newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet er iemand wat je tijdens je cycle kan gebruiken tegen gyno?
Ik weet dat P-5-P en L-dopa helpen maar P-5-P vind ik nergens en L-dopa zit in M-stak en daar betaal je al snel 40 euro voor terwijl je de helft ervan niet nodig hebt.
was vandaag niks aan de hand, ja iets aggresiever maar dat is alleen maar goed, ging lekker vandaag geloof dat dit het voor me is ( die 70mg)
+5.5/6kg! @ Dag 19 70mg/dag moet ook zeggen dat ik me zo lekker voel steeds hahah, als het niet zo harmfull voor me lever was trok ik dit door tot een kuur van 5 jaar haha
Hoe is het met je vetpercentage? Ik voelde me overigens ook prima op epistane!+5.5/6kg! @ Dag 19 70mg/dag moet ook zeggen dat ik me zo lekker voel steeds hahah, als het niet zo harmfull voor me lever was trok ik dit door tot een kuur van 5 jaar haha
gebruik je nog creatine ofzo erbij?+5.5/6kg! @ Dag 19 70mg/dag moet ook zeggen dat ik me zo lekker voel steeds hahah, als het niet zo harmfull voor me lever was trok ik dit door tot een kuur van 5 jaar haha