AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Gevalletje wij van wc eend...

BB via Tapatalk

Ja je vind tegenwoordig overal van dat soort zogenaamde onderzoeken. Je zou al bijna niks meer durven eten/drinken.. :P

Ja je vind tegenwoordig overal van dat soort zogenaamde onderzoeken. Je zou al bijna niks meer durven eten/drinken.. :P

Een artikel beoordelen op betrouwbaarheid is zo lastig vaak niet. Als er midden door een tekst staat; klik here to buy prohormones hoef je het niet te lezen.

In de AAS sectie heb je ook vaak mensen die een topic starten; mijn dealer adviseert mij deze kuur.......Dealers zijn voor spullen kopen en NOOIT voor advies want dat kan niet objectief zijn. Dealers adviseren met in hun hoofd wat ze verkopen willen. Dat is met die link ook idd een geval wij van wc eend.

Echte onderzoeken vind je op pubmed of andere medische zoeksites maar ja die onderzoeken nooit prohormonen.

Tsja, je gaat het van H-drol soieso al krijgen. Probeer eens tyrosine.

Als het hoofdoel cutten is en de side die je het meest wil vermijden lethargy is, welke PH zou je dan aanraden? Toch 11-OXO, of een adere PH en op welke dosis? Thnx!

Wat is een gebruikelijke PCT voor 11-OXO als je het als standalone gebruikt in een cut?

Wanneer ga je beginnen?

Post anders de links naar de onderzoeken eens?

Ik begin maandag met een 8 weeks feestje van H-drol / 11-OXO i.c.m een strak dieet en een shitload aan cardio om wat droger te staan ;) Na mijn jaarlijkse "misdraagvakantie" in een duister oord begin ik rond september met test/epi en eventueel proviron ;) Jij? Je Epi kickt goed in las ik trouwens hehe :D

Als het hoofdoel cutten is en de side die je het meest wil vermijden lethargy is, welke PH zou je dan aanraden? Toch 11-OXO, of een adere PH en op welke dosis? Thnx!

Absoluut H-drol en/of 11-OXO. De lethargy is slechts een kleine bijkomstigheid, het is niet alsof je er heel de dag bijzit als een zoutzak, zoals vaak het geval is met een hoge dosis Superdrol of een ander exotisch goedje ;) Met een optimistische instelling, en eventueel wat l-tyrosine/carnitrine valt die lethargy reuze mee.

ik zal idd uitkijken met de zout, denk dat ik dit 10-14dagen voor het einde ( niet van de pct maar van epi zelf) er bijna helemaal uitgooi en nu nog mooi 3/4weken door bulk

vinden jullie nou dat PH ook onder niet natty vallen? nee zeker.

en kan je dit gewoon via site bestellen ? las laatst volgens mij iemand die een pro hormoon runde in zijn nakuur van een echte AAS kuur? is dat aan te raden?

vinden jullie nou dat PH ook onder niet natty vallen? nee zeker.

en kan je dit gewoon via site bestellen ? las laatst volgens mij iemand die een pro hormoon runde in zijn nakuur van een echte AAS kuur? is dat aan te raden?

Kleine kanttekening bij de laatste nee. In de nakuur inderdaad niet, maar als bridge tussen kuur en nakuur zou wel kunnen.

Het lijkt mij bijvoorbeeld een interessante optie om 11-OXO toe te voegen aan de laatstse 6 weken van je test-e kuur en de twee weken tot je nakuur doortrekken. Op basis van alle logs is de meeste rek er in de laatse weken toch al uit, maar zou je juist wat kunnnen hebben aan de gunstige invloed op cortizol en vetverdrandende werking van 11-OXO.

Uiteraard niets dat onderdrukt in een nakuur! :duh:

Ik begin maandag met een 8 weeks feestje van H-drol / 11-OXO i.c.m een strak dieet en een shitload aan cardio om wat droger te staan ;) Na mijn jaarlijkse "misdraagvakantie" in een duister oord begin ik rond september met test/epi en eventueel proviron ;) Jij? Je Epi kickt goed in las ik trouwens hehe :D

H-Drol en OXO @ 8 weken lekker hoor :cool:

Weet nog niet wanneer ik de Epi/Test cycle ga doen, eerst deze cycle maar eens afmaken en 4 weekjes nakuren. Dan sowieso 10 weken OFF dus op zijn vroegst ergens in Juli/Augustus.

Denk dat ik ook eerst wat ga cutten in Juni/Juli. Wil toch wel van dat vetlaagje af eigenlijk. :rolleyes:

Om te cutten heb je niet veel nodig hoor. 5mg superdrol of 20-30mg epistane...

Wat is een gebruikelijke PCT voor 11-OXO als je het als standalone gebruikt in een cut?

Hangt af van dosering en lengte van je cycle...

Nee, op die dosering zou ik nooit een pct doen.

eerste echte roidrage vandaag

ruzie met leraar, iemand had me tas weggepakt en werd er even later uitgestuurd dus ik vragen van waar is me tas, die leraar tot 3x aan toe nee je hoeft hem niks te vragen, ik zo IK mag toch gotverdomme men tas wel terug vragen ( heel hard schreeuwend) mag er niet meer in komen eerst

-- achteraf dom natuurlijk, kan ik morgen weer sorry zeggen( ruzie houden is nog dommer)

ruzie met leraar, iemand had me tas weggepakt en werd er even later uitgestuurd dus ik vragen van waar is me tas, die leraar tot 3x aan toe nee je hoeft hem niks te vragen, ik zo IK mag toch gotverdomme men tas wel terug vragen ( heel hard schreeuwend) mag er niet meer in komen eerst

-- achteraf dom natuurlijk, kan ik morgen weer sorry zeggen( ruzie houden is nog dommer)

Haha, yeahbuddy! Merkte zelf ook dat ik van epistane vaak extreem snel aangebrand was hehe :D

ja heb hier best wel erg last van haha, wel grappige side
zit me alleen even dwars dat leraren zeiden, je doet ons een plezier als je niet meer terug komt, en even later je hoeft niet terug te komen

dus hoop dat ik morgen beetje goed kan maken..

uit verveling biceps maar licht pakken icm onderrug en buik

whahahahaha dat is geen roidrage gek! je staat gewoon in je recht en die leraar van je moet maar ff normaal doen.
wel goed van je dat je het zo op pakt!!!

wat helpt voor een sneller herstel na een epie kuur? tijdens je pct?

Kleine kanttekening bij de laatste nee. In de nakuur inderdaad niet, maar als bridge tussen kuur en nakuur zou wel kunnen.

Het lijkt mij bijvoorbeeld een interessante optie om 11-OXO toe te voegen aan de laatstse 6 weken van je test-e kuur en de twee weken tot je nakuur doortrekken. Op basis van alle logs is de meeste rek er in de laatse weken toch al uit, maar zou je juist wat kunnnen hebben aan de gunstige invloed op cortizol en vetverdrandende werking van 11-OXO.

Uiteraard niets dat onderdrukt in een nakuur! :duh:
dacht dat de onderdrukking van pro hormomen mogelijk te verwaarlozen was ( op zeer low dose, bijv 15 mg epi ofzo)

Terug
Naar boven