MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

hahah ja daarom, en mischien is het wel helemaal niets, dan ga k er niet mee verder en kan ik zowiezo beginnen hah, desnoods laat ik ze paar maandjes in de kast hangen

lees alleen nu op ph forum dat ze meestal epi stacken met furaza/bold

zag 1 intressante maar ik denk dat die teveel sides voor mij zou geven

week 1-3 superdrol 20mg
week 1-8 bold 800
week 3-8 epi 60mg

Gewoon lekker epi op 60mg doen Just. Daar kan je genoeg mee gainen. Jij wilt ook niet teveel ineens gainen want dan ken ik zo al 2 mensen die wantrouwig worden ;)

Ja maar ik moet nu wel meekomen kunnen haha, 3of4 jongens waark mee train zitten nu aan ultra sust+superdeca
2ml ultra en 1ml deca

Zal me benieuwen hah, schema nog kunnen vinden serge?

Gewoon lekker epi op 60mg doen Just. Daar kan je genoeg mee gainen. Jij wilt ook niet teveel ineens gainen want dan ken ik zo al 2 mensen die wantrouwig worden ;)

Iemand overigens al ervaring met 60mg Epi? En wat is het max aantal weken voor Epi?

Denk erover om mijn cycle wellicht wat aan te passen.

wk1/2 - 40mg
wk3/4 - 50mg
wk5/6 - 60mg

Is dat te doen?

Serge heeft het al ervaren haha (papanilala) moet je even kijken in zen log, weet alleen niet of dat met jou gewicht aan te raden is..

Oja op prohormoneforum gaan ze "normaal" tot 70

60 beviel mij persoonlijk het beste. Ik heb geprobeerd tot wat was het ook al weer 90 of 100mg te gaan maar toen kwamen de sides opzetten. Ben toen snel weer naar 60mg maar toen met 900mg OXO erbij. 6 weken Epi is nog prima te doen, maar langer dan dat raad ik je af. De meeste gains haal je in de 3e/4e week dus het valt te overwegen om nu de stap naar 60 te maken. Maar om op je voorstel terug te komen, ja dat is prima te doen.

Hmm ja daar zat ik ook aan te denken. Ben immers begonnen op 40mg meteen, de switch naar 60mg lijkt mij ook logischer en niet zo ver weg. Even over nadenken en kijken of ik wat ervaringen kan vinden op phforum over 60mg met soortgelijk gewicht.

Iemand overigens al ervaring met 60mg Epi? En wat is het max aantal weken voor Epi?

Denk erover om mijn cycle wellicht wat aan te passen.

wk1/2 - 40mg
wk3/4 - 50mg
wk5/6 - 60mg

Is dat te doen?

Het is lastig. Ik zou, wanneer je op 50 mg. goed gaat niet per sé gaan verhogen naar 60 mg. Je loopt dan risico op meer sides. Wanneer je merkt dat op 50 mg. de rek er een beetje uit is, en je geen sides hebt, kun je verhogen naar 60 mg. voor je laatste weken. Niet langer dan 6 weken orals pakken ;) Verder eens met Papa dat 60 mg. toch wel echt de sweet spot is als je tegen of boven de 100 KG weegt :)

Serge heeft het al ervaren haha (papanilala) moet je even kijken in zen log, weet alleen niet of dat met jou gewicht aan te raden is..

Oja op prohormoneforum gaan ze "normaal" tot 70

Met alle respect, maar op PHF loggen ook echt ontzettend veel r**ards die geen flauw idee hebben waarom ze iets doen, en iets uitvoeren "for the sake of trying" (denk aan die befaamde superdrol, ultradrol, H-drol, tren epistane stack). Ik zou met epi 60 mg. als bovengrens aanhouden ;)

60 beviel mij persoonlijk het beste. Ik heb geprobeerd tot wat was het ook al weer 90 of 100mg te gaan maar toen kwamen de sides opzetten. Ben toen snel weer naar 60mg maar toen met 900mg OXO erbij. 6 weken Epi is nog prima te doen, maar langer dan dat raad ik je af. De meeste gains haal je in de 3e/4e week dus het valt te overwegen om nu de stap naar 60 te maken. Maar om op je voorstel terug te komen, ja dat is prima te doen.

