Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Allaine waar heb je de meidoornbes gehaald?
Zelf heb ik mijn kuurtje nog even een paar weken uitgesteld i.v.m. met een feestje wat ik over 2 weken heb;).

Visolie vind ik toch wel een aanrader bij Epi... Zonder heb ik echt merkbaar last van mijn schoudergewrichten. Overigens merk ik niets of nauwelijks iets van de Glucosamine, dus heb het potje opgemaakt en laat die voortaan voor wat het is.

Uiteraard, visolie pak ik standaard (ook off cycle), 6 gram per dag ;) Tezamen met een multivit en vitamine b5. Over glucosamine had ik inderdaad ook het idee dat omega 3 zijn werk al prima deed zonder ;)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 13:24 ----------

Allaine waar heb je de meidoornbes gehaald?
Zelf heb ik mijn kuurtje nog even een paar weken uitgesteld i.v.m. met een feestje wat ik over 2 weken heb;).

Hehe, ken het gevoel ;) Niet drinken zuigt inderdaad, maargoed! Bij de tuinen verkopen ze extreem goedkope meidoornbes ;) 2 caps per dag, en je hebt meer dan 1000 mg. beginnen (in cycle support zit bijv. maar 400 mg.)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 13:25 ----------

hoeveel ben je eigenlijk kwijt voor een goede epi cycle ? want met AAS ben ik altijd best veel kwijt (ben maar arme student ;) )

Als je voor epi gaat kun je met 100 euro wel wegkomen ;) Hoeveel ben jij kwijt dan aan een simpel Test-E kuurtje?

Uiteraard, visolie pak ik standaard (ook off cycle), 6 gram per dag ;) Tezamen met een multivit en vitamine b5. Over glucosamine had ik inderdaad ook het idee dat omega 3 zijn werk al prima deed zonder ;)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 13:24 ----------

Hehe, ken het gevoel ;) Niet drinken zuigt inderdaad, maargoed! Bij de tuinen verkopen ze extreem goedkope meidoornbes ;) 2 caps per dag, en je hebt meer dan 1000 mg. beginnen (in cycle support zit bijv. maar 400 mg.)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 13:25 ----------

Als je voor epi gaat kun je met 100 euro wel wegkomen ;) Hoeveel ben jij kwijt dan aan een simpel Test-E kuurtje?

Bij de tuinen hebben ze nu trouwens nieuwe Meidoorn! nu 100 tabs ipv 60 tabs in een potje :) Volgens mij niet heel veel duurder geworden!

100,-? Ligt wel een beetje aan de dosis dan, maar 2 of 3 potjes epi + nolva + visolie + meidoorn + Gluco als je dat wilt... Dan ga ik toch wel over die 100,- heen :o

70mg vanaf vandaag, kreeg net mail dat het pakketje weer verzonden is:D

en idd 100euro red je het niet mee

zit al op 100pond voor epi alleen hah

Your order number 71456 at Predator Nutrition has been updated.

Order status: Part Despatched

Order comment:

Laatst bewerkt:
Ben sinds vandaag weer begonnen met ex-tren van extremesupplements. Dit is een niet gemethyleerd analoog van oral trenbolone. Ben er wel bekend mee, in het verleden ook gebruikt. Ga het gebruiken op 3 x 1 cap per dag, dat komt neer op 150mg stof maar er word natuurlijk minder dan 10% opgenomen in het bloed. In het verleden heb ik er goede resultaten meegeboekt, nadeel is je libido gaat grotendeels weg bij langer dan 4 weken gebruik. Grote voordeel voor mij is droge massa (ivm meerdere vechtsporten) en hardheid heel de dag door en geen DHT analoog, dus verminderde kans op acne of haaruitval. We zullen zien wat deze cycle me weer brengt, pct word 10mg nolvadex en 10mg exestame per dag voor 2 weken.

Oh, da's een interessante, zie je niet veel voorbijkomen. Ben benieuwd of het je weer zo goed gaat bevallen.

Wat waren de behaalde resultaten in het verleden?

drinken jullie helemaal geen alcohol gedurende n cycle?
er gaat bij mij geen maand voorbij zonder n goed feestje!!!
moeilijk te plannen dan.

Ik niet in ieder geval! Is niet moeilijk, gewoon even geen feestjes bezoeken :)

Oh, da's een interessante, zie je niet veel voorbijkomen. Ben benieuwd of het je weer zo goed gaat bevallen.

Ben benieuwd, kan me niet herinneren dat ik toen grote problemen had. Wel weet ik nog snel gepikeerd en weinig libido.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 17:16 ----------

Wat waren de behaalde resultaten in het verleden?

Veel kracht, droog uiterlijk en harde spierpomps. Ik gebruik geen tren voor de massa. Dit spul geeft je meer de beach look, vergelijk het zo maar.

