Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

was vandaag niks aan de hand, ja iets aggresiever maar dat is alleen maar goed, ging lekker vandaag geloof dat dit het voor me is ( die 70mg)

Weet er iemand wat je tijdens je cycle kan gebruiken tegen gyno?
Ik weet dat P-5-P en L-dopa helpen maar P-5-P vind ik nergens en L-dopa zit in M-stak en daar betaal je al snel 40 euro voor terwijl je de helft ervan niet nodig hebt.

L-dopa is een echt medicijn (parkison), laat eens een ingredienten lijst zien. Kan me dit niet goed voorstellen. Mucuna prurriens is een kruid dat tot 60% L-dopa kan bevatten. Het is een anti prolactine. Via een 19-nor zou dit een gyno kunnen versterken. Maar normaal moet je geen anti prolactine maar een SERM of een AI hebben tegen gyno, anti oestrogeen dus. Sommige zeggen dat je dit niet mag invoeren uit de VS. Mij is dit onduidelijk en ik heb het via de link besteld. Cools heeft nuttige zaken over dit kruid geschreven. Een echt anti prolactine middel als je een tren gyno hebt is bromo en...(hoe heet die andere ook alweer?)

Laatst bewerkt:
Letro :)

Of is het Femara? ;)

Haha, herkenbaar, dat gebeurde mij op het werk in mijn epi cycle >.<

haha:P naja zolang het niet te dure shirts zijn vnid ik het wel leuk

+5.5/6kg! @ Dag 19 70mg/dag moet ook zeggen dat ik me zo lekker voel steeds hahah, als het niet zo harmfull voor me lever was trok ik dit door tot een kuur van 5 jaar haha

Laatst bewerkt:
+5.5/6kg! @ Dag 19 70mg/dag moet ook zeggen dat ik me zo lekker voel steeds hahah, als het niet zo harmfull voor me lever was trok ik dit door tot een kuur van 5 jaar haha

Damn mate, erg impressive! Je eet wel dirty ofniet hehe? :D Hoe is het met je vetpercentage? Ik voelde me overigens ook prima op epistane!

Wow lekker man..en je vetpercentage?wou over maandje ongeveer ultradrol gaan doen maar hier gain je ook lekker mee!je doet tog epi?hoeveel weken en op welke dosis?miss is dit ook wel een optie voor me dan..

Eet idd vrij dirty, donderdag tijdens een vreetkick(wiet) een heel pak chocopoffs om een voorbeeld te noemen hahah

Vet % is ongeveer hetzelfde mischien een beetje vocht ivm 7plakken brood enz.

Ja hendrie maar dat deed ik sowieso al

Stel je voor dat ik +10kg ga redden gaat de rem erop trouwens en word er gecut

Om even op dat gevoel terug te komen, het komt met vlagen dat k ergens loop en dan een smile op me bek heb haha super

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 18:16 ----------

K doe 6 weken eerste 14dagen op 60 en sindsdien op 70

Laatst bewerkt:
Wtf zijn chocopoffs? :roflol:

Die 10kg ga je makkelijk halen als je zo doorgaat!!!

Die smile is herkenbaar, maar na week 5 gingen die momentjes er wel vanaf bij mij, wellicht gewenning..

Denk zo'n pak ontbijtrommel.. gepofte rijst met chocola eromheen vd kellogs!

Die ja hahah;p

Hmm had bijna gezondigd had zo'n zin in drank maar bij 1glaasje gelaten

Heb gisteren ook 2 biertjes op, voor het eerst in bijna 40 dagen :)

BB via Tapatalk

ben vandaag zeker minder vet dan 3 weken geleden, begint nu egt goed vorm in te zitten..

alleen men bestelling staat al 3 dagen dat het al in Nl is, hoop dat het vertraging door paasen is want heb nog zon 9 dagen zonder dat laatste potje die nog moet komen

Your item, posted on 04/04/12 with reference RJ333854231GB has been passed to the overseas postal service for delivery in NETHERLANDS.

iemand een idee wanneer ik deze kan verwachten, hij zegt dit al sinds vrijdagavond

heb je wel bcaa's nodig als je epie gebruikt of beschermd je epie je al tegen spierafbraak?>

Zojuist mijn eerste 2 caps van 11-oxo genomen. Ik pak de 11-oxo toch eerst maar 2 weken alleen en dan zal ik over 2 weken er ook h-drol naast pakken.

Terug
Naar boven