Epi & RPN Havoc? (Beiden 10mg)

Zo staat er bijvoorbeeld op het potje van IBE dat je max 6caps per 24u zou mogen nemen en op het potje van RPN staat dat je max 3caps per 24u zou mogen nemen.

Er wordt altijd wel gezegd dat deze 2 identiek zijn aan elkaar, maar ook de werkzame stof heet toch echt anders. Ik heb geen chemische achtergrond en heb dus ook geen idee of deze 2 verschillende namen effectief hetzelfde zijn.

IBE: 2,3a-Epithio-17a-methyletioallocholan-17b-ol
RPN: 2,3a-Epithio-17a-methyl-5a-androstan-17b-ol

Zover ik weet zijn dit exact dezelfde stoffen, of naja de werking van de stoffen

De werking is wellicht hetzelfde, echter als ik cyclereports doorlees dan is er bij Havoc vaak sprake van hoofdpijn als side en bij IBE komt deze side zelden voor. Vind het toch opvallend.

De werking is hetzelfde inderdaad. Misschien dat mensen die Epi gebruiken de potjes gewoon opendraaien en dat de mensen die Havoc kopen ze openen door ze tegen het voorhoofd aan te stoten :P

OT: Hoofdpijn komt bij de meeste AAS/PH voor, ik denk dat als je door zou vragen bij Epi gebruikers het aantal significant hoger uitkomt.

Hmm ik heb nergens last van heurrr :D

Hee Serge zou je mischien je voedingsschema is willen posten waar je toen zo goed op gainde tijdens je epi kuur ? Via PB of mail ofzo

Beetje cheaten luiwammes! :D

Haha punjab hij ging de vorige keer lekkerder dan ik, waarschijnlijk omdat hij zen eten beter voor elkaar had en laat ik nou eens dezelfde stats hebben als hij toen

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 14:47 ----------

En idd alainie haha, en waarom zou ik dan opnieuw het wiel uitvinden;p

Pff die stats liegen er trouwens niet om zeg! En dat op die leeftijd ;) Erg nice! Welke Epi heb je overigens?

Ik zal even op zoek gaan naar de sheet met mijn eetschema toen ik met de epi-oxo kuur bezig was.

Hah dankje! Had vorige keer ibe epistane en heb dit keer rpn havoc, +5caps ibe die ik nog over had

hoop egt op goede gains @31 dagen 60mg

Hah dankje! Had vorige keer ibe epistane en heb dit keer rpn havoc, +5caps ibe die ik nog over had

hoop egt op goede gains @31 dagen 60mg

Succes! :D Probeer je dit keer ook in te houden met XTC etc ;) Gewoon GHB gebruiken on-cycle, of zorg dat je een vaste vriendin hebt for the time being :D

nee ik gebruik geen hard drugs meer nu, tot de zomer zowiezo niet
en ben bezig met een vast meisje vinden, ben nu wel is flauw van de scharrels

probleem is dat diegene die ik nu ga daten vwo6 doet.. dus die kan ik bepaalde dingen niet wijsmaken snap je, dat pro hormonen geen ana's zijn
( ze vroeg direkt of ik aan de anabolen zat hahaha)

nee ik gebruik geen hard drugs meer nu, tot de zomer zowiezo niet
en ben bezig met een vast meisje vinden, ben nu wel is flauw van de scharrels

probleem is dat diegene die ik nu ga daten vwo6 doet.. dus die kan ik bepaalde dingen niet wijsmaken snap je, dat pro hormonen geen ana's zijn
( ze vroeg direkt of ik aan de anabolen zat hahaha)

Hehe, ach ze moet nog eindexamen doen, dus met wat fantasie moet dat lukken. Tip: zeg dat het een natuurlijk "androgeen" product is, dat ervoor zorgt dat meer voeding wordt gebruikt voor de proteinesynthese, en minder wordt opgeslagen als vet o.i.d :P En dat je anabolen moet spuiten i.p.v slikken ;) Wanneer je wat geiler wordt dankzij de Epi zeg je gewoon dat ze met de dag mooier wordt o.i.d hahaha :D

Terug
Naar boven