MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Gisteren zat die lapschwanz in de gym een pizza van dominos te vreten... Menn wat had ik daar ook trek in zeg! Zo'n lekkere vette extra cheese met pepperoni :D

Koude koolvisfilet gadverdamme :eek:
Wat un bastard en jij daar proberen lekker droog te worden en dan zit hij daar lekker pizza te eten :rolleyes:

bij ons waren ze gister bier aan het drinken haha, in sportbidons weliswaar:P
kon er wel om lachen hahah

OT- 6e dag nu en 2 mensen zien al verschil, gaat goeie kant op blijkbaar:D

bij ons waren ze gister bier aan het drinken haha, in sportbidons weliswaar:P
kon er wel om lachen hahah

OT- 6e dag nu en 2 mensen zien al verschil, gaat goeie kant op blijkbaar:D

Wat heb je nu uiteindelijk gedaan met je voeding / cardio als gameplan voor tijdens je cycle? :)

Eten zoveel als je kan, vrij dirty nu maar kom geen vet aan, denk eraan nog een potje epi te bestellen of bridgen into ultradrol Heb geen enkele side en people start to notice already

Cardio is 30km fietsen per dag

Hoe zie je die Bridge voor je dan??

BB via Tapatalk

Epi 60 60 60 60 0. 0. 0
ultrav 0 0 0 8 12 16 20

beetje onduidelijk maar je doet de laatste week epi in combi met ultra

Kun je er wat meer over uitleggen? Wat is Ultra V? Is dat de ultradrol? Is dit geen gemethyleerde PH dan?

zeker, ultradrol is een soort superdrol alleen de sides zijn wat minder heftig en het is idd gemethyleerd..

ultradrol komt in capsules van 4mg per cap, zal even wat info voor je zoeken

http://www.prohormoneforum.com/store/featured-products/antaeus-ultradrol.html

Ultradrol is the world's best legal bulking and repartitioning agent. Nothing available can induce changes in strength, muscle mass, and body composition like Ultradrol. None are better. Ne plus ultra.

The active ingredient in Ultradrol is an active and highly orally-bioavailable compound engineered to strongly resist metabolic breakdown on both the A and D rings -- precisely where other active hormonal molecules typically degrade into estrogenic or biologically-inactive metabolites. As a result, Ultradrol has a superior pharmacokinetic profile and exceptional potency. It does not aromatize into any estrogenic compound and has no affinity for the progesterone receptor, so estrogen and progesterone receptor mediated side effects are of no concern.

Structural characteristics:
Δ1-2: Renders the A-ring resistant to reductive metabolism by the 3-hydroxysteroid dehydrogenase enzyme; increases anabolic potency.
2-methyl: Planar 2-methyl group further protects the A-ring from the usual metabolic reduction; modulates the androgenic and anabolic potency of the compound via interfering with receptor binding.
17α-methyl: Inhibits reductive metabolism by the 17-hydroxysteroid dehydrogenase enzyme, thereby increasing oral bioavailablity.

Key traits:
-Active compound. No conversion required.
-Remarkably resistant to metabolic reduction
-High anabolic potency
-Zero conversion to estrogen
-Orally bioavailable

wacht nog een paar dagen af en dan beslis ik of ik epistane erbij koop of ultradrol( iets in die geest)
voel me er zoals het nu gaat super bij namelijk

Hoeveel weken ga je dan totaal ON?

6/7, en dan de pct natuurlijk

okay, ben benieuwd wat je keus wordt!

ja ben egt aan het twijfelen, ik zie nu al egt verschillen dat ik denk nou... 6 dagen bezig hahah

Haha :p ik ben ook aan het nadenken over een volgende cycle... Er zijn zoveel PH's als je goed gaat zoeken... Maar wellicht ga ik wel voor 12 weken test-e met Epi als kickstart :D

ja maar dat is het juist, 3 PH cycles vind ik toch meer als zat ( dit is me 2e)
voel me alleen zo lekker nu haha,

Zo n bridge naar ultradrol lijkt me ook wel nice.
Zelf begin ik over 2 weken met mijn h-drol/11-oxo cycle.
Zit alleen nog te twijfelen of ik een soort van SD kickstart van 2 of 3 weken op 10mg ED erbij pak. Zie dit veel op US boards en met heelveel goede resultaten. Ik heb al een potje SD met 5mg caps thuis liggen, echter weet ik niet of ik dit wel aan durf:p

Laatst bewerkt:
Die Epi-Ultra bridge klinkt heftig!

Wat zijn de ervaringen hier met 11-OXO en lethargy? Op anabolicminds lees ik daar toch vrij heftige posts over. Lethargy is echt een no-go ivm mijn ieuwe baan.

Zo n bridge naar ultradrol lijkt me ook wel nice.
Zelf begin ik over 2 weken met mijn h-drol/11-oxo cycle.
Zit alleen nog te twijfelen of ik een soort van SD kickstart van 2 of 3 weken op 10mg ED erbij pak. Zie dit veel op US boards en met heelveel goede resultaten. Ik heb al een potje SD met 5mg caps thuis liggen, echter weet ik niet of ik dit wel aan durf:p

Meer is niet beter ;) Zou het zelf iig niet doen. Methyl op methyl is in mijn boekje nog steeds een no-go, wat die 75 KG wegende superdudes op PH-forum of op de US-boards ook doen hehe :D

Die Epi-Ultra bridge klinkt heftig!

Wat zijn de ervaringen hier met 11-OXO en lethargy? Op anabolicminds lees ik daar toch vrij heftige posts over. Lethargy is echt een no-go ivm mijn ieuwe baan.

Tsja, je gaat het van H-drol soieso al krijgen. Probeer eens tyrosine.

Haha :p ik ben ook aan het nadenken over een volgende cycle... Er zijn zoveel PH's als je goed gaat zoeken... Maar wellicht ga ik wel voor 12 weken test-e met Epi als kickstart :D

Join the club, was ook mijn volgende plan!

Eten zoveel als je kan, vrij dirty nu maar kom geen vet aan, denk eraan nog een potje epi te bestellen of bridgen into ultradrol Heb geen enkele side en people start to notice already

Cardio is 30km fietsen per dag

t*ring, 30 KM!? Goed bezig! Let wel op met zout; mijn ervaring is dat je hier tijdens je epi geen last van hebt, maar daarna wel eens flink wat vocht aan kunt zetten. Zorg dus dat je dieet klopt on-cycle, om je gains tijdens je PCT te behouden.

Ben laatste tijd wat meer aan het opzoeken over PH's.. met name epi omdat dit me een goede kuur leek om mee te beginnen! Nu vind ik echter veel sites met onderzoeken, en veel van die sites zeggen dat er ingredienten inzitten die niet op het etiket zitten. Dus linke zooi om in te nemen? Is dit echt bevestigd of weer van die nonsens verhalen om mij af te schrikken??

Join the club, was ook mijn volgende plan!

Wanneer ga je beginnen?

Ben laatste tijd wat meer aan het opzoeken over PH's.. met name epi omdat dit me een goede kuur leek om mee te beginnen! Nu vind ik echter veel sites met onderzoeken, en veel van die sites zeggen dat er ingredienten inzitten die niet op het etiket zitten. Dus linke zooi om in te nemen? Is dit echt bevestigd of weer van die nonsens verhalen om mij af te schrikken??

Post anders de links naar de onderzoeken eens?

Terug
Naar boven