XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Iedereen is aan het zorgen dattie zijn meidoornbes op tijd binnen heeft, aangezien er volgens mij weer wat mensen bezig zijn met een cycle hehe :D Ik ben sinds vandaag gestart met 11-OXO/H-drol op 800, respectievelijk 125 mg. ;) Zal van tijd tot tijd updates posten. Draai een recomp/cut, waarbij ik iets boven onderhoud eet (3700 kcal.; tijdens een bulk is het 4800 kcal, clean), en ik per week 3500 kcal. verbrand d.m.v cardio.

Succes Alain, wat is je doel met deze cycle?

Je leest vaak dat mensen in de US tijdens hun kuur er bijvoorbeeld Lever-milk bijnemen.
zijn deze dingen nou echt nodig of?
ik neem aan dat een nakuur toch ook genoeg doet, en dat je lever vanzelf wel weer hersteld?
zoniet... weten jullie dan een aantal goede producten die je tijdens de kuur kan nemen om je cycle te ondersteunen?

Je leest vaak dat mensen in de US tijdens hun kuur er bijvoorbeeld Lever-milk bijnemen.
zijn deze dingen nou echt nodig of?
ik neem aan dat een nakuur toch ook genoeg doet, en dat je lever vanzelf wel weer hersteld?
zoniet... weten jullie dan een aantal goede producten die je tijdens de kuur kan nemen om je cycle te ondersteunen?

Milk thistle = Mariadistel. Dit helpt de leverreiniging, maar als je ON bent wil je dat eigenlijk niet omdat ook de AAS uit je bloed gezuiverd wordt. Daarom kun je het beste vóór je kuur en in je nakuur Mariadistel supplementeren.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 18:45 ----------

Iedereen is aan het zorgen dattie zijn meidoornbes op tijd binnen heeft, aangezien er volgens mij weer wat mensen bezig zijn met een cycle hehe :D Ik ben sinds vandaag gestart met 11-OXO/H-drol op 800, respectievelijk 125 mg. ;) Zal van tijd tot tijd updates posten. Draai een recomp/cut, waarbij ik iets boven onderhoud eet (3700 kcal.; tijdens een bulk is het 4800 kcal, clean), en ik per week 3500 kcal. verbrand d.m.v cardio.

Dat zijn aardig wat uurtjes in de sportschool die cardio. Hoeveel krachttraining doe je dan in de week?

Milk thistle = Mariadistel. Dit helpt de leverreiniging, maar als je ON bent wil je dat eigenlijk niet omdat ook de AAS uit je bloed gezuiverd wordt. Daarom kun je het beste vóór je kuur en in je nakuur Mariadistel supplementeren.

Dat dus, gewoon in je PCT nemen zodat het proces wat sneller verloopt qua herstel v/d lever.

Dat dus, gewoon in je PCT nemen zodat het proces wat sneller verloopt qua herstel v/d lever.
ik vroeg het me gewoon af omdat een hoop lui in de VS er meestal iets bij nemen tijdens de kuur, maar in principe is dit dus niet nodig zoals ik al dacht.
geld dat ook voor producten zoals superdrol of ultradrol?

ik vroeg het me gewoon af omdat een hoop lui in de VS er meestal iets bij nemen tijdens de kuur, maar in principe is dit dus niet nodig zoals ik al dacht.
Ik heb meerdere phs gebruikt(boladrol,3ad,epi,decavol en nog 1 waar ik ff niet kan opkomen) en heb nog nooit een leverreiniger genomen.

Ik heb meerdere phs gebruikt(boladrol,3ad,epi,decavol en nog 1 waar ik ff niet kan opkomen) en heb nog nooit een leverreiniger genomen.

Dat zegt natuurlijk weinig. Ik heb het in het verleden ook wat kuurtje genomen en nog meer prohormonen. 1 keer heb ik 2 weken na de nakuur van h-drol (dus in het totaal 6 weken later) een bloedtest gedaan omdat ik erg moe was, dit bleek achteraf pfeiffer echter waren mijn lever enzymen volgens de dokter een klein beetje verhoogd en weite zij dit aan de pfeiffer.

Succes Alain, wat is je doel met deze cycle?

Het doel is om op zoveel mogelijk op gewicht te blijven, en 4% vet kwijt te raken ;)

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 18:45 ----------

Dat zijn aardig wat uurtjes in de sportschool die cardio. Hoeveel krachttraining doe je dan in de week?

Ik train 4 x in de week, HIT, Yates stijl. De trainingen duren dus ongeveer 30/40 minuten. Verder fiets ik 10 x per week 6,5 KM binnen 20 minuten, zorg daarnaast dat ik 300 kcal. na iedere training verbrand, en houd op zondag een cardio sessie waarbij ik 800 kcal. verbrand ;) Al met al valt het dus mee; kwestie van geen auto meer pakken, maar als een idioot fietsen, stoplichten negeren met een overdosis caffeine op hehe :D

Heb tijdens mijn eerste cycle bloedwerk laten doen tijdens een epi cycle zonder support sups, en er was een kleine verhoging ;) Papanilala zal je hetzelfde vertellen. Ik zou je geld lekker in je zak laten zitten, en eventueel detox-one o.i.d kopen van XXL nutrition. Meidoornbes is wel echt een aanrader. Bij zwaardere compounds zoals S-drol zou ik wel iets van extra bescherming nemen, zoals op tunedsports netjes wordt aangeraden (tenzij je een lage dosis pakt). Maar ik ben dan ook van mening dat als je aan de zware shit wilt gaan je beter voor een test/tren o.i.d kunt gaan... doe het dan goed, i.p.v van een slopend product a la superdrol te pakken :D

welke sup's gebruiken jullie tijdens je kuur? creatine?bcaa's whey? andere dingens?

- Whey met Amino's
- Visolie
- Meidoorn
- Glucosamine

Cranberrysap en frambozen :D

Superdrol is wel heavy shit!

Wat is jouw ervaring met support sups? Jij hebt ook al wat cycles achter de rug. Heb zelf het idee dat slechts meidoornbes de moeite waard is; en je wat betreft de rest beter je geld kunt uitgeven aan eten. Pak nu dan ook niets, behalve meidoornbes. Was het beu om 80 euro meer kwijt te zijn voor een cycle ;)

Visolie vind ik toch wel een aanrader bij Epi... Zonder heb ik echt merkbaar last van mijn schoudergewrichten. Overigens merk ik niets of nauwelijks iets van de Glucosamine, dus heb het potje opgemaakt en laat die voortaan voor wat het is.

hoeveel ben je eigenlijk kwijt voor een goede epi cycle ? want met AAS ben ik altijd best veel kwijt (ben maar arme student ;) )

Incluis supps.. Ongeveer 200,-

Terug
Naar boven