GainingIsGood
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm dan ga ik toch liever voor de AAS ben ik niet veel duurder uit+ betere resultaten (Methyltren+test prop)
Je hebt ook nog Trenazone dat is pure dienelone in spray vorm. Dat heb ik ook wel eens gebruik dit is top spul, echter duur en moeilijk te vinden. Ik heb mijn source gemaild maar nog geen reactie! (geen NL source)

Je hebt ook nog Trenazone dat is pure dienelone in spray vorm. Dat heb ik ook wel eens gebruik dit is top spul, echter duur en moeilijk te vinden. Ik heb mijn source gemaild maar nog geen reactie! (geen NL source)
Ik ga komende 5 weken kuurtje h-drol doen maar zit nu te twijfelen over de nakuur. Ik kan namelijk makkelijk aan clomid komen. Is dit voldoende? En zo ja hoe moet ik dit dan doseren tijdens me nakuur?
Gr
Clomid is zeker voldoende voor h-drol.
Heb zelf h-drol 50/50/50/50 gedaaan met een OTC PTC.
Met bloedresultaten die tonen dat alles in orde is.
Maar dat probeer ik wel geen twee keer!
Denk dat ik er binnekort gewoon een keer op ga gokken en 2 pakjes trenavar bestel op PHF.com. Dit is een echt Tren product en zou beter moeten werken dan de dienelone producten.
ja vanuit UK hoeft geen belasting over worden betaald.Bewijs eens dat je op die site een echt trenbolone product kan kopen. Bij mijn weten is oral tren altijd een bijna tren dat nooit echte tren wordt. Kan ook niet want anders zou het PHF forum direct offline gaan wegens verkoop van anabolen.
Over kopen in de VS; ik heb er zoveel besteld bij diverse shops. Geen pijl op te trekken. De een noemt het een "gift" zonder economische waarde, de ander zet op de bon de werkelijke prijzen. Als dat gebeurd ga je klaringskosten betalen. Als ik bij iherb supps bestel voor 80 dollar moet ik vaak zo 15-20 euro bijbetalen bij aflevering. Bij de UK heb ik dat nooit, waarschijnlijk omdat het in de EU is. Vaak is het dan alsnog goedkoop maar houd dus rekening met dit soort kosten.
Ik ben helaas zelf nog lerende op het gebied van AAS, dus kan je helaas niet vertellen of het geen wat op onderstaande link onzin is of niet.
http://www.prohormoneforum.com/store/trenavar.html
Echter claimen ze dus dat Trenavar omgezet wordt in het lichaam naar Tren.
Verder zijn er een aantal logs van mensen die al eens Tren acetaat hebben gebruikt en die dit dan vergelijken met Trenavar. Maar goed ik zal eens gaan kijken of ik daadwerkelijk bruikbare bronnen kan vinden, want dit vind ik zelf ook wel interessant.
Enig idee welke dosering ik aan moet houden?
En hoeveel heb je gegained?
Heb gelezen voor h-drol 100/50/50/20
Maar zelf heb ik geen ervaring met clomid.
Van mijn h-drol cylce heb ik 5 kg spiermassa overgehouden.
Heb in PCT 2 kg vocht verloren.
Dit was wel mijn eerste cycle en heb ook enorm veel gegeten, vetpercentage was aan het einde van mijn kuur toch wel 1 à 2% hoger.