MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Hopelijk zaterdag, maandag bezorgen ze niet dacht ik :P Mja boeit ook weinig, want begin toch nog niet! Maar wil het gwoon al hebben ghehehehe

oke tis goed zo, rem gaat er op

geen wraps van de mac, broodjes kipsate en hamburgers meer..:(

8.5kg gegained nu, vet% nog steeds minimaal omhoog tis mooi geweest hah

oke tis goed zo, rem gaat er op

geen wraps van de mac, broodjes kipsate en hamburgers meer..:(

8.5kg gegained nu, vet% nog steeds minimaal omhoog tis mooi geweest hah

Ontzettend impressive results, ook al heb je dirty gebulkt hehehe ;) Dit bewijst naar meer eens dat het negatieve beeld ten aanzien PH´s genuanceerd dient te worden. Een designer roid zoals epistane kan echt véél meer voor je doen dan een winstrol.

dit hield ik zelf ook niet voor mogelijk hah, vet% is trouwens egt niet veel gestegen.. mischien zelfs niks maar zeg dit even om reacties tegen te gaan

jammer alleen dat de meeste gains weer in borst/rug/benen gaan zitten en niet in me biceps hah maargoed kunt niet alles hebben..

nu lekker cutten gettin ready for summer

lijkt me niet echt verstandig ofwel om net na je epi kuur te gaan cutten?raak je alles weer kwijt toch?

ik zit nog in me epi kuur hea, 14 dagen heb ik nog

en er gaat waarschijnljik binnen 2 maand een cutkuur achteraan, daar doelde ik meer op

Sie goed bezig maar als je weining tot geen vet hebt gegaint zeg je waarom ga je dan niet door? om die 10kilo te halle

ik vind het zo mooi haha, lekker droog worden voor de zomer, ben net 20

chicks zijn belangrijker dan 120kg worden hah

K heb een dun gezicht gekregen hoor ik net van maat zen pa datk dun gezicht heb gekregen dus tis geen vocht die 8.5kg

Mijn 2 potjes EPI zijn net bezorgd! Aparte lucht zit eraan hahaha.. mja gelukkig hoef ik er niet aan te ruiken he ;)
Serving size : 2 capsules
Amount per serving : 20mg

Betekent dit als ik het goed begrijp, dat 1 capsule 10mg is?

Zit eraan te denken om het zo te doen

Week 1 : 30mg --> opbouw met 10mg per dag!
week 2 : 40mg
Week 3 : 40mg
Week 4 : 50mg
Week 5 : 50mg
Week 6 : 50mg

Moet ik me eerst scheren enz haha, chesthair blehh hah, na het cutten post ik wel foto's

Ja wij willen pics zien :rolleyes:

BB via Tapatalk

Ik zal ook eens mijn ervaring met rpn Havoc met jullie delen.

Besteld bij maximum sports nutrician. Levering duurde twee weken en op email kreeg ik geen reactie helaas.

Ben begonnen met een pulse cycle volgens dr.d. Drie keer per week een dosis van 40mg per dag en dat voor 8weken lang.
Resultaten vond ik tegenvallen. Ik had wel het gevoel dat het trainen beter ging maar dat kan ook psychisch zijn geweest.

Toch wilde ik havoc nog een kans geven omdat ik er zulke goede verhalen over las.
Dus begonnen met een normale cycle van 40mg per dag ipv 30mg zoals op het potje staat en dat voor 6weken.

Nu ging het beter. Redelijke krachttoename en ik ben 2 a 3 kilo aangekomen. Voor de rest geen merkbare bijwerkingen. Gelukkig heb ik ook niet zo snel last van bijwerkingen.

Conclusie: Het werkt wel maar het is niet zo sterk als echte AAS. In een ver verleden heb ik wel eens een stromba kuurtje gedaan en dat was een beetje vergelijkbaar van wat ik me daar nog van kan herinneren.
Toch zal ik het niet weer doen omdat ik niet gerust ben op de kwaliteits controle van dit soort designer AAS. Je weet niet precies wat er in zit en tot hoeverre dit getest is. Eigenlijk ben jezelf het proefkonijn. Met echte AAS weet je dat het medicijnen zijn die aan de hoogste kwaliteits eisen moeten voldoen.

Mja AAS koop je ook via een zogenoemde ''dealer'' dus ook maar afvragen of er altijd wel inzit wat erin hoort te zitten?! Ik snap je punt wel, maar met AAS heb je ook die zekerheid niet in mijn ogen!

methylepithiostanol word weer lekker gehyped met 6-9kg spiermassa eraan...voor ieder die dit wil geloven veel plezier, no pics didnt happen. methylepithiostanol word in de AAS wereld met oxandrolone vergeleken net zo anti-oestrogeen dus weinig vocht, wel een stuk anaboler. Dus je word er een droger van net zoals winstrol of oxandrolone (anavar). Bij kuurtjes die ik gedaan heb met testosteron injects 500mg per week heb ik dezelfde gains.

Heb je het nou over epi/havoc?
Er zijn nu 3 forummembers die 6+kg hebben gegained ( ik,punjab en papanilala) dan is het toch niet te vergelijken met anavar...

Stefan, check anders ff de pica's in mijn log ;)

BB via Tapatalk

Ik bedoel dat de de stof methylepithiostanol (epistane/havoc en tig andere varianten) vergeleken word met de anti-oestrogene eigenschappen van anavar. Dus weinig vocht, geen acne. Dan is het knap dat je 6kg kan gainen...En idd Punjab je hebt mooie progressie gemaakt in je log, keep it up!

Ja het ik vond het een fijn goedje, vooral de krachtgains helpen een hoop bij het behalen van de resultaten denk ik. (Naast veel vreten en zwaar trainen :D)

Terug
Naar boven