XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Wat moet je toch met zoveel taurine hah, k blijf altyd rond de 1gram, 2max;o

Zo ontbijten, 100gram brinta 3eieren 100gram koolvis en een half litertje chocomelk
Eet pas om 12uur weer

Haha ja koud ook nog, en nog 200gram kip in pangang saus hah
Maakt me weinig uit hoe laat het is, k krijg alles weg

Gisteren zat die lapschwanz in de gym een pizza van dominos te vreten... Menn wat had ik daar ook trek in zeg! Zo'n lekkere vette extra cheese met pepperoni :D

Koude koolvisfilet gadverdamme :eek:

Hahaha lekker hoor.. Ik zit ook vol in de bulk, wil dit nog wel even volhouden (**** die afgetrainde look in de zomervakantie) Wil dan na de zomervakantie mn epi kuur erdoorheen drukken. Een deze maanden denk ik alvast alles gaan verzamelen wat er nodig is..

Hmm :roflol: Nu al de tweede keer dat ik dit heb... Dus was benieuwd of ik de enige ben;

Je neemt een cap en je hebt niet door dat deze een stukje je in keel is blijven hangen nog, dus je gaat weer vrolijk verder waar je mee bezig bent en 5 minuten later komt er een boertje. Zo'n kleintje die je omdat je niet teveel herrie wil maken, deels door je neus laat gaan... Gevolg: een klein wolkje met residu uit de cap! ****ing vreemd is dat zeg!! wel zonde want de poeder gaat er deels uit via de neus!

Ik ben toch niet de enige met van die rare capriolen?? :D

Papiertje bij je neus houden en meteen weer opsnuiven! :P Just kidding.

OT: Ik denk dat je een van de weinigen bent inderdaad, ik heb het in elk geval nog nooit meegemaakt of over gehoord.

heb ik nog nooit last van gehad..

kan ik 3 dagen geen whey gaan gebruiken omdat mevrouw de belastingdienst weer heeft zitten knoeien met mijn rekeningnummer, ik zogenaamd niet doorgekomen terwijl ik een brief alles gehad heb..

komt nu weer een brief binnen en dan moet ik dat alsnog invullen en dan kan het nog 10 werkdagen duren.. pff

De zon schijnt, leuker kunnen we het niet maken ( makkelijker ook niet ).

Ben vandaag al 3x gefilmd omdatk macaroni at en omdat ik een pauze later 6pistolerjes kipfilet hahah

Haha like I said... Vreetzak! :D

Ik heb de eerste complimentjes ook alweer binnen :cool:

"Jeetje, worden je shirtjes nou kleiner of groei je nou zo hard?"
"Zo hey, jij sport wel veel of niet? Wat een armen zeg!!"

Haha :D En ik vind mijn armen met * 41cm nog altijd zwaar tegenvallen :o

Ja hier ook, mijne zijn ook 41 maar lopen(ver) achter vergeleken met de rest

LoL mijn armen zijn maar 40cm :(

We hebben gewoon pech dat we lange armen hebben denk ik..
Heb de neiging om nu al te verhogen naar 70 maar wacht eerste 2 weken even af haha

Hmm :roflol: Nu al de tweede keer dat ik dit heb... Dus was benieuwd of ik de enige ben;

Je neemt een cap en je hebt niet door dat deze een stukje je in keel is blijven hangen nog, dus je gaat weer vrolijk verder waar je mee bezig bent en 5 minuten later komt er een boertje. Zo'n kleintje die je omdat je niet teveel herrie wil maken, deels door je neus laat gaan... Gevolg: een klein wolkje met residu uit de cap! ****ing vreemd is dat zeg!! wel zonde want de poeder gaat er deels uit via de neus!

Heb het ook een paar keer gehad (door m'n mond), meer water gebruiken met doorslikken...wel grappig idd, minder lekker is de smaak in de mond. :p

We hebben gewoon pech dat we lange armen hebben denk ik..
Heb de neiging om nu al te verhogen naar 70 maar wacht eerste 2 weken even af haha

Ja maar ondanks dat wij het zelf tegen vinden vallen, oog je als je lang bent toch nog wel fors hoor. Ik zie het zelf ook niet meer in de spiegel, typisch gevalletje bigorexia... :trollface: Maar aan alle reacties om mij heen, blijkt toch wel dat ik het zelf niet objectief kan bekijken.

Heb het ook een paar keer gehad (door m'n mond), meer water gebruiken met doorslikken...wel grappig idd, minder lekker is de smaak in de mond. :p

Haha, blij dat ik niet de enige ben. En het smaakt inderdaad een beetje vreemd :rolleyes:

Same, als ik in de spiegel kijk zie ik ook een magere slungel, terwijl mijn vrouw allang niet meer happy is met mijn gewicht en breedte haha.

Ik zou niet verhogen Jus, boven de 60mg wegen de sides op den duur niet op tegen de extra gains.....tenzij je Alainie wilt vermaken :P

Doe ik eerst ook niet @ punjab, ik weet wat je bedoeld zie ook geen verschil terwijl me pa om de 2 weken van gaat lekker of niet ( hij vind dat leuk hah)

Misvhien ben ik maandag wel 2 weken out, word opgewacht door een 17jarige.. Zie je het al voor je met zen brommertje hah

Dit had ik elke keer (ik boer veel) toen ik gurana capsules slikte. Troep brandt ook nog eens flink maar het zag er vooral grappig uit.

Terug
Naar boven