Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

+1

Kennis is de key, met alles! Op internet kun je als je goed zoekt zoveel informatie vinden en toch zijn er zoveel mensen die het wiel keer op keer zelf willen uitvinden...

Vroeger redelijk veel drugs gebruikt, van uppers tot downers, maar ik wist altijd exact wat de werkzame stoffen waren en wat het met je hersenen en lichaam deed. Anders begon ik er gewoon niet aan en kun je zomaar een spelletje russische roulette spelen :o

Zelfde geldt voor AAS, daar lees ik me al bijna 4 jaar over in. Teveel informatie bestaat niet, je moet alleen kunnen filteren en BS laten voor wat het is. Genoeg bruikbaars te vinden imho.

Nou punjab.. Zeg dat niet te vroeg
Maat(wiens naam ik niet noem) zit nou al 6maand aan de anti depressiva en voelt zich vervreemd van zichzelf omdat ie een avond 2 pilletjes heeft gehad..

Ja het is niet voor iedereen weggelegd natuurlijk. Sommige mensen hebben aanleg voor psychische klachten bij het gebruik van zulke middelen, met name middelen welke een hallicunerende werking kunnen hebben.

Ik ben na jaren ge/misbruik ook mezelf tegengekomen hoor. Paniek & angststoornis, waarvoor ik ook bij de psych heb gelopen en nu escitalopram slik. Het serotoninesysteem in je hersenen is voor zoveel zaken in je lichaam van essentieel belang. Ik wist de risico's, maar mensen kunnen soms nogal destructief bezig zijn. En MDMA werkt met name op het serotonine systeem en in mindere mate ook op het dopamine systeem.

Enniewee... Vooral ik hier mijn hele levensverhaal van uitgaan en doorhalen ga neerzetten :o Kan ik je wel melden dat ik blij ben dat ik nu eindelijk constructief bezig ben met mijn lichaam. :)

ja klopt ook wel wat je zegt, het kwam bij hem doordat een maat van hem ( ze deden et met zen 4en thuis) heel slecht ging en toen heeft hij paar paniekaanvallen gehad..
maar toch het is wel ****ed up, ik had laatst een offday ik zo ik voel me k*t

hij zo, ik wou dat ik me k*t voelde...

OT : Your item, posted on 14/03/12 with reference ...... has arrived in AMSTERDAM and is being processed for delivery.

zou ik het vandaag binnnenkrijgen of maandag/dinsdag:O

ik begin bang te worden , kwa hoeveelheid eten ik moet binnenkrijgen haha.. iemand caloriebommen die goed zijn voor me gains( dus geen pizza's etc)

zit nu op 2700 kcal zonder shakes, wil graag naar 4500 zonder shakes..

even voor mezelf een voorbeeld gemaakt van wat ik zou kunnen eten :

6 plakken brood
3 gebakken eieren
2gekookte eieren
300gram kipfilet
200gram varkenslap ( vlees bij avond eten)
400gram macaroni
125gram ongekookte rijst

kom ikop ~ 2800 kcal 245 eiwitten 85 vetten 280gram khd
met shakes erbij dus dan zo ongeveer 325-350 eiwitten
1liter halfvolle melk
500ml magere choco melk

Laatst bewerkt:
Dan pak je er toch iets van ongezouten cashew noten bij (of andere noot soort). Daarnaast bevat vette vis ook wel aardig wat calorieen.

ja dat snap ik maar houd niet van noten en vette vis lijkt me ook niets om 7x per week te eten..

ben nu aan het twijfelen haha
heb men pakketje bijna binnen ( heb kaartje gekregen dat het bij de buren is bezorgd maar die doen niet los)
ga ik nu alvast beginnen zodat ik voor de zomer nog kan cutten/kuurtje pakken of wacht ik even tot halverwege april ( hb ik 2 weken vakantie en kan ik dus 100% me voeding zelf controleren)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die sample met whey, wauw! dit is hoe een shake moet smaken:O( chocolate)

Ik zal mijn schema uittypen Jus, aangezien je mijn print niet kon lezen. Ik kan je alleen wel verklappen dat mijn kip en ei consumptie hoger ligt. Aangezien ik bij een erg kinderachtig bedrijf werk waar het op voeding/eten op de werkplek aankomt ben ik het tijdens kuren gewoon om zo'n 3 tot 4 liter melk en 1 liter choco op een dag te drinken....

hmm zolang ik er zoetstoffen door kan gooien krijg ik alles wel weg, light choco is wel 1 van me favorieten op het moment haha

kan ongeveer 350euro spenderen aan : whey,gainers,pct en eten , moet net kunnen denk ik, ben toch nog aan twijfelen om een non methyl als furuza oid mee te laten lopen om ook iets droger te raken

maar 4liter melk = 4000ml/100= 40x5.5 gram suiker =200gram suiker :O
lijkt me ook niet echt de bedoeling haha

als je een paar keers screenshot maakt dan kan ik het zelf wel overtyppen hoor dat is geen probleem, bedankt alvast:D

Laatst bewerkt:
maar 4liter melk = 4000ml/100= 40x5.5 gram suiker =200gram suiker

Suiker is lactose en heeft een veel lagere GI index dan standaard suiker. 46 ipv 68 voor kristalsuiker.[Link niet meer beschikbaar]

Karnemelk bevat geen 5.5 maar 3.2 gram suiker en evenveel eiwit en wat minder vet.

Als voorbeeld (niet om je aan 4l karnemelk te helpen) 4000/100=40x3.2= 128 gram lactose.

Ja maar ik Ben lactose gevoelig.. In magere melk zit geen lactose volgends mij toch ? Staat er bij halfvolle wel vermeld en bij magere niet

Maar wie is eigenlijk die man met die bezem dan?! :p

Nice, lekker knallen op die 2 potjes havoc!! Ga je loggen?

oh, kzie het al ik moet naar lidl in duitsland
Ja kga waarschijnlijk loggen punjab
Weet alleen niet zeker of ik nog een potje bestel of stack met furuza(11oxo= te duur)

Laatst bewerkt:
oh, kzie het al ik moet naar lidl in duitsland
Ja kga waarschijnlijk loggen punjab
Weet alleen niet zeker of ik nog een potje bestel of stack met furuza(11oxo= te duur)

Furaza is net zo duur; iig die "Katana" van Predatornutrition :) Probeer de 11-KETO stack eens van Dragon nutrition ;) Ben volgende week een weekje in Parijs, en begin daarna. Zal laten weten hoe het bevalt.

Ja ik zag het ook, ga dan liever 1 april beginnen met epi en dan eind juli oid test+tren, lijkt me beter te werken dan 11keto

Eens, de enige reden om test-only te doen is om te kijken hoe je op middelen reageert qua sides. Resultaat zul je niet behalen in verhouding met PH's op test-e 500mg op ons gewicht. Ik ben zelf blij dat ik er tren naast ben gaan zetten, alhoewel ik sinds kort wel last heb van nachtmerries....en in je droom uit een nachtmerrie komen is geen pretje, want kort daarna gaat je droom weer in de nachtmerrie over en volgt hetzelfde gevecht om "wakker" te worden.

ga vandaag beginnen, merk aan mezelf dat ik te dik word zo ( ben al begonnen vorige week met heel veel eten, om te wennen

vandaag 40pwo
morgen 20 smorgens 20pwo
overmorgen 20 smorgens 20pwo
vanaf donderdag 20smorgens 20 om 2uur 20 pwo ( 18.00/19.00)

zou het trouwens uit maken of ik 30 smorgens 30 pwo neem of zoals bovenstaande?

ga geen log bijhouden trouwens, als ik kijk hoeveel animo er was de vorige keer bij serge's en mijn log vond ik dat niet genoeg om 31 dagen lang update na update te plaatsen en dan van die ( onnozele) vragen te beantwoorden, zal wel wel hier updates houden en ben open voor discussies met jou punjab! hah

Laatst bewerkt:
Vreetzak :trollface:

Ik zou 3x 20mg proberen uit te smeren over de dag, gezien de halfwaarde tijd van Epi.

Ja als jullie nou gewoon even actief blijven ook in mijn log... Papa, New & Alain....... Ik moet wel een beetje gesupport blijven natuurlijk... Update dat ding toch zeker niet voor de kat ze k*t?!

Haha punjab ik heb het bescheiden gehouden.. Foto zien van wat ik extra ga eten deze week ? Bovenop men normale voeding?:p
Hmm predator geloof ik peer

Gekocht: 1kg koolvis, 1.5kg kip 10eieren,1kg prints,1kg pasta, saus,1kg kwark,

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven