Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Mischien is dit met anavar ook wel mogelijk.. Ik zou het niet weten, weet alleen dat epi veeel meer krediet verdient dan aas gebruikers het geven

@ stefan net weer gewogen 8.7kg zelfde moment van de dag zelfde toiletbezoek..
heb alleen geen before foto's omdat ik geen log ging doen maar krijg van iedereen goede reacties

Laatst bewerkt:
Vanmorgen de 1e capsule epi genomen, merk nog niks tot nu toe dus neem straks voor het trainen de 2e cap. Kijken of ik vandaag al op 30mg kan gaan zitten, of dat ik het rustig opbouw de eerste dagen...
Heb gister mn hele vriezer weer volgegooid met maaltijden, hele middag in de keuken gestaan.. Kip met rijst, rijst met vis, pasta, losse gebakken kipfilets etc etc... Kan ik er weer even tegenaan!

Haha ik dacht dat je nog even ging wachten :D
Succes alvast kerel!

Vanmorgen de 1e capsule epi genomen, merk nog niks tot nu toe dus neem straks voor het trainen de 2e cap. Kijken of ik vandaag al op 30mg kan gaan zitten, of dat ik het rustig opbouw de eerste dagen...
Heb gister mn hele vriezer weer volgegooid met maaltijden, hele middag in de keuken gestaan.. Kip met rijst, rijst met vis, pasta, losse gebakken kipfilets etc etc... Kan ik er weer even tegenaan!

Waarom opbouwen? Ben echt benieuwd wat voor gedachtegang hier altijd achter zit. Wellicht dat de gasten in de AAS-sectie dan ook overgehaald kunnen worden om per 100 mg. test op te gaan bouwen naar 500 mg :roflol: Succes met de cycle overigens; zou direct op 40 mg. gaan zitten, en zoals je zelf al van plan was in week 3 naar 50 mg. over te stappen.

Waarom opbouwen? Ben echt benieuwd wat voor gedachtegang hier altijd achter zit. Wellicht dat de gasten in de AAS-sectie dan ook overgehaald kunnen worden om per 100 mg. test op te gaan bouwen naar 500 mg :roflol: Succes met de cycle overigens; zou direct op 40 mg. gaan zitten, en zoals je zelf al van plan was in week 3 naar 50 mg. over te stappen.

Hmm ik had achteraf gezien beter kunnen opbouwen hoor. Is natuurlijk erg persoonlijk, maar de 1e twee dagen ging ik behoorlijk hard meteen op 40mg. Niets dat niet te handelen viel, maar als ik nog een keer Epi ga doen bouw ik ook wel even op de 1e 3 dagen (20/30/40). Wellicht niet zo zinvol qua stabiele waardes, maar je kunt er zo wel makkelijker aan wennen denk ik, zeker als je erg gevoelig bent voor zulke zaken.

Daarom juist, het is de eerste keer dat ik dit doe. Ik ben gewoon voorzichtig en wil kijken hoe mn lichaam erop reageert! Ik begon vanmorgen met 10mg, merkte niks, toen voor het trainen weer 10mg, opzicht lekker getraind al denk ik niet dat dit iets met de epi te doen had, en na het eten weer 10mg gepakt. Dus 30mg vandaag op.

Ik merk dus niks qua sides of iets, morgen pak ik dan gewoon 40mg. Is het dan handig om het in 2x 20mg te nemen, of kan ik beter

10mg in de ochtend
20mg in de middag
10mg in de avond

Ik zou zelf 2x 20mg nemen, maar misschien denken jullie daar anders over??

Ik deed 20mg om 6.30 en 20mg om 15.30 pre workout. Als ik later nam dan had ik wel moeite met slapen eerlijk gezegd :p

Ik heb toch anders gedaan hierdoor, vanmorgen 10mg genomen, vanmiddag 20mg en dan vanavond weer 10mg. Hopelijk dan met slapen nergens last van, enige wat ik tot nu toe heb is dat ik om de 5 minuten sta te zeiken! Mja loop ook constant met een fles water aan mn lip. Kan beter een infuus aanleggen :P

Hmm ik had achteraf gezien beter kunnen opbouwen hoor. Is natuurlijk erg persoonlijk, maar de 1e twee dagen ging ik behoorlijk hard meteen op 40mg. Niets dat niet te handelen viel, maar als ik nog een keer Epi ga doen bouw ik ook wel even op de 1e 3 dagen (20/30/40). Wellicht niet zo zinvol qua stabiele waardes, maar je kunt er zo wel makkelijker aan wennen denk ik, zeker als je erg gevoelig bent voor zulke zaken.

Hoe bedoel je, "ik ging hard op 40 mg", bij mij zat er nooit speed en sos in verwerkt hehe? :D

Overigens bij deze een kleine update m.b.t 11-OXO en H-drol. Spulletje begint nu goed in te kicken. Zit nu in week 3 van een 8 weekse H-drol/11-OXO cycle (op respectievelijk 100 en 600 mg). Eet 200 kcal. boven onderhoud, en cardio als een gek om het bodyfat eraf te strippen... so far so good! Mijn kracht in de gym stijgt nog steeds, en de aders en abs beginnen netjes door te komen. Denk dat ik toch wel zo´n 4-5% bodyfat kan verliezen, en mijn gewicht ongeveer op 93 KG kan houden. Ben dus erg tevreden over deze combo, en hoewel 11-OXO prijzig is, is het toch wel een goede toevoeging.

Laatst bewerkt:
Kan me wel voorstellen dat bij mensen die er gevoelig voor zijn de verhoogde bloeddruk bijvoorbeeld voor een drukkend gevoel in het hoofd zorgt bij Epi en dat voor deze mensen een opbouw wan 10mg naar 40mg prettiger is.

@Alainie: Merk je ook wat van de verhoogde hardheid van de spiermassa met je 11-OXO? Dit vond ik een van de leuke dingen ervan...

Hoe bedoel je, "ik ging hard op 40 mg", bij mij zat er nooit speed en sos in verwerkt hehe? :D

Nee gelukkig niet, die tijd ligt alweer een tijdje achter me :cool: ! Ik slik ook Escitalopram, hetgeen licht bloeddruk verhogend is. Nu heb ik van nature een zeer lage bloeddruk, dus 2x een bloeddrukverhogend middel is aardig wat. Dat bedoel ik voornamelijk met hard gaan, al moet ik zeggen dat ik er toch ook wel een soort van energie van kreeg. Wellicht tussen de oren, maar toch was het zo.

Overigens bij deze een kleine update m.b.t 11-OXO en H-drol. Spulletje begint nu goed in te kicken. Zit nu in week 3 van een 8 weekse H-drol/11-OXO cycle (op respectievelijk 100 en 600 mg). Eet 200 kcal. boven onderhoud, en cardio als een gek om het bodyfat eraf te strippen... so far so good! Mijn kracht in de gym stijgt nog steeds, en de aders en abs beginnen netjes door te komen. Denk dat ik toch wel zo´n 4-5% bodyfat kan verliezen, en mijn gewicht ongeveer op 93 KG kan houden. Ben dus erg tevreden over deze combo, en hoewel 11-OXO prijzig is, is het toch wel een goede toevoeging.

Klinkt goed gozer, lekker doorknallen dan die 5 weken!

Kan me wel voorstellen dat bij mensen die er gevoelig voor zijn de verhoogde bloeddruk bijvoorbeeld voor een drukkend gevoel in het hoofd zorgt bij Epi en dat voor deze mensen een opbouw wan 10mg naar 40mg prettiger is.

Ja helemaal correct :)

snap nog steeds niet waarom je niet ipv ph een AAS cycle doet? betere gains en je kan nog goedkoper uitzijn ook.

Er is niks mis met een PH cycle hoor. Ik ben daarna meteen doorgegaan op de Test-E (zie logje). Puur vanwege het feit dat ik nu toch ON ben + ik een doel heb + ik de gains van de Epi beter ga kunnen behouden als ik nu met Test-E ook nog 5-10KG weet te gainen.

In dat opzicht kun je Epi of Hdrol dus net zo goed zien als een Winny. (Overigens worden daar ook zat only kuurtjes van gedaan)

Zit nog op +8kg nu, cutten maar uitgesteld, me geld is er nog niet dus moet nog gewoon eten wat thuis is ipv alleen kip/vis rijst pasta

snap nog steeds niet waarom je niet ipv ph een AAS cycle doet? betere gains en je kan nog goedkoper uitzijn ook.

Betere gains? Ben ik het niet mee eens. In een 6 weken PH cycle kun je meer gains behalen dan met een standaard 500g test cycle ( afhankelijk van je lengte/gewicht natuurlijk ) . Goedkoper? ja, dat wel. Mee eens.

Ik heb zelf de stap naar de test/tren gemaakt, maar zal de eerstkomende cycle zeker kickstarten met epi.

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 14:27 ----------

Zit nog op +8kg nu, cutten maar uitgesteld, me geld is er nog niet dus moet nog gewoon eten wat thuis is ipv alleen kip/vis rijst pasta

Zoals ik al via app zei: Netjes! Volgende keer ook goed de financiën meenemen in de kuuropzet ;)

Ja, niet mijn schuld, nog steeds men zorgtoeslagen van afgelopen 2maand niet gehad

Zat in eertse instantie te denken aan 4 weken 60mg epi naast 1gr test-e en 800mg tren-e, maar dan zal Alainie me waarschijnlijk weer om de oren slaan dat dat geen recomp is en ik toch echt een recomp moet doen....dus we zullen zien wat het uiteindelijk wordt. Kickstart met epi is for sure.

Leuke recomp dan idd :eek: Haha ;)

Zat in eertse instantie te denken aan 4 weken 60mg epi naast 1gr test-e en 800mg tren-e, maar dan zal Alainie me waarschijnlijk weer om de oren slaan dat dat geen recomp is en ik toch echt een recomp moet doen....dus we zullen zien wat het uiteindelijk wordt. Kickstart met epi is for sure.

Hahaha, held die je bent :D Als je hierop niet gaat goed gaat recompen, ga je nergens goed op recompen! W.b vocht heb je alles onder controle, nu alleen jezelf nog een schop onder je kont geven to get the cardio done, en er komt een killerfysiek onder je frame vandaan ;) Aan de gear zal het niet liggen hehehehe :D

Terug
Naar boven