:roflol: de beachlook :D Okay!

ja haha, hoop nu toch egt is te gaan knallen, 15e dag nu, binnen nu en 6 dagen zouden de egte gains moeten komen, anders ga ik toch dirty bulken ( liters chocomelk etc)

Ben sinds vandaag weer begonnen met ex-tren van extremesupplements. Dit is een niet gemethyleerd analoog van oral trenbolone. Ben er wel bekend mee, in het verleden ook gebruikt. Ga het gebruiken op 3 x 1 cap per dag, dat komt neer op 150mg stof maar er word natuurlijk minder dan 10% opgenomen in het bloed. In het verleden heb ik er goede resultaten meegeboekt, nadeel is je libido gaat grotendeels weg bij langer dan 4 weken gebruik. Grote voordeel voor mij is droge massa (ivm meerdere vechtsporten) en hardheid heel de dag door en geen DHT analoog, dus verminderde kans op acne of haaruitval. We zullen zien wat deze cycle me weer brengt, pct word 10mg nolvadex en 10mg exestame per dag voor 2 weken.

Dit is de prohormoon diendione en wordt omgezet naar dienelone.
T schijnt dat dit hormoon veel zwakker (minder androgeen) is dan trenbolone en daardoor is de kans op haaruitval inderdaad ook kleiner. Lijkt me opzich ook een interessant product en zal deze ooit nog wel eens pakken.

Daarnaast ben ik ook benieuwd naar Trenavar. Dit product schijnt wel echt te converteren naar trenbolone. Enig nadeel is dat t nogal prijzig is als je het in de UK koopt. Denk dat ik het maar gewoon eens bestel uit Amerika:)

ja haha, hoop nu toch egt is te gaan knallen, 15e dag nu, binnen nu en 6 dagen zouden de egte gains moeten komen, anders ga ik toch dirty bulken ( liters chocomelk etc)

Liters Chocomelk? :D

15e dag alweer, tijd gaat toch eigenlijk verdomd snel ook he..!

Nog steeds niet gewogen?? ???

nee nog steeds niet gewogen, doe ik eerst ook niet ( liters chocomelk is overdreven maar snoep nu al veel meer dan ik normaal doe , blijft wel bij 2/3 chocolaatjes per dag

BP vandaag voor het eerst verbroken weer, 90x12 clean nu ( van 1mm boven borst tot helemaal gestrekt)

Ik heb toch maar eerst H-drol only besteld. ik wil eerst weten wat ik op H-drol only kan gainen en kan pakken voordat ik ga stacken met een non-meth.
ik heb H-drol van dragonnutrition is dat een beetje goeie fabrikant?
Potje bestaat wel uit 100 caps :D
cycle zal zijn als volgt: 50/50/75/75/100 gevold door een pct

Het valt me op dat elke Halodrol tegenwoordig H-drol wordt genoemd, betekent dat CEL goed bezig is.

Dit is de prohormoon diendione en wordt omgezet naar dienelone.
T schijnt dat dit hormoon veel zwakker (minder androgeen) is dan trenbolone en daardoor is de kans op haaruitval inderdaad ook kleiner. Lijkt me opzich ook een interessant product en zal deze ooit nog wel eens pakken.

Daarnaast ben ik ook benieuwd naar Trenavar. Dit product schijnt wel echt te converteren naar trenbolone. Enig nadeel is dat t nogal prijzig is als je het in de UK koopt. Denk dat ik het maar gewoon eens bestel uit Amerika:)

Je hebt ook nog Trenazone dat is pure dienelone in spray vorm. Dat heb ik ook wel eens gebruik dit is top spul, echter duur en moeilijk te vinden. Ik heb mijn source gemaild maar nog geen reactie! (geen NL source)

drinken jullie helemaal geen alcohol gedurende n cycle?
er gaat bij mij geen maand voorbij zonder n goed feestje!!!
moeilijk te plannen dan.

Probeer desnoods GHB on cycle. Dezelfde effecten als alcohol (zonder de leverschade), en mits het met mate en niet vaker dan 1 maal per week gebruikt wordt een prima alternatief ;) Bij ons zit de halve gym er op het moment aan hehe :D

Ik heb toch maar eerst H-drol only besteld. ik wil eerst weten wat ik op H-drol only kan gainen en kan pakken voordat ik ga stacken met een non-meth.
ik heb H-drol van dragonnutrition is dat een beetje goeie fabrikant?
Potje bestaat wel uit 100 caps :D
cycle zal zijn als volgt: 50/50/75/75/100 gevold door een pct

De H-drol van Dragonnutrition is prima! Zo´n beetje de enige site die het de hele zooi nog aanbiedt, voor mooie prijzen. Je cycle ziet er goed uit, ik zou alleen vanaf week 1 op 75 mg. gaan zitten. Verhogen naar 100 mg. kan altijd, mocht je geen sides hebben (van 75 naar 100 mg. is echt een wereld van verschil qua gains, maar voor sommigen ook qua sides... 50 mg. is het niet waard IMO).

Het valt me op dat elke Halodrol tegenwoordig H-drol wordt genoemd, betekent dat CEL goed bezig is.

Hehe, inderdaad... enige fabrikant die tests etc. liet zien bij producten. Jammer dat ze gestopt zijn met PH´s!

Terug
Naar boven