Haha, vind het nog steeds humor dat je op 100 mg. hebt gepompt, en daarop zei: "Ja mijn bloeddruk werd wel iets te hoog" hehehe :D

Haha, vind het nog steeds humor dat je op 100 mg. hebt gepompt, en daarop zei: "Ja mijn bloeddruk werd wel iets te hoog" hehehe :D

Yeah, almost 40 and still like a boss!

Maar kom op Alainie, 3 gemethyleerde PH's in 1 cycle nemen dat stelt toch niks meer voor? Wel eerst even een donorlever regelen in een derde wereldland, but other than that? Pfffffffffff :P

Hahaha!

---------- Post toegevoegd Wed 14 Mar 2012 om 16:25 ----------

predatornutrition; your order has been shipped

Het is lastig. Ik zou, wanneer je op 50 mg. goed gaat niet per sé gaan verhogen naar 60 mg. Je loopt dan risico op meer sides. Wanneer je merkt dat op 50 mg. de rek er een beetje uit is, en je geen sides hebt, kun je verhogen naar 60 mg. voor je laatste weken. Niet langer dan 6 weken orals pakken ;) Verder eens met Papa dat 60 mg. toch wel echt de sweet spot is als je tegen of boven de 100 KG weegt :)

Met alle respect, maar op PHF loggen ook echt ontzettend veel r**ards die geen flauw idee hebben waarom ze iets doen, en iets uitvoeren "for the sake of trying" (denk aan die befaamde superdrol, ultradrol, H-drol, tren epistane stack). Ik zou met epi 60 mg. als bovengrens aanhouden ;)

Ja ik heb besloten om in ieder geval de komende 2 weken op 50mg te gaan zitten en daarna weer verder te kijken. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het idee heb dat er meer mogelijk moet zijn. Maar geen reden om overhaast nu in 1x naar de 60mg te gaan. Aan mijn voeding kan het haast niet liggen want ik zit elke dag tussen de 4500-5000kcal met 30/50/20 verhouding (give or take), met veel afwisseling aan eiwitbronnen. Mijn onderhoud ligt ongeveer op 3400. Hopelijk ligt de sweet spot bij mij op de 50mg :D

Op PHF zitten inderdaad erg veel r**ards zeg, heb een hoop doorgelezen om te kijken wat 50/60mg een beetje doet, maar de kwaliteit van de logs en boven alles nog het IQ van de meeste daar op dat forum is echt om te :treuren:

---------- Post toegevoegd Wed 14 Mar 2012 om 16:34 ----------

Hahaha!

---------- Post toegevoegd Wed 14 Mar 2012 om 16:25 ----------

predatornutrition; your order has been shipped

Wat ga je eigenlijk voor cycle doen?

Havoc60mg/dag 31 dagen lang

Epi 4 the win :D

Wat zijn de beste cq meest gangbare shops hiervoor? Ook nederlandse shops?

Nee, PH's zijn illegaal in Nederland. Alleen veilig via de UK en met enig risico via de US te bestellen.

Geen idee of het je eerste cycle is, maar als dat het geval is is dan is 30/40mg voor 6 weken meer dan genoeg. Veel meerwaarde zal die 20mg extra echt niet geven.

Kijk maar naar bloedwerk na epi cycles, is meestal niet zo fantastisch. Ik zou het dus niet hoger doseren dan nodig.

Just my 02 cents.

Doel je hier op mij double ? Ik ben vorige keer al tot 50 gegaan

als je een epi kuur hebt gedaan waarneer mag je dan weer een volgen ph kuur doen?

Time on=time off is normaal de standaard geloof ik
Zou persoonlijk iets langer wachten

Terug
Naar boven