Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

heb je wel bcaa's nodig als je epie gebruikt of beschermd je epie je al tegen spierafbraak?>

Ik heb een whey welke rijk is aan BCAA ook, baat het niet dan schaadt het zeker niet :cool:

Zojuist mijn eerste 2 caps van 11-oxo genomen. Ik pak de 11-oxo toch eerst maar 2 weken alleen en dan zal ik over 2 weken er ook h-drol naast pakken.

6 weken 11-oxo en 4 weken hdrol?
Ben benieuwd naar je results!

Nee 8 weken 11-oxo en 6 weken H-drol;)

Vraagje.. Ik beschik niet over een creditcard, is er ook een UK site waar ik IBE epistane kan bestellen waarbij ik IDEAL ofzo kan gebruiken??? Ik zie bijna alleen maar sites waarbij alleen CC betalingen gedaan kunnen worden :(

eh je kan bij predatornutrition met een bank transfer betalen.
Wat je ook kan doen is een Paypal account aanmaken die je koppelt aan je bankaccount. Als je dan op een webshop een betaling wil doen waar ze paypal accepteren, dan wordt dit bedrag door paypal van jou bankrekening afgeschreven. Dit is bijv. mogelijk op powermyself.

Echter zijn er geen engelse sites waar ik van weet waar je met Ideal kunt betalen.

Vraagje.. Ik beschik niet over een creditcard, is er ook een UK site waar ik IBE epistane kan bestellen waarbij ik IDEAL ofzo kan gebruiken??? Ik zie bijna alleen maar sites waarbij alleen CC betalingen gedaan kunnen worden :(

zie de laatste tijd veel reclame voor prepay creditcards. iets met v3, google ff.

mijn pakketje is gearriveerd in amsterdam, verwacht hem morgen thuis,was nodig ook heb nog voor een week haha

Komt goed, mijn pakketje komt ook vandaag of morgen denk ik :)

Sturen ze het verkeerde supplement.. Wat moet ik nu.. Potjes lijken identiek en vitamin b complex staat er best amateuristisch uit maargoed

laat maar, niks aan de hand.. denk ik

potjes zijn identiek aan elkaar kwa groote en kleur, en volgens mij is de sticker er gewoon afgehaald

onder kant van de potjes ook, alleen een ( batchnummer?) wat anders is

onderkant potjes: PZ150 en dan een kruis en dan een driehoek met PETE en dan nummer 19 en nummer 23

en der staat een H op dat etiket, zal zo foto posten zodat meer mensen kunnen reageren, zodat ik het ''zeker'' weet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kan bijna geen vitamin complex zijn toch..

Even ruiken in het potje, Epi heeft toch wel een eigenaardige geur, zou het vreemd vinden als de vitamine b hetzelfde zou ruiken.

Waar heb je besteld? Ik heb bij predator ook havoc besteld en netjes binnengekregen met havoc etiket namelijk. Kwam vandaag binnen!

inhoud is ook hetzelfde, caps en geen tablets

ik vertrouw het wel haha

Anders ff mailen, dan heb je zekerheid!

heb al gemaild, plaatje laten zien,

maar potje is evengroot, zelfde geur, zelfde caps en zelfde hoeveelheid als vorige keer terwijl er 60 in die andere zouden zitten..

en die H staat er denk ik niet voor niks

heb al gemaild, plaatje laten zien,

maar potje is evengroot, zelfde geur, zelfde caps en zelfde hoeveelheid als vorige keer terwijl er 60 in die andere zouden zitten..

en die H staat er denk ik niet voor niks

Vreemd; maar denk inderdaad dat je wel safe zit!Hoelang ga je je cycle nu doortrekken?

Begin zelf vanaf zondag met H-drol hehe, de 11-OXO bevalt overigens prima! Merk i.c.m een strak dieet met weinig natrium en een shitload aan cardio nu al dat mijn abs door beginnen te komen. Ben erg tevreden over het (dure) goedje!

+- 40-42 dagen ( zou ik het precies moeten uittellen) maar ik zit nu 5 dagen op 70mg 13 dagen op 60 en 1 dag op 50 ( eerstedag) en ik had 275 caps ( 3potjes+5losse van vorig keer)

sides vallen egt reuze mee, voel me alleen soms wel weer bloated, weet niet of dat aan teveel eten ligt of aan de zout.. gooi het 1 deze dagen er ook uit ( het zout)

ben benieuwd wat je uit de h-drol haalt, nog nooit gebruikt..

Mijn pakketje is vandaag opgestuurd! Hopelijk deze week nog binnen :P

Heeft iemand ervaringen met een epi & m lmg cycle?
Of gewoon met m lmg only?

Alvast bedankt

Your item, posted on 12/04/12 with reference ******* has been passed to the overseas postal service for delivery in NETHERLANDS.

Beter komt het deze week dan nog binnen :P

Denk zat of maandag

Terug
Naar boven