MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

blijf het erg veel vinden serge.. bijna 2gram aas per week zou egt niet nodig moeten zijn

Maandag dus begonnen met 30mg, vanaf dinsdag zit ik op 40mg epi. Merk nog amper iets, eerder genoemde rush met slapen heb ik geen last van, zweten tijdens slapen ook niet, geen koppijn etc. Enige is dat ik gister kapot hard aan het zweten was in de gym, het gutste echt van mn hoofd. Benieuwd of dit allemaal zo blijft, anders gooi ik hem volgende week naar de 50mg al!!

Klinkt goed Korkss! Lekker knallen geblazen, het begint met zweten :p

Zat in eertse instantie te denken aan 4 weken 60mg epi naast 1gr test-e en 800mg tren-e, maar dan zal Alainie me waarschijnlijk weer om de oren slaan dat dat geen recomp is en ik toch echt een recomp moet doen....dus we zullen zien wat het uiteindelijk wordt. Kickstart met epi is for sure.

Je kan al easy recompen op 250mg test en 200mg tren per week hoor. Als je er dan nog een paar weken epi bij pakt moet het al helemaal goedkomen.

800mg tren gaat echt nergens meer over om gewoon te recompen man... Dat is echt al een monsterdosering.

Ja en dan die gram test nog..

Klinkt goed Korkss! Lekker knallen geblazen, het begint met zweten :p

Ja daarom wacht ik deze week nog even af :P Zat gister al zo van mmm geen sides so far, morgen 50mg dan maar? Maar het is natuurlijk ook niet de bedoeling om zo ver te gaan dat de sides wel ineens komen :P Mja 50MG moet kunnen next week ;)

Je kan al easy recompen op 250mg test en 200mg tren per week hoor. Als je er dan nog een paar weken epi bij pakt moet het al helemaal goedkomen.

800mg tren gaat echt nergens meer over om gewoon te recompen man... Dat is echt al een monsterdosering.

Jahaaaaaaaa, maar ik WIL niet recompen, maar het MOET, omdat het anders alleen maar massa is. Afgelopen kuur laatste weken op 1gr test en 800mg tren gezeten en dat waren met mijn gewicht de lekkerste weken.

Jahaaaaaaaa, maar ik WIL niet recompen, maar het MOET, omdat het anders alleen maar massa is. Afgelopen kuur laatste weken op 1gr test en 800mg tren gezeten en dat waren met mijn gewicht de lekkerste weken.

Agreed. Als ik je niet zou kennen zou ik het zelf ook een absurde dosering vinden (gebaseerd op de welbekende info). Jij hebt empirisch ondervonden dat 500 mg. test / 400 mg. tren het voor jou net niet is. Bovendien weeg je 120 (je moet echt recompen hehe :D) KG. Jou kennende als iemand die weet wat die doet, zou ik het gewoon bij deze doseringen laten.

Denk vooral dat DoubleChease bedoelt dat je recompen moet zoeken in voeding en cardio, en niet in méér gear.

Als een ik een log wil doen over een cycle moet die dan bij de supplementen sectie of op deze topic?

Zo vandaag dag 5, heerlijk getraind weer. Borst/triceps en heb de biceps er nog even bijgepakt omdat die wat achterlopen..
Hele weekend rust pakken en maandag weer vlammen. Vandaag wel wat PR's gepakt, zal het door de epi komen? Verder voel ik nog 0.0 qua sides (alleen meer zweten tijdens het sporten) Maandag dus maar naar de 50mg gaan.

Waarschijnlijk placebo maar dat geett niet lijkt me? Pr=pr

Gainingisgood zou het gewoon in aas sectie doen

Waarschijnlijk placebo maar dat geett niet lijkt me? Pr=pr

Gainingisgood zou het gewoon in aas sectie doen

Nee dat boeit inderdaad niks. Hoe namen jullie trouwens steeds de capsules, op een lege maag of na een maaltijd? Ik neem ze steeds een uurtje a anderhalf na mn maaltijd.

Ik nam het gewoon met al mijn andere medicijnen op nuchtere maag in de ochtend.

Kan toch gewoon met je maaltijd?

Ja kan ook hoor, maar in de ochtend moet ik toch al omeprazol en escitalopram nemen, dus kon de rest v/d batterij aan capsules en tabs er ook wel bij ;)

:-)

heeft er iemand de laatste sport & fitness magazine?
stond een goede test in met doseringen,VM,VVM en bloedwaardes voor en na van PH's

Laatst bewerkt:
Dat zou wel handig zijn inderdaad :)

ik had het gelezen en helaas toen niet verder bij stilgestaan om de info over te schrijven
en op het net vind ik de studie niet

Nee ik kan het ook niet vinden online :(

Terug
Naar boven