MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ben van plan om een cycle epi & m lmg te doen.
epi: 30/30/30/30
m lmg: 75/75/75/75
Nakuur met nolva natuurlijk 40/40/20/20 of 20/20/20/20
Wat is is jullie mening hierover?

Ja het maakt allemaal weinig uit ;)

Weet iemand trouwens wat Epidrol is? Een Epistane of een H-Drol kloon? Of een combi?

zie [Link niet meer beschikbaar]

Ik ga komende 5 weken kuurtje h-drol doen maar zit nu te twijfelen over de nakuur. Ik kan namelijk makkelijk aan clomid komen. Is dit voldoende? En zo ja hoe moet ik dit dan doseren tijdens me nakuur?
Gr

Je hebt ook nog Trenazone dat is pure dienelone in spray vorm. Dat heb ik ook wel eens gebruik dit is top spul, echter duur en moeilijk te vinden. Ik heb mijn source gemaild maar nog geen reactie! (geen NL source)

Ja klopt en daar is men ook wel tevreden over. Echter zeggen ze op US boards dat je daar wel 1,5 -2 ml of meer per dag moet pakken. Op die manier wordt het een duur grapje als je dit UK sites besteld waar het €60,- per potje kost. Daarom zou ik dit soort producten gewoon in de US bestellen in de hoop dat het goed aankomt. Daar kost een flesje maar $40,-.

Denk dat ik er binnekort gewoon een keer op ga gokken en 2 pakjes trenavar bestel op PHF.com. Dit is een echt Tren product en zou beter moeten werken dan de dienelone producten.

Mijn potje Epi uit USA via suppz.com is ook gewoon netjes aangekomen destijds :) Het is best het proberen waard hoor. Het is echt geen doen om alle pakjes te controleren. Kwestie van geluk denk ik.

Ja inderdaad en ik denk dat de kans nog redelijk groot is dat je het ontvangt. Denk dat ik het er deze week nog op gok.

Het wordt Trenavar of Mentabolan. Ben er nog niet helemaal uit helaas.

Ik ga komende 5 weken kuurtje h-drol doen maar zit nu te twijfelen over de nakuur. Ik kan namelijk makkelijk aan clomid komen. Is dit voldoende? En zo ja hoe moet ik dit dan doseren tijdens me nakuur?
Gr

Clomid is zeker voldoende voor h-drol.
Heb zelf h-drol 50/50/50/50 gedaaan met een OTC PTC.
Met bloedresultaten die tonen dat alles in orde is.
Maar dat probeer ik wel geen twee keer!

Clomid is zeker voldoende voor h-drol.
Heb zelf h-drol 50/50/50/50 gedaaan met een OTC PTC.
Met bloedresultaten die tonen dat alles in orde is.
Maar dat probeer ik wel geen twee keer!

Enig idee welke dosering ik aan moet houden?
En hoeveel heb je gegained?

Denk dat ik er binnekort gewoon een keer op ga gokken en 2 pakjes trenavar bestel op PHF.com. Dit is een echt Tren product en zou beter moeten werken dan de dienelone producten.

Bewijs eens dat je op die site een echt trenbolone product kan kopen. Bij mijn weten is oral tren altijd een bijna tren dat nooit echte tren wordt. Kan ook niet want anders zou het PHF forum direct offline gaan wegens verkoop van anabolen.

Over kopen in de VS; ik heb er zoveel besteld bij diverse shops. Geen pijl op te trekken. De een noemt het een "gift" zonder economische waarde, de ander zet op de bon de werkelijke prijzen. Als dat gebeurd ga je klaringskosten betalen. Als ik bij iherb supps bestel voor 80 dollar moet ik vaak zo 15-20 euro bijbetalen bij aflevering. Bij de UK heb ik dat nooit, waarschijnlijk omdat het in de EU is. Vaak is het dan alsnog goedkoop maar houd dus rekening met dit soort kosten.

Ik ben helaas zelf nog lerende op het gebied van AAS, dus kan je helaas niet vertellen of het geen wat op onderstaande link onzin is of niet.

http://www.prohormoneforum.com/store/trenavar.html

Echter claimen ze dus dat Trenavar omgezet wordt in het lichaam naar Tren.
Verder zijn er een aantal logs van mensen die al eens Tren acetaat hebben gebruikt en die dit dan vergelijken met Trenavar. Maar goed ik zal eens gaan kijken of ik daadwerkelijk bruikbare bronnen kan vinden, want dit vind ik zelf ook wel interessant.

Bewijs eens dat je op die site een echt trenbolone product kan kopen. Bij mijn weten is oral tren altijd een bijna tren dat nooit echte tren wordt. Kan ook niet want anders zou het PHF forum direct offline gaan wegens verkoop van anabolen.

Over kopen in de VS; ik heb er zoveel besteld bij diverse shops. Geen pijl op te trekken. De een noemt het een "gift" zonder economische waarde, de ander zet op de bon de werkelijke prijzen. Als dat gebeurd ga je klaringskosten betalen. Als ik bij iherb supps bestel voor 80 dollar moet ik vaak zo 15-20 euro bijbetalen bij aflevering. Bij de UK heb ik dat nooit, waarschijnlijk omdat het in de EU is. Vaak is het dan alsnog goedkoop maar houd dus rekening met dit soort kosten.
ja vanuit UK hoeft geen belasting over worden betaald.

Ik ben helaas zelf nog lerende op het gebied van AAS, dus kan je helaas niet vertellen of het geen wat op onderstaande link onzin is of niet.

http://www.prohormoneforum.com/store/trenavar.html

Echter claimen ze dus dat Trenavar omgezet wordt in het lichaam naar Tren.
Verder zijn er een aantal logs van mensen die al eens Tren acetaat hebben gebruikt en die dit dan vergelijken met Trenavar. Maar goed ik zal eens gaan kijken of ik daadwerkelijk bruikbare bronnen kan vinden, want dit vind ik zelf ook wel interessant.

Thnx hier moet ik uitgebreider naar kijken om de adder onder het gras te zien. Het moet wel dat ie er is maar het verhaal zit redelijk in elkaar op het eerste oog. De discussie op www is vooral op het PHF forum en dat heeft een erg hoog wij van wc eend gehalte in deze.

En ben alweer gestopt met ex-tren van extremesupplements, ga weer naturel verder. Foute keus om na zolang off weer te beginnen vind ik persoonlijk, spijt en daarom gestopt. Ik heb 2 caps op, in 1 potje nog 58 caps en de ander vol 60 caps. Ze zijn te koop (alle 2! ik verkoop ze niet los) 50 euro en verzendkosten (aangetekend, 6,25 dacht ik voor de koper). ik heb er dik 80 incl verzenden voor betaald, pm

VERKOCHT

Laatst bewerkt:
Enig idee welke dosering ik aan moet houden?
En hoeveel heb je gegained?

Heb gelezen voor h-drol 100/50/50/20
Maar zelf heb ik geen ervaring met clomid.

Van mijn h-drol cylce heb ik 5 kg spiermassa overgehouden.
Heb in PCT 2 kg vocht verloren.
Dit was wel mijn eerste cycle en heb ook enorm veel gegeten, vetpercentage was aan het einde van mijn kuur toch wel 1 à 2% hoger.

Heb gelezen voor h-drol 100/50/50/20
Maar zelf heb ik geen ervaring met clomid.

Van mijn h-drol cylce heb ik 5 kg spiermassa overgehouden.
Heb in PCT 2 kg vocht verloren.
Dit was wel mijn eerste cycle en heb ook enorm veel gegeten, vetpercentage was aan het einde van mijn kuur toch wel 1 à 2% hoger.

De H-drol kuur pak ik:
75-75-75-75-100.
deze dosering kwam ik dan weer tegen.

Iemand enig idee in welke hoeveelheid ik de clomid moet doseren??
Gr

Weet er iemand wat je tijdens je cycle kan gebruiken tegen gyno?
Ik weet dat P-5-P en L-dopa helpen maar P-5-P vind ik nergens en L-dopa zit in M-stak en daar betaal je al snel 40 euro voor terwijl je de helft ervan niet nodig hebt.

beetje hoofdpijn @ 70mg epi merkte ik gister maar we proberen het even een weekje

Niet zeuren hoor :D ;)

Meer drinken? Meer koffie? :D

Terug
Naar boven