Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doel je hier op mij double ? Ik ben vorige keer al tot 50 gegaan
negeer mn vorige post dan 
Vandaag mijn laatste dag H-drol. 6 weken 75 mg. Ondanks 4 dagen ziek in week 2-3 waarin amper gegeten. 4,4 kg gegained. Bf niet gemeten maar denk dat het hetzelfde is gebleven of licht is gestegen.
Geen noemenswaardige sides. Misschien in week 5 zo nu en dan verhoogde bloeddruk. Vanaf week 4 wel weinig geduld, kort lontje, snel geirriteerd.
Begin morgen nakuur Nolva 20-20-10-10 en reversatrol 4 weken.
Newinthegame heeft gelijk.
Stel je doet een kuur van 6 weken + 4 weken PCT, dan moet je ong. 10 weken wachten voor je een nieuwe kuur kunt beginnen.
Net resultaat. Er zijn tijdens kuren altijd dagen die uitvallen, dat zie je ook bij de gebruikers van de reguliere AAS. Al met al een mooi resultaat.
---------- Post toegevoegd Thu 15 Mar 2012 om 09:55 ----------
Dit is inderdaad wat verstandig is. Alhoewel ik tegenwoordig behoorlijk vaak zie dat zodra de PCT afgelopen is men aan de volgende kuur begint.

geeft niet doublecheese
@korkss, ik denk ook niet dat het goed voor je lever is maargoed, zware medicatie ook niet,elk weekend dronken zijn ook niet.. ik denk dat je het in perspectief moet zien..
al zullen er vast mensen zijn die jaar in jaar uit 4 ph kuren in een jaar nemen..
zelf wou ik kijken wat dit gaat doen ( 31dagen60mg of 46dagen60mg) en mischien dan in de winter nog een kuurtje ultra/Superdrol, gewoon om te testen hoe heftig dit spul nou echt is
Als ik dit alles zo lees snap ik niet dat mensen kuur op kuur erdoorheen gooien. Volgens mij hou je geen lever meer over! Kun je wel steeds liversupport en nakuur doen maar echt goed zal het niet zijn ofwel?!![]()
Hoelang heb jij eigenlijk gewacht tussen je Epistane/11-OXO en je test kuur? Inderdaad mooie resultaten trouwens![]()
Persoonlijk als ik de sides van winny zie... Acne, meer haargroei dat gedoe met je gewrichten( doet epi ook maar volgens mij in mindere mate) dan zou ik pers nooit winstrol nemen + dat gains niets voorstellen @ winstrol
Als ik dit alles zo lees snap ik niet dat mensen kuur op kuur erdoorheen gooien. Volgens mij hou je geen lever meer over! Kun je wel steeds liversupport en nakuur doen maar echt goed zal het niet zijn ofwel?!![]()
Een low dose superdrol kuur hoeft ook niet veel sides mer zich mee te brengen.
4 weken op 15mg geeft al goede resultaten en weinig sides.
Superdrol is echt crazy spul.
Droge houdbare gains.

Ik ben eens benieuwd. Nu einde 2de week H-drol, 1 kilo bijgekomen.
Tot noch toe heb ik behalve sides nog niets ervan gevoeld, ik hoop dat er snel verandering in komt en ik ook wat droge massa kan pakken.
Ik kijk uit naar volgende weken
greetz Koen