XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Zowel de log van mij als van Jus waren op hun manier interessant. Just door zijn wat conservatievere benadering, de mijn door de wat experimenteler approach ( ik moet Alainie toch wakker houden :P ). Ik ben van mening dat de logs wel zeker hun nut hebben, maar ben het ook met jullie eens dat als we op Pun's log blijven reageren, we een goede log hebben voor geinteresseerden in PH's. De expertise ligt op dit moment bij een paar zeer actieve mensen en afgaande op de PM's van Alainie en mij zijn we goed bezig en weten we de geinteresseerden goed te informeren en de mensen die niet weten waar ze mee te maken hebben goed te waarschuwen dat ze niet met supps te maken hebben maar met een schuilnaam voor 99% van de designer roids. En vergis je niet in de views op het topic jongens, er reageert misschien 1% van de lezers, maar ook de niet responders doen waardevolle informatie op ( alhoewel de views nou niet echt motiverend werken ).

Oja tis waarschijnlijk placebo maar de eerste backpumps en 1e rood rage is er ook al geweest hah

Eey Serge ik had nog gesmst maar die nolva was dat ook per 100? Want hier betaal ik bijna hetzelfde voor 30stuks en lijkt me beetje raar;o

Laatst bewerkt:
@Doublecheese: ben je al begonnen met je 11-oxo only kuur? Stond rond deze tijd gepland toch?

@peer, je kan een 11-oxo kloon krijgen bij dragon nutrition. Je kan daar een voordeel stack halen van 11-keto. Daarnaast is de 11-oxo kloon van het merk LGI ook nog te krijgen bij predatornutrition en Powermyself.

Oja tis waarschijnlijk placebo maar de eerste backpumps en 1e rood rage is er ook al geweest hah

Eey Serge ik had nog gesmst maar die nolva was dat ook per 100? Want hier betaal ik bijna hetzelfde voor 30stuks en lijkt me beetje raar;o

Yeah die ik had gekocht waren 100*10mg en was van het beste ug lab.
De allereerste keer dat ik nolva kocht was het via een online pharmacy, nadat ik had onderzocht dat deze betrouwbaar was. Toen kreeg ik ook doosjes met 30 erin. Was alleen ontiegelijk veel duurder voor de gehele nakuur.

Zowel de log van mij als van Jus waren op hun manier interessant. Just door zijn wat conservatievere benadering, de mijn door de wat experimenteler approach ( ik moet Alainie toch wakker houden :P ). Ik ben van mening dat de logs wel zeker hun nut hebben, maar ben het ook met jullie eens dat als we op Pun's log blijven reageren, we een goede log hebben voor geinteresseerden in PH's. De expertise ligt op dit moment bij een paar zeer actieve mensen en afgaande op de PM's van Alainie en mij zijn we goed bezig en weten we de geinteresseerden goed te informeren en de mensen die niet weten waar ze mee te maken hebben goed te waarschuwen dat ze niet met supps te maken hebben maar met een schuilnaam voor 99% van de designer roids. En vergis je niet in de views op het topic jongens, er reageert misschien 1% van de lezers, maar ook de niet responders doen waardevolle informatie op ( alhoewel de views nou niet echt motiverend werken ).

+1 :cool:

Ik had gisteren overigens voor het eerst een beetje last van backpump! Viel me allezins mee, maar heb de taurine van 4gr naar 6gr p/d gegooid.

ECA/OXO? Interesting combo. Heb je een redenering/theorie voor de combinatie ( in de zin dat er synergie is ofzo? )

ECA voor hongerstilling en energie, 11-OXO voor spierbehoud. Veel verder moet je het niet zoeken. ;)

Eten gaat lekker sinds gister haha vandaag tot zover; 6plakken brood, 2 donkerbruine bollen,100gram brinta,2gekookte eieren,400gram kip, yet to come; 400gram koolvis bord spaghetti, een post wo en 500gram kwark en nog gebakken eieren

Word alleen gek van de supps die ik neem (hoeveelheid) zma,bcaa,whey,taurine,multi,D3,crea,mariadistel,glucosamine etc:p

Hahaha ja irritant is dat he... Je lijkt wel een wandelende apotheek :trollface: Ik heb dan ook een whey met alle bcaa erin, daar de taurine dan weer doorheen... Rest alleen nog de epi, omega3, glucosamine en de meidoorn over :P Oh en daar komt nog omeprazol en escitalopram bij... Ik moet bijna een 4dubbele shake maken (maak al dubbel) om al die pillen te kunnen slikken :D

haha ja en dat eten.. begin het nu al moeilijk te vinden haha, kon maar 200gram vis opkrijgen icm bord spaghetti, en me zusje wou 1 stuk, houd ik nog 1 stuk over voor vanavond ook niet slecht denk ik haha

me oma vanmorgen: achja jij neemt het alleen als je weet dat het goed voor je is , ik zo ja dat is zo oma ( ik laat alles daar bezorgen aangezien zij 70+ is en dus altyd thuis hahah)

zit vandaag op 300gram eiwitten 300gram khd 100gram vet, naja het moet maar ik kan niet veel meer op, mischien nog wat droge worst oid haha

Laatst bewerkt:
Bakkie kwark voor het slapen gaan moet toch nog wel lukken?! :D

Doen we ook, in de shaker maar nu ik er over nadenk hebk vast wel weer honger vanavond
Zo daar gaat weer 20mg:d

Ja joh... ik heb na elke maaltijd na 30 minuten wel weer trek :o

Het is mischien placebo hea maar k heb een aggressie pfoeee haha wel goeie dit keer
Mischien omdat ik op 110mg in 24uur zit hah(kwam even zo uit)

Haha 110mg in 24h... Dan zul je wel lekker gaan jah!! :D

BB via Tapatalk

Damn, goed geheugen bro. Jep, volgende week. Ga het denk ik combineren met eca en het eat-stop-eat principe.

ECA voor hongerstilling en energie, 11-OXO voor spierbehoud. Veel verder moet je het niet zoeken. ;)

Als ik mij zelf op het pad van de PHs ga begeven, is 11-OXO only het meest waarschijnlijk. Daarom was en ben ik extra geïnteresseerd in jouw bevindingen :D Met mijn endo stofwisseling is massa aanzetten op zich geen probleem. Goed laag in mijn VP komen wel, dus het gebruik van 'middelen' heeft voor mij toegevoegde waarde op dat gebied. Als het mij om massa te doen was zou je mij veel meer zien posten in een andere sectie ;)

Eten gaat lekker sinds gister haha vandaag tot zover; 6plakken brood, 2 donkerbruine bollen,100gram brinta,2gekookte eieren,400gram kip, yet to come; 400gram koolvis bord spaghetti, een post wo en 500gram kwark en nog gebakken eieren

Word alleen gek van de supps die ik neem (hoeveelheid) zma,bcaa,whey,taurine,multi,D3,crea,mariadistel,glucosamine etc:p

En dan nog eens al die epi pillen ook. That's why injects > orals.

Valt bij mij gelukkig wel mee met de supps ernaast: Whey, Omega3, Multivit, D3, Mariadistel

Begon me ook een wandelende apotheek te voelen, dus houdt het nu bij wat in mijn optiek essentiele supps zijn. De Mariadistel alleen gedurende een kuur uiteraard.

Geen Taurine? Geen last van backpumps? Ik had het op 40mg ook niet hoor, maar op 50mg heb ik er nu soms wel last van. Niet heel erg, maar het zit er wel zegmaar. Heb de Taurine ook omhoog gegooid van 4gr ed naar 6-9gr ed.

Terug
Naar boven