- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja je vind tegenwoordig overal van dat soort zogenaamde onderzoeken. Je zou al bijna niks meer durven eten/drinken..![]()
Tsja, je gaat het van H-drol soieso al krijgen. Probeer eens tyrosine.
Wanneer ga je beginnen?
Post anders de links naar de onderzoeken eens?
Na mijn jaarlijkse "misdraagvakantie" in een duister oord begin ik rond september met test/epi en eventueel proviron
Jij? Je Epi kickt goed in las ik trouwens hehe 
Als het hoofdoel cutten is en de side die je het meest wil vermijden lethargy is, welke PH zou je dan aanraden? Toch 11-OXO, of een adere PH en op welke dosis? Thnx!
Met een optimistische instelling, en eventueel wat l-tyrosine/carnitrine valt die lethargy reuze mee.vinden jullie nou dat PH ook onder niet natty vallen? nee zeker.
en kan je dit gewoon via site bestellen ? las laatst volgens mij iemand die een pro hormoon runde in zijn nakuur van een echte AAS kuur? is dat aan te raden?

Ik begin maandag met een 8 weeks feestje van H-drol / 11-OXO i.c.m een strak dieet en een shitload aan cardio om wat droger te staanNa mijn jaarlijkse "misdraagvakantie" in een duister oord begin ik rond september met test/epi en eventueel proviron
Jij? Je Epi kickt goed in las ik trouwens hehe
![]()

Als het hoofdoel cutten is en de side die je het meest wil vermijden lethargy is, welke PH zou je dan aanraden? Toch 11-OXO, of een adere PH en op welke dosis? Thnx!
Wat is een gebruikelijke PCT voor 11-OXO als je het als standalone gebruikt in een cut?
Om te cutten heb je niet veel nodig hoor. 5mg superdrol of 20-30mg epistane...
Hangt af van dosering en lengte van je cycle...
eerste echte roidrage vandaag
ruzie met leraar, iemand had me tas weggepakt en werd er even later uitgestuurd dus ik vragen van waar is me tas, die leraar tot 3x aan toe nee je hoeft hem niks te vragen, ik zo IK mag toch gotverdomme men tas wel terug vragen ( heel hard schreeuwend) mag er niet meer in komen eerst
-- achteraf dom natuurlijk, kan ik morgen weer sorry zeggen( ruzie houden is nog dommer)

eerste echte roidrage vandaag
ruzie met leraar, iemand had me tas weggepakt en werd er even later uitgestuurd dus ik vragen van waar is me tas, die leraar tot 3x aan toe nee je hoeft hem niks te vragen, ik zo IK mag toch gotverdomme men tas wel terug vragen ( heel hard schreeuwend) mag er niet meer in komen eerst
-- achteraf dom natuurlijk, kan ik morgen weer sorry zeggen( ruzie houden is nog dommer)
dacht dat de onderdrukking van pro hormomen mogelijk te verwaarlozen was ( op zeer low dose, bijv 15 mg epi ofzo)Kleine kanttekening bij de laatste nee. In de nakuur inderdaad niet, maar als bridge tussen kuur en nakuur zou wel kunnen.
Het lijkt mij bijvoorbeeld een interessante optie om 11-OXO toe te voegen aan de laatstse 6 weken van je test-e kuur en de twee weken tot je nakuur doortrekken. Op basis van alle logs is de meeste rek er in de laatse weken toch al uit, maar zou je juist wat kunnnen hebben aan de gunstige invloed op cortizol en vetverdrandende werking van 11-OXO.
Uiteraard niets dat onderdrukt in een nakuur!![]()