newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zat in eertse instantie te denken aan 4 weken 60mg epi naast 1gr test-e en 800mg tren-e, maar dan zal Alainie me waarschijnlijk weer om de oren slaan dat dat geen recomp is en ik toch echt een recomp moet doen....dus we zullen zien wat het uiteindelijk wordt. Kickstart met epi is for sure.
Klinkt goed Korkss! Lekker knallen geblazen, het begint met zweten![]()
Zat gister al zo van mmm geen sides so far, morgen 50mg dan maar? Maar het is natuurlijk ook niet de bedoeling om zo ver te gaan dat de sides wel ineens komen
Mja 50MG moet kunnen next week 
Je kan al easy recompen op 250mg test en 200mg tren per week hoor. Als je er dan nog een paar weken epi bij pakt moet het al helemaal goedkomen.
800mg tren gaat echt nergens meer over om gewoon te recompen man... Dat is echt al een monsterdosering.
Jahaaaaaaaa, maar ik WIL niet recompen, maar het MOET, omdat het anders alleen maar massa is. Afgelopen kuur laatste weken op 1gr test en 800mg tren gezeten en dat waren met mijn gewicht de lekkerste weken.
) KG. Jou kennende als iemand die weet wat die doet, zou ik het gewoon bij deze doseringen laten. Waarschijnlijk placebo maar dat geett niet lijkt me? Pr=pr
Gainingisgood zou het gewoon in aas sectie doen