XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

whahahahaha dat is geen roidrage gek! je staat gewoon in je recht en die leraar van je moet maar ff normaal doen.
wel goed van je dat je het zo op pakt!!!

naja de halve klas keek zo van hij gaat die leraar er 1tje aanmeppen haha + dat ik dit niet winnen kan hea, leraar hebben altyd gelijk hier

vandaag men 30km cardio niet kunnen doen, blond chickie moest en zou me slepen want het was zielig dat ik moest fietsen, naja is niet anders dan hahah

Laatst bewerkt:
momenteel met hdrol bezig maar als ik een dosis neem dan heb ik soms na een half uur een licht branderig gevoel van ongeveer een half uur in me maag. Dit had ik ook met eca. Je zou het kunnen omschrijven als een soort lichte maagzuur maar het kotm ook niet zo hoog

weten jullie hoe dit komt?

naja de halve klas keek zo van hij gaat die leraar er 1tje aanmeppen haha + dat ik dit niet winnen kan hea, leraar hebben altyd gelijk hier

vandaag men 30km cardio niet kunnen doen, blond chickie moest en zou me slepen want het was zielig dat ik moest fietsen, naja is niet anders dan hahah

Dat je het niet kan winnen klopt, moet je ook niet proberen (krijg je alleen maar gezeik mee) want dat is te lastig. Maar je mag zeker wel regelmatig laten weten dat je een eigen mening hebt ouwe

Hallo,
Ik train nu bijna 2,5 jaar waarvan 2 jaar serieus.
De laatste tijd ben ik erg nieuwsgierig naar ph's heb er veel goede dingen over gelezen.
Nu lees ik veel over H-drol. Heb al een beetje gezocht maar kom een hoop verschillende doseringen tegen.
De een begint bijvoorbeeld met 50mg de eerste week en maakt er de overige 4 weken 75m van.
Maar ik lees er ook die er op 100mg pakken. Wat raden jullie me aan?
En als nakuur nolva 4 weken op 20-20-10-10?
Ik heb overigens ook al rondgekeken wat het zoal kost.
Kwam helladrol(merkloos denk ik) en h-drol (competitive labs) welke raden jullie me aan?

Gr

Helladrol is een legitieme H-drol kloon en is prijs technisch het meest voordelig. Ik zou dan dus ook voor de Helladrol gaan.

Ik zou de H-drol 6 weken op 75mg per dag pakken. Aangezien je met de Helladrol 180 caps van 25mg krijgt, kun je tijdens de cycle nog besluiten (als alles goed gaat) om de dosis naar 100mg per dag te verhogen.

Nakuur ziet er goed uit. Je zou er eventueel nog een testbooster bij kunnen pakken.
Bijv. DAA op 3g per dag voor 4 weken.

Ik hoor inderdaad ook veel dat Hellodrol een van de betere Halodrol klonen is, zijn er mensen die deze Halodrol kloon geprobeerd hebben?

Helladrol is een legitieme H-drol kloon en is prijs technisch het meest voordelig. Ik zou dan dus ook voor de Helladrol gaan.

Ik zou de H-drol 6 weken op 75mg per dag pakken. Aangezien je met de Helladrol 180 caps van 25mg krijgt, kun je tijdens de cycle nog besluiten (als alles goed gaat) om de dosis naar 100mg per dag te verhogen.

Nakuur ziet er goed uit. Je zou er eventueel nog een testbooster bij kunnen pakken.
is er eigenlijk nog iets wat je goed met H-drol kan stacken?

Die test booster dus tijdens de nakuur?
En hoe zit het met libido? Zal dat inzakken tijdens de nakuur?

Gr

is persoonsgebonden, denk niet dat veel mensen libido problemen hebben met halodrol.

Ga over 1,5 week ook beginnen met mijn h-drol/11-oxo cycle:)
H-drol 6 weken op 100mg en 11-oxo 6 weken op 875mg.
Kan niet wachten om te beginnen!:)

Heey
Heb 2 jaar geleden in juni kuurtje h-drol gedaan en vorig jaar zelfde tijd havoc kuurtje..beide in de cut en toen wat droger geworden en geen kracht of kgs ingeleverd..
Wil nu in april gaan knallen nog net voordat ik mei/juni ga cutten weer..wat raadde jullie mee aan?wil nu nog wat kilo massa erop pakken..en wil nu wat zwaarder als havoc en h-drol proberen..beide keren geen last van sides gehad..
Thanks alvast!

Je kunt Sdrol of Udrol wellicht een kans geven. Wel even goed inlezen uiteraard!

Heey
Heb 2 jaar geleden in juni kuurtje h-drol gedaan en vorig jaar zelfde tijd havoc kuurtje..beide in de cut en toen wat droger geworden en geen kracht of kgs ingeleverd..
Wil nu in april gaan knallen nog net voordat ik mei/juni ga cutten weer..wat raadde jullie mee aan?wil nu nog wat kilo massa erop pakken..en wil nu wat zwaarder als havoc en h-drol proberen..beide keren geen last van sides gehad..
Thanks alvast!

Kan je beter nu cutten en daaropvolgend een kuurtje doen voor wat schone massa. Als je direct na je kuurtje gaat cutten dan verlies je de gewonnen gains heel snel omdat je hormoonbalans nog niet stabiel is. Aanbevolen wordt om toch wel 1-2 maanden te wachten na je kuurtje met een cut.

Is het overigens iets om te bridgen met 11-oxo na mijn epi cycle richting de PCT?

Dus 6 weken Epi: 40/40/50/50/50/50
Dan 4 weken 11OXO: 400/400/400/400
Dan 4 weken Nolva: 20/20/10/10

Iemand hier advies over??

Ik zou de 11-oxo dan pakken als je nog 2 weken te gaan hebt met de Epi.
Week 1-6: Epi
Week 5-8: 11-oxo

Dosering van 400 mg is denk ik te laag voor de 11-oxo. Ik zou dit dan toch wel rond de 600-900mg doseren.

Laatst bewerkt:
Okay maar ik ben vandaag aan de laatste 2 weken begonnen van de Epi... En 11-Oxo heb ik niet in huis :p

Heeft het 2 weken nodig voordat het resultaten geeft dan?

Terug
Naar boven