AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Newinthegame heeft gelijk.

Stel je doet een kuur van 6 weken + 4 weken PCT, dan moet je ong. 10 weken wachten voor je een nieuwe kuur kunt beginnen.

Kan mischien nog goedkoop een potje bijkopen op phforum van een non responder

Dan zou ik 45dagen op 60mg kunnen redden haha

Vandaag mijn laatste dag H-drol. 6 weken 75 mg. Ondanks 4 dagen ziek in week 2-3 waarin amper gegeten. 4,4 kg gegained. Bf niet gemeten maar denk dat het hetzelfde is gebleven of licht is gestegen.

Geen noemenswaardige sides. Misschien in week 5 zo nu en dan verhoogde bloeddruk. Vanaf week 4 wel weinig geduld, kort lontje, snel geirriteerd.

Begin morgen nakuur Nolva 20-20-10-10 en reversatrol 4 weken.

Vandaag mijn laatste dag H-drol. 6 weken 75 mg. Ondanks 4 dagen ziek in week 2-3 waarin amper gegeten. 4,4 kg gegained. Bf niet gemeten maar denk dat het hetzelfde is gebleven of licht is gestegen.

Geen noemenswaardige sides. Misschien in week 5 zo nu en dan verhoogde bloeddruk. Vanaf week 4 wel weinig geduld, kort lontje, snel geirriteerd.

Begin morgen nakuur Nolva 20-20-10-10 en reversatrol 4 weken.

Net resultaat. Er zijn tijdens kuren altijd dagen die uitvallen, dat zie je ook bij de gebruikers van de reguliere AAS. Al met al een mooi resultaat.

---------- Post toegevoegd Thu 15 Mar 2012 om 09:55 ----------

Newinthegame heeft gelijk.

Stel je doet een kuur van 6 weken + 4 weken PCT, dan moet je ong. 10 weken wachten voor je een nieuwe kuur kunt beginnen.

Dit is inderdaad wat verstandig is. Alhoewel ik tegenwoordig behoorlijk vaak zie dat zodra de PCT afgelopen is men aan de volgende kuur begint.

Als ik dit alles zo lees snap ik niet dat mensen kuur op kuur erdoorheen gooien. Volgens mij hou je geen lever meer over! Kun je wel steeds liversupport en nakuur doen maar echt goed zal het niet zijn ofwel?! :P

Net resultaat. Er zijn tijdens kuren altijd dagen die uitvallen, dat zie je ook bij de gebruikers van de reguliere AAS. Al met al een mooi resultaat.

---------- Post toegevoegd Thu 15 Mar 2012 om 09:55 ----------

Dit is inderdaad wat verstandig is. Alhoewel ik tegenwoordig behoorlijk vaak zie dat zodra de PCT afgelopen is men aan de volgende kuur begint.

Hoelang heb jij eigenlijk gewacht tussen je Epistane/11-OXO en je test kuur? Inderdaad mooie resultaten trouwens ;)

geeft niet doublecheese

@korkss, ik denk ook niet dat het goed voor je lever is maargoed, zware medicatie ook niet,elk weekend dronken zijn ook niet.. ik denk dat je het in perspectief moet zien..
al zullen er vast mensen zijn die jaar in jaar uit 4 ph kuren in een jaar nemen..

zelf wou ik kijken wat dit gaat doen ( 31dagen60mg of 46dagen60mg) en mischien dan in de winter nog een kuurtje ultra/Superdrol, gewoon om te testen hoe heftig dit spul nou echt is

geeft niet doublecheese

@korkss, ik denk ook niet dat het goed voor je lever is maargoed, zware medicatie ook niet,elk weekend dronken zijn ook niet.. ik denk dat je het in perspectief moet zien..
al zullen er vast mensen zijn die jaar in jaar uit 4 ph kuren in een jaar nemen..

zelf wou ik kijken wat dit gaat doen ( 31dagen60mg of 46dagen60mg) en mischien dan in de winter nog een kuurtje ultra/Superdrol, gewoon om te testen hoe heftig dit spul nou echt is

Ik zou voor Ultradrol gaan, sides schijnen nét wat minder te zijn op Sdrol.

Een low dose superdrol kuur hoeft ook niet veel sides mer zich mee te brengen.
4 weken op 15mg geeft al goede resultaten en weinig sides.

Persoonlijk als ik de sides van winny zie... Acne, meer haargroei dat gedoe met je gewrichten( doet epi ook maar volgens mij in mindere mate) dan zou ik pers nooit winstrol nemen + dat gains niets voorstellen @ winstrol

Als ik dit alles zo lees snap ik niet dat mensen kuur op kuur erdoorheen gooien. Volgens mij hou je geen lever meer over! Kun je wel steeds liversupport en nakuur doen maar echt goed zal het niet zijn ofwel?! :P

Liversupport is al wat het zegt, puur ondersteuning. Nakuur zegt inderdaad ook weinig. Persoonlijk raad ik aan pas weer aan een kuur te beginnen als je bloed/leverwaarden weer genormaliseerd zijn.

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 14:48 ----------

Hoelang heb jij eigenlijk gewacht tussen je Epistane/11-OXO en je test kuur? Inderdaad mooie resultaten trouwens ;)

Vrij kort, ik was eerst van plan een cut te doen en dan pas the real deal te gaan proberen. Maar aangezien mijn lever en bloedwaarden vrij snel weer in normale ranges waren en ik een hekel heb aan cutten heb ik dat als excuus gebruikt voor mezelf om eerder dan gepland met de kuur te starten. Geen (zichtbare) sides tot nog toe, behalve dan een paar nachten slechter slapen toen ik voor het eerst tren naast de test zette en zo nu en dan een acne puist. Het grappige is dat ik door de combi test/tren rustiger geworden schijn te zijn. Waar ik voorheen mijn manager en de HR manager aan het einde van de dag wel kon schieten van de stress , heb ik nu meer iets van "Huh! Doet me niks! Kom maar op met je bullshit, je kunt me niks maken"

Persoonlijk als ik de sides van winny zie... Acne, meer haargroei dat gedoe met je gewrichten( doet epi ook maar volgens mij in mindere mate) dan zou ik pers nooit winstrol nemen + dat gains niets voorstellen @ winstrol

100% eens, ben ook geen fan van winny. De "gewrichtspijn" bij epi staat in geen enkele verhouding tot die van winny.

Je lever, mits hij verder gezond is, kan zichzelf volledig her-genereren. Dit proces neemt uit mijn hoofd zo'n 8 weken in beslag. Met andere woorden: als je je lever genoeg rust geeft kan hij af en toe best wel een tikkie hebben. Behalve liver support / mariadistel kan je ook je dieet er op aanpassen om het herstel van je lever te bevorderen. Bijvoorbeeld geen conserveringsmiddelen, matig met vet, geen alcohol/nicotine/medicijnen, matig met orgaanvlees.

Klopt, het is verbazingwekkend hoe de lever zich volledig kan herstellen. Er moet heel wat gebeuren voordat schade onherstelbaar is. Aan de andere kant verzorgt de lever 300 processen die essentieel zijn voor je om in leven te blijven, dus het blijft een orgaan om zuinig mee om te gaan :)

Ik ben eens benieuwd. Nu einde 2de week H-drol, 1 kilo bijgekomen.
Tot noch toe heb ik behalve sides nog niets ervan gevoeld, ik hoop dat er snel verandering in komt en ik ook wat droge massa kan pakken.
Ik kijk uit naar volgende weken :)

greetz Koen

Superdrol is echt crazy spul.

Droge houdbare gains.

Tenminste houdbaar tot... Zie etiket :D

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 21:25 ----------

Ik ben eens benieuwd. Nu einde 2de week H-drol, 1 kilo bijgekomen.
Tot noch toe heb ik behalve sides nog niets ervan gevoeld, ik hoop dat er snel verandering in komt en ik ook wat droge massa kan pakken.
Ik kijk uit naar volgende weken :)

greetz Koen

Welke sides heb je en is je voeding op orde?

Voeding, voeding, voeding. Als iemand dat niet op orde heeft is elke euro aan designer roids/AAS verspild geld. Nee, dat zeg ik verkeerd....dan is elke euro de eerste keer puur leergeld. Ik vind het wel eens jammer in mijn gym dat ik iemand met veel ervaring en een mooi gesculped lichaam zie helpen bij aspiring bodybuilders en ze na weken nog geen gains zien maken, terwijl met zijn adviezen in de gym niks mis is. Van 75% van de ecto's in mijn gym kan ik nu al met zekerheid zeggen dat ze over een half jaar niks verder zijn en dat de enige gains die ze maken komen doordat ze een poosje 'kuren' met creatine of een poosje een 'weightgainer' gebruiken. Ik snap dat niet. Als je met BB bezig bent is er toch niks leukers dan alles leren over je lichaam, voeding en stoffen die je helpen je doel te bereiken. Zelfs toen ik in de 20 was las ik alles gretig en nam alle informatie, ook over AAS, gretig in me op. Al zou ik toen nooit verwacht hebben zelf ooit een AAS kuur te doen.

Terug
Naar boven