AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik zou de 11-oxo dan pakken als je nog 2 weken te gaan hebt met de Epi.
Week 1-6: Epi
Week 5-8: 11-oxo

Dosering van 400 mg is denk ik te laag voor de 11-oxo. Ik zou dit dan toch wel rond de 900mg doseren.
Dus jij adviseert het met Epistane?
Dacht dat H-drol en 11-Oxo al goede combi waren?
En zie dat je vrij hoge dosissen 11-Oxo binnen moet krijgen het komt neer op 7 caps per dag ( 875mg ) ik ben zelf een zware jongen ( 118 kg ) is deze dosis dan voldoende voor mij of?
Nakuur alsnog 20 20 10 10?

Nee ik adviseer niet het met Epistane te nemen.
Hij vroeg of hij nog 11-oxo kon pakken bij zijn epi kuur en daar gaf ik advies op.

Zelf neem ik h-drol met 11-oxo.

Ik heb op amerikaanse boards mensen meer dan 1g aan 11-oxo zien pakken en dit dan zien stacken met een andere ph.

Persoonlijk zou ik eerder een hogere dosis pakken dan een lage dosis van 11-oxo.
Met jou gewicht zou ik dus wel 900mg of hoger pakken.

Maar wat ben je precies van plan dan?

Is het overigens iets om te bridgen met 11-oxo na mijn epi cycle richting de PCT?

Dus 6 weken Epi: 40/40/50/50/50/50
Dan 4 weken 11OXO: 400/400/400/400
Dan 4 weken Nolva: 20/20/10/10

Iemand hier advies over??

Tsja, ik heb nog nergens overtuigend bloedwerk gezien waaruit blijkt dat 11-OXO niet onderdrukt op bijv. 400 mg. Ik zou het dan ook op "better be safe than sorry" spelen, en je 6 weken epi laten voor wat het is ;) Beter dan dan dat je je herstel bemoeilijkt. Hoeveel KG heb je tot nu toe gegained? Plus, het is je eerste cycle.

Ik zou de 11-oxo dan pakken als je nog 2 weken te gaan hebt met de Epi.
Week 1-6: Epi
Week 5-8: 11-oxo

Dosering van 400 mg is denk ik te laag voor de 11-oxo. Ik zou dit dan toch wel rond de 600-900mg doseren.

En hoe gaat dit zijn PCT dan makkelijker maken, als hij stopt op de sterkste compound waar hij de grootste shutdown van krijgt, en daarna zijn test. gehalte ook nog eens gaat onderdrukken met 600-900 mg. 11-OXO? Ik zie daar echt de meerwaarde niet van in. Als je bang bent voor cortisol, of je wilt langer ON blijven, ga dan voor Test-E, of koop wat PES Erase voor na je epi cycle. Just my 2 cents.

Nee ik adviseer niet het met Epistane te nemen.
Hij vroeg of hij nog 11-oxo kon pakken bij zijn epi kuur en daar gaf ik advies op.

Zelf neem ik h-drol met 11-oxo.

Ik heb op amerikaanse boards mensen meer dan 1g aan 11-oxo zien pakken en dit dan zien stacken met een andere ph.

Persoonlijk zou ik eerder een hogere dosis pakken dan een lage dosis van 11-oxo.
Met jou gewicht zou ik dus wel 900mg of hoger pakken.

Maar wat ben je precies van plan dan?

Op hoeveel ga jij 11-OXO nemen naast je H-drol? ;) Begin zelf op 600 mg., anders werd het écht te prijzig voor 8 weken hehe :D

Eh ik doe 6weken op 875mg per dag:)

Wanneer zou ik dan met de test-e moeten beginnen?? :rolleyes:

BB via Tapatalk

Wat denken jullie van Epistane/Havoc + 1,4 AD BOLD ?
Mooie stack dacht ik zo toch?

Natuurlijk wel met de benodigde en juiste PCT en tijdens de cycle liver support etc..

Wanneer zou ik dan met de test-e moeten beginnen?? :rolleyes:

BB via Tapatalk

Ik zou even herstellen, kijk hoe je op nolvadex reageert, en hoe jouw lichaam reageert op een PCT (en of je in staat bent d.m.v intelligentie je KG's vast te houden), en pas over 1 a 2 maanden aan de test gaan ;) Pak iig niet meer dan 200/300 mg. 11-OXO als bridge.

Wat denken jullie van Epistane/Havoc + 1,4 AD BOLD ?
Mooie stack dacht ik zo toch?

Natuurlijk wel met de benodigde en juiste PCT en tijdens de cycle liver support etc..

Waar haal je bold vandaan trouwens? :) Stack ziet er prima uit ;)

Ik weet dat je gelijk hebt maar ik heb een BBer met hoorntjes op mijn schouder.. En op de Andere een ecto met vleugeltjes... :D

BB via Tapatalk

4,4 kg gegained op de laatste dag van H-drol (6 weken 75 mg). Nu 2 weken in nakuur (Nolva 20-20-10-10) en reversatrol voor een maand. Zelfde voedingsschema als in de kuur. Alleen trainingsintensiteit iets teruggeschroefd, maar wel 2 kg lichter.

Hoop dat het hier bij blijft.

Dit was mijn eerst PH kuur en waarschijnlijk ook meteen mijn laatste.

4,4 kg gegained op de laatste dag van H-drol (6 weken 75 mg). Nu 2 weken in nakuur (Nolva 20-20-10-10) en reversatrol voor een maand. Zelfde voedingsschema als in de kuur. Alleen trainingsintensiteit iets teruggeschroefd, maar wel 2 kg lichter.

Is het niet bevallen? Of wilde je gewoon 1x proberen?

Hoeveel kcal. at je precies on cycle, en hoe zag/ziet je trainingsschema er nu uit? :)

tja zou eerder meteen voor de echte AAS gaan en niet mijn tijd/geld verdoen met PH, tenzij bijvoorbeeld wat ymir zegt tussen cycles om te cutten is wel leuk

ik blijf het een leuk opstapje vinden ( niet dat het minder schadelijk is, maar kijken of je sides ondervind enz) ook al verschilt dat per compound

Waar haal je bold vandaan trouwens? :) Stack ziet er prima uit ;)

Een kameraad van mij heeft nog BOLD staan.

Ik begin te twijfelen tussen de volgende stacks

Havoc/epistane + BOLD + PCT

H-drol + cynostane + PCT

Wat raden jullie aan? of zijn ze beide goed....?

Laatst bewerkt:
Ik zou de cynostane niet pakken, heb daar namelijk weinig goeds over gelezen.
Ik zou dan eerder voor de optie Epi + Bold of H-drol + Bold gaan. De Bold zul je wel op +600mg moeten pakken wil je daar iets van merken.

Wordt wel een prijzige stack als ik dat zo zie. Geloof dat je de Bold nog bij predatornutrition en powermyself kunt krijgen.

Ik zou de cynostane niet pakken, heb daar namelijk weinig goeds over gelezen.
Ik zou dan eerder voor de optie Epi + Bold of H-drol + Bold gaan. De Bold zul je wel op +600mg moeten pakken wil je daar iets van merken.

Wordt wel een prijzige stack als ik dat zo zie. Geloof dat je de Bold nog bij predatornutrition en powermyself kunt krijgen.
tnx!

Wie weet er verder een aantal goede webwinkels voor PH's ?
Ik probeer ff een lijstje te maken.

Powermyself.com
Predatornutrition.co.uk
Dragonnutrition.co.uk
Cheapuksupplements.co.uk
Taylermadesupplements.com
Bodybuildingwarehouse

Zijn allemaal sites uit de UK.
En zo zijn er nog wel een paar.
Heb zelf bij predatornutrition en powermyself besteld.
Qua prijs is powermyself redelijk voordelig.

Laatst bewerkt:
Powermyself.com
Predatornutrition.co.uk
Dragonnutrition.co.uk
Cheapuksupplements.co.uk
Taylermadesupplements.com
Bodybuildingwarehouse

Zijn allemaal sites uit de UK.
En zo zijn er nog wel een paar.
Heb zelf bij predatornutrition en powermyself besteld.
Qua prijs is powermyself redelijk voordelig.

tnx!

aardig stil hier niet..

Terug
Naar